Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 300 rok 1999 słaby dół

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:18, 04 Kwi 2017    Temat postu: exc 300 rok 1999 słaby dół

Wtiam mam exc 300 na tuleji, tuleja zakładana u Woryny. Motor przejechał już około 10mth i wg. mnie ma słaby dół, wolno się wkręca oraz dużo pali.

Jak wyregulować zawór wydechowy?Lub co ew. zrobić/zmienić aby było lepiej?
Ew na jaką sprężynkę wymienić?-tą w zaworze wydechowym,oraz jak się to robi? (nie miałem wcześniej doczynienia z 2T i chciałbym się czegoś nauczyć).

Ps. Dyfuzor FMF, Końcowy tłumik orginał KTM.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
okrutniak




Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: południe mazowieckiego

PostWysłany: Wto 10:47, 04 Kwi 2017    Temat postu:

Hey,
Jak to zawsze "słaby dół" zależy kto czego się spodziewa. Jeśli się przesiadłeś z 4t to może to być bardziej odczuwalne.

Bierz pod uwagę że masz tuleje oraz rocznik. W nowszych modelach dół już jest przyzwoity i różnica między Twoim a nowszym katem będzie bardzo duża.

Ja zacząłbym od:
- gaźnika, sprawdź jakie masz ustawienia i porównaj z tymi z serwisówki(chodź gaźnik może być już mocno zużyty i trzeba będzie tu metodą prób i błędów).
- kolor świecy(poszukaj wątku na forum)
- jaki dokładnie masz dyfek? Chodzi mi o model, bo może Fatty robić gorę a nie dół.
- co do zaworu to tu też musisz pod siebie podregulować(zerknij tu )
- [link widoczny dla zalogowanych] i

Na każdej z powyższej uwagi możesz coś ugrać i zyskać trochę dołu. Może się narażę na komentarze ale ja się trzymam zasady że 2t jest od tego aby go trzymać na obrotach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:28, 04 Kwi 2017    Temat postu:

aha ok dzieki, a te sprężynki montuje sie do napinacza. Czy ustawiać go metodą prób i błedów?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 18:08, 04 Kwi 2017    Temat postu:

spręzynki zaworu sie ustawia wymieniajac je. odkręcasz mocowanie w silniku 2 srubki, i pod nimi masz spręzynke.

ale one nie wiem czy maja aż taki wpływ na dół. ogólnie twarda zielona długo trzyma do momentu otwarcia zaworu - teoretycznie zamkniecie przesłony poprawia dół. bardziej bym powiedział że spręzynki nei regulują dołu a góre obrotową - czerwona miekka spręzynka sprawia ze zawór sie szybciej i gwałtowniej otwiera - i rwie ręce z łokci Very Happy

masz tuleje - to na pewno zamula moto, do tego nie ma co ukrywać to juz praktycznie zabytek, wiec dołu jak w nowej 300cie nie mozesz sie spodziewac. stare motocykle były tak strojone że szły obrotami i były bardziej narwane


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 13:30, 11 Kwi 2017    Temat postu:

Dyguzor: GOLDEN SERIES FMF 80 CALIF FATTY
Aktulanie mam dyszę główną 170. Zmienić na 160?

PS. Bo jeszcze nie dodałem że motor bardzo dużo pali


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zbyster dnia Wto 13:31, 11 Kwi 2017, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
okrutniak




Dołączył: 30 Lis 2015
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: południe mazowieckiego

PostWysłany: Czw 22:31, 13 Kwi 2017    Temat postu:

No jeszcze musisz sprawdzić iglice. A jaki masz kolor świecy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Kajtek DBL




Dołączył: 07 Sty 2015
Posty: 1338
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 26 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KRAKÓW/PODGÓRZE

PostWysłany: Pią 5:43, 14 Kwi 2017    Temat postu:

Startowa 40
Główna 172
Śruba od składu na 1 i 3/4 albo 2 obroty
Iglica na sam dół NOZ J


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 10:33, 15 Kwi 2017    Temat postu:

A jaki kolor świeca powinna mieć?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 11:47, 15 Kwi 2017    Temat postu:

kawa z mlekiem/jasny brąz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zbyster




Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 8:13, 26 Kwi 2017    Temat postu:

czyli taka? [link widoczny dla zalogowanych]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
amek721




Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 13 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Śro 9:13, 26 Kwi 2017    Temat postu:

Wg mnie wygląda okej, sprawdź czy masz na pewno dobrą świece, ta ma podejrzanie krótki skok gwintu.
To że dużo pali to norma, nie spodziewaj się niczego innego od 300 w 2t


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin