|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:22, 13 Mar 2018 Temat postu: EXC 350 bierze olej kopci |
|
|
Hej,
mam taki problem ze swoją maszyną 6mth temu założyłem nowy tłok nowe pierscienie nowe uszczelniacze zaworowe nowy łancuszek itp przed ta wymianą zaczynał puszczać dymka na zimnym silniku ale nie brał oleju. Remont wykonałem ponieważ denko tłoka mi pękło i zgasł, na całe szczęście kompletnie nic nie uszkadzając. Teraz moto ciągnie mi olej w ilości jakies 200ml na 5-6mth oraz mocniej kopci na zimnym silniku na ciepłym nic zero.
Brak jakichkolwiek plam wycieków, odmą nie ucieka. Nie mam już pomysłów co to może być. Prosiłym o pomoc jeśli ktoś ma jakis pomysł. Z góry dzięki.
Moto : ktm excf 350 2016
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dziku
Dołączył: 18 Paź 2015
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:04, 13 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ale co dokładnie było robione? Z opisu wynika, że tylko wsadziłeś tylko bez pomiaru i honowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Wto 11:20, 13 Mar 2018 Temat postu: Re: EXC 350 bierze olej kopci |
|
|
Nie zmieniłeś czasem oleju na "inny" ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:19, 13 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
sprawdził bym dokładniej tez głowice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 11:27, 14 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Głowica cylinder stan idealny
Wiadomo, że było honowanie mierzone itd wszystko igła
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 0:55, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
olej zmieniłem z motula 300v przed remontem na motorexa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 10:29, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
blu77 napisał: | olej zmieniłem z motula 300v przed remontem na motorexa |
No to ja bym spróbował wrócić do 300V. Miałem raz dokładnie taki przypadek jak zmieniłem motula na jakiś valvoline. Wole się nie zastanawiać czemu tak było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 17:02, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
ok to wróce na motula ale to na 99% nie jest wina oleju
ma ktoś może jeszcze jakis inny pomysł ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 17:16, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Ogólnie silniki "sportowe" kopcą na zimny z powodu większych luzów pasowania, olej powinien to w pewnym stopniu uszczelnić.
Ja bym stawiał na olej, jak nie pomoże to tłok/cylinder.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:21, 15 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
oba oleje są ok wiec to nioe moze byc kwestia oleju
cos musiałes przeoczyc, kopcenie sie samo z siebie nie bierze
bywa ze tłoki w zamienniku maja wady, np trafił