Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 300 nie kwręca się na maxa, problemu ciąg dalszy...
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koziol401




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rewal

PostWysłany: Sob 17:01, 02 Lip 2016    Temat postu: EXC 300 nie kwręca się na maxa, problemu ciąg dalszy...

Siema
Problem wygląda tak ze ktm nie wkręca sie na max. obroty, jest tzw. odcina której w 2t byc nie powinno, czasami zalewa świecę. Zresztą... tu macie filmik jak to wygląda: https://www.youtube.com/watch?v=aThXnU-vUbY
Walcze z tym od ponad miesiąca, zawor wydechowy wyregulowany idealnie, inna fajka wn, po opuszczeniu iglicy na maksa w dól problem znikł, gdy po przerwie 2 tygodni odpalilem motor i pojechalem na wypad zaczęło się dziać to samo.
Teraz moim podejrzanym jest simmering na wale od strony sprzęgła, ewentualnie za duża dysza główna. Dajcie swoje propozycje.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdro!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 21:08, 02 Lip 2016    Temat postu:

nagrzany tak kopci ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koziol401




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rewal

PostWysłany: Sob 22:20, 02 Lip 2016    Temat postu:

ciepły, zimny, zawsze tak kopci. no moze czasami słabiej ale to rzadko

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Koziol401 dnia Sob 22:21, 02 Lip 2016, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Sob 23:09, 02 Lip 2016    Temat postu:

ja mialem podobnie w swoim exc 125 chlopaki z forum radzili zajrzsec do gaznika i zaworu ito w miare pomoglo Smile dopasowac dysze wg serwisowki i sprawdzic zawor, dym raczej to nie olej ze skrzyni

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rejdzik




Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 86
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Hawick / UK

PostWysłany: Nie 10:18, 03 Lip 2016    Temat postu:

Za duża dysza główna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Nie 11:27, 03 Lip 2016    Temat postu:

Wszystko wskazuje na zbyt bogatą mieszankę .Sprawdź gaźnik. Może masz za wysoki poziom paliwa albo zbyt dużą dyszę główną. Porównaj obecne ustawienia z danymi w serwisówce, które są dobrym punktem wyjścia do dalszych regulacji. Podobne objawy mogą też występować przy zużytym tłoku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Koziol401




Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rewal

PostWysłany: Nie 20:57, 03 Lip 2016    Temat postu:

remont był robiony 21 mth temu, dysze i iglice zmieniałem na takie jak w serwisówce ale to pogorszyło sprawe, wtedy ktm wcale sie nie wkrecał tylko od razu zalewał. Fakt faktem ze nie bawiłem się iglicą bo wtedy juz nie miałem sił zeby dalej kombinowac i wróciłem do starej dyszy itd. Jesli chodzi o zawór to jest ustawiony idealnie. Ale skoro mówicie zebym kombinował przy gaźniku to jutro znowu będe walczył Very Happy aaa i jeszcze jedno pytanie, poziom paliwa ustawiac na oko? sprawdzałem czy mam prawidłowy poziom mętodą na wężyk i było prawie na równi z końcem komory pływakowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:06, 03 Lip 2016    Temat postu:

poczytaj serwisówke

a jaka dysze załozyłes a jaka była ? masz stary gaźnik - tez nie licz że bedzie łatwo o regulacje, i zawsze stare gaźniki jak serwisówka zaleca dysze np 180 - to 180tka po 15 latach bedzie podawała duzo wiecej paliwa ( juz nie chodzi o sama dysze, po prostu wszystko jest juz wyśmigane, i podaje bardziej bogata mieszanke, wiec zwykle trzeba robic " korekte" i wszystko co jest w serwisówce zaniżać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 21:10, 03 Lip 2016    Temat postu:

a co ze stylem jazdy ? widzialem podobny temat na innym forum apropo 250 exc, i byl ten sam problem gosc sobie nawet kamere przykleił z tyłu zeby pokazac ze dymi na niebiesko na kazdych obrotach, wtedy na niego na forum nakrzyczeli ze jezdzi zwyczajnie za słabo ze sie moto zalewa non stop i cała ta mieszanka sie w całym układzie stopniowo gromadzi, to samo niestety wyszlo u mnie dzisiaj dopiero 1 raz od bardzo dawna pojechalem pokatowac w terenie -piaskownia- i moto sie kompletnie inaczej zachowuje niz wczesniej, a ja szukalem winy w dyszach w bogatej mieszance itd

