Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 350 bierze olej kopci
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:22, 13 Mar 2018    Temat postu: EXC 350 bierze olej kopci

Hej,
mam taki problem ze swoją maszyną 6mth temu założyłem nowy tłok nowe pierscienie nowe uszczelniacze zaworowe nowy łancuszek itp przed ta wymianą zaczynał puszczać dymka na zimnym silniku ale nie brał oleju. Remont wykonałem ponieważ denko tłoka mi pękło i zgasł, na całe szczęście kompletnie nic nie uszkadzając. Teraz moto ciągnie mi olej w ilości jakies 200ml na 5-6mth oraz mocniej kopci na zimnym silniku na ciepłym nic zero.

Brak jakichkolwiek plam wycieków, odmą nie ucieka. Nie mam już pomysłów co to może być. Prosiłym o pomoc jeśli ktoś ma jakis pomysł. Z góry dzięki.


Moto : ktm excf 350 2016


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dziku




Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:04, 13 Mar 2018    Temat postu:

Ale co dokładnie było robione? Z opisu wynika, że tylko wsadziłeś tylko bez pomiaru i honowania.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Wto 11:20, 13 Mar 2018    Temat postu: Re: EXC 350 bierze olej kopci

Nie zmieniłeś czasem oleju na "inny" ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:19, 13 Mar 2018    Temat postu:

sprawdził bym dokładniej tez głowice Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 11:27, 14 Mar 2018    Temat postu:

Głowica cylinder stan idealny
Wiadomo, że było honowanie mierzone itd wszystko igła


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 0:55, 15 Mar 2018    Temat postu:

olej zmieniłem z motula 300v przed remontem na motorexa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 10:29, 15 Mar 2018    Temat postu:

blu77 napisał:
olej zmieniłem z motula 300v przed remontem na motorexa


No to ja bym spróbował wrócić do 300V. Miałem raz dokładnie taki przypadek jak zmieniłem motula na jakiś valvoline. Wole się nie zastanawiać czemu tak było


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 17:02, 15 Mar 2018    Temat postu:

ok to wróce na motula ale to na 99% nie jest wina oleju

ma ktoś może jeszcze jakis inny pomysł ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
e46




Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Konin

PostWysłany: Czw 17:16, 15 Mar 2018    Temat postu:

Ogólnie silniki "sportowe" kopcą na zimny z powodu większych luzów pasowania, olej powinien to w pewnym stopniu uszczelnić.

Ja bym stawiał na olej, jak nie pomoże to tłok/cylinder.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 19:21, 15 Mar 2018    Temat postu:

oba oleje są ok wiec to nioe moze byc kwestia oleju

cos musiałes przeoczyc, kopcenie sie samo z siebie nie bierze

bywa ze tłoki w zamienniku maja wady, np trafił nam sie kiedys tłok ze xle dobranymi pierscieniami, - za luźne były nowe, a w sumie tez za czasów skuterków dostałem tłok z kolei za duzymi pierscieniami trzeba było piłowac zeby weszły Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rrolek




Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 10:03, 16 Mar 2018    Temat postu:

Witam

Pierścienie cordsa - montowane jako "olejowe" - są bardzo delikatne.
Masz pewność że zamontowales je właściwie i/lub nie uszkodziles przy wkładaniu tłoka do cylindra?

Pozdr
rr


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
blu77




Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 16:11, 16 Mar 2018    Temat postu:

Właśnie wszystko jest zamontowane zgodnie ze sztuką. :/
Nigdy takiej sytuacji nie miałem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 18:56, 16 Mar 2018    Temat postu:

Wypnij odmę z puszki filtra powietrza i zamontuj na jej końcu zbiorniczek. Musisz zawęzić pole poszukiwania usterki, czy ciągnie olej z pod tłoka czy z góry. Kopcenie na zimno wskazuję na zawory ii uszczelniacze lub UPG. 200ml na 5godz to sporo i raczej napewno też pali olej na ciepło. Pytanie tylko któredy, czy wywala go odmą bo jest wysokie ciśnienie(np uwalony uszczelniacz na wale)czy pierścieniami do komory spalania. Jak miałeś zawory wypięte to przyglądałeś się trzonkom zaworowym w miejscu pracy z uszczelniaczem? Ten pękniety stary tłok mógł zostawić po sobie uszkodzenia.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
dioda




Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:22, 16 Mar 2018    Temat postu:

Dlaczego uszkodzony uszczelniacz na wale miałby powodować wysokie ciśnienie i wywalanie go odma? ,jest tam jeden obieg oleju przecież

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 21:21, 16 Mar 2018    Temat postu:

Ja tez obstawiam uszkodzone trzonki zaworow.
Czesto to widziałem w 350.
Latwo je uszkodzic talerzykiem przy montażu.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin