|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Koziol401
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rewal
|
Wysłany: Pon 17:12, 25 Kwi 2016 Temat postu: EXC 300 nie wkręca się do końca |
|
|
Siemanko
Sytuacja wygląda tak:
gdy kupiłem kata nie wkręcał się do końca na 1 i 2 biegu, była tzw "odcina"
po remoncie problem pozostał z tym że ktm nie wkręcał się do końca na wszystkich biegach. Przejezdziłem tak 15 mth po czym wyregulowałem jeszcze raz zawór wydechowy, problem nadal nie zniknął. Ostatnio rozebrałem gaźnik i porównałem ustawienia z serwisówką, dysza jest 178 a powinna byc 172, iglica jest z oznaczeniem NOZE a powinna byc NOZH. Teraz pytanie do was: zamawiać tą dysze i iglice? Ma to az takie znaczenie? A może to wina jebniętego simmeringu na wale albo kabla WN lub fajki? Świeca na pewno nie bo testowalem juz kilka i na kazdej to samo, membrana jest okej.
Dodam że czasami na wypadzie jak troche go przegoniłem ktm się sam ogarniał na jakieś 5-10 minut i wkręcał się normalnie.
KTM EXC 300 2001
Pozdro!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 18:33, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Kupuj od razu cały zestaw dysz (głównych i wolnych obrotów), dwie iglice powinny wystarczyć.
W 2t czysty filtr i regulacja gaźnika to podstawa.
Objawy wskazują na to, że możesz mieć za ubogo, więc nie jeździłbym tak pewnie.
Być może problem jest w innej rzeczy, ale od tego bym zaczął.
Wyciągaj świecę, zobacz jaki ma kolor.
W internecie masz pełno materiału co do regulacji, objawy zbyt ubogiej/bogatej mieszanki.
Tabelka w tak starym moto może być jedynie bazą do regulacji.
Oczywiście jeżeli masz podstawy co do walniętej fajki czy czegokolwiek innego to po prostu to sprawdź.
Przejrzyj manuala od początku do końca, tam też masz napisane jak regulować gaźnik i jak sprawdzać elektrykę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Koziol401
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rewal
|
Wysłany: Pon 18:44, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Dzięki kolego za odpowiedź, jak regulować gaźnik to wiem bo już trochę przy moto w swoim zyciu przesiedziałem a o dysze i iglice pytam bo nigdy nie bawiłem się ze zmianami itp. Oczywiście filtr był czysty zawsze. Jutro będe regulował na starych dyszach i iglicy, dam znac jakie beda tego efekty. Co do koloru świecy to zawsze była czarna, widać było że nie przepala wszystkiego do końca. Ostanio miałem tez problemy z zalewaniem świec, w ciągu miesiąca zdarzyło sie to cztery razy. No ale nic, zostało tylko kombinować jeszcze raz dzieki za odpowiedz, pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 20:08, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Koziol401 napisał: | jak regulować gaźnik to wiem (...) a o dysze i iglice pytam bo nigdy nie bawiłem się ze zmianami itp. |
Jak wyregulować gaźnik bez zmiany jakiejkolwiek dyszy?
Wybacz, ale zaprzeczasz samemu sobie.
Mimo wszystko mam nadzieje, że uda Ci się wyregulować gaźnik, nawet jakbyś miał zrobić to po raz pierwszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Koziol401
Dołączył: 25 Kwi 2016
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rewal
|
Wysłany: Pon 21:04, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
No jak to jak, przeciez jest regulacja AFR, mozna to przeprowadzic bez zmiany dyszy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 21:55, 25 Kwi 2016 Temat postu: |
|
|
Nie wiem co oznacza skrót AFR, ale domyślam się, że kręciłeś śrubką powietrza, co oznacza że regulowałeś tylko niski zakres obrotów.
Nie da się dobrze wyregulować dwutakta bez zmiany dysz, dopóki nie wsadzisz mu wtrysku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|