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:12, 03 Lip 2016    Temat postu:

nie do konca jest to racja. - przede wszystkim rózne rzeczy odpowiadaja za skłąd mieszanki na róznych obrotach. np duza czy mała dysza główna na wolnych obrotach nie ma znaczenia, - wiec zalewać moze na wolnych, a jak sie odkręca juz nie - wtedy każą jeździc szybko i nie ma proiblemu ;D

ale enduro to nie tylko pałowanie, ja smigałem sporo trialowo, podjazdy, wolne, duzo pyrkania w miejscu, stójki itp. i nic mi sie nie pociło nic nie rzygało nic nie zalewało. - po prostu był wyregulowany pod kazdy zakres


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 21:19, 03 Lip 2016    Temat postu:

to ja Ci Henio powiem tak, u mnie na przykładzie exc125 jak jezdze duzo po miescie czyli raczej pyrkanie tak w miare spokojnie przepisowo czasem mocniej to moto sie prawdopodobnie zalewa ale jak nagrzany to do srednich/wysokich jedzie spoko potem na bardzo wysokich dymi non stop, to az chmura potrafi zostac, ale jak od startu sie nastawiam ze dzisiaj jade i troche popałuje to moto juz na wysokich sie zachowuje o niebo lepiej, dym czasem pojdzie czasem nie- iprzynajmniej wydech w miare czysty bo po pyrkaniu jest wielka krecha oleju splywajaca w dol

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 21:33, 03 Lip 2016    Temat postu:

no to tak jak mówie ;D przylewa ci na wolnych obrotach - i jest to do zlikwidowania,

tylko im starsze moto i bedziej wyjeżdzone tym trudniej sie reguluje


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
trascy




Dołączył: 28 Wrz 2015
Posty: 88
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: częstochowa

PostWysłany: Nie 21:40, 03 Lip 2016    Temat postu:

baardzo trudno Smile patrze na serwisowki a i tak sie nie wszytsko zgadza, a co do gaznika zamierzam Vforca 3 zamontowac ? masz jakies zdanie fachowe w tym temacie ? moze masz u siebie takie cos ? to pomoze i bede czuc roznice w oddaniu mocy itd ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 7:53, 04 Lip 2016    Temat postu:

miałem vforce nie pamietam jaki numerek ale nie wiem cyz nie 4, na pewno jakieś rzutowanie to ma, ale czy w 125 bedzie coskolwiek odczuwalne - ciezko mi powiedziec. na pewno to plus kilka zmian i jaka reakcja bedzie odczuwalna

co do gaźnika - w swojej 300tce kazda ingerencja dawała wyczuwalny rezultat ( gorzej lub lepiej ;P ) a też bawiłem sie w starej 125, tam czy dysza główna 160 czy 180 - jechało tak samo praktycznie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Pon 8:09, 04 Lip 2016    Temat postu:

A jaki olej i w jakiej mieszance leje kolega do baku?

Zmieniać ustawienia gaźnika trzeba nawet jak się zmienia mieszankę paliwo-olej.
Teraz mamy pełne lato - różnica 10'C to już powód do regulacji. Jak kiedyś miałeś lekko za bogato to po ociepleniu jest już totalnie za bogato.
Jak moto długo stał to może olej osiadł w baku?
Czasami nawet ta sama mieszanka a różne oleje też może powodować problemy z gaźnikiem - miałem tak jak zmieniłem ipona na motula.
W starych gaźnikach dysze to pół biedy ale iglice to potrafią być tak wytarte jakby je ktoś gumówką szlifował. Nie wspomnę już o gnieździe dyszy głównej - tam gdzie wchodzi iglica. Też zamiast okręgu często jest już jajo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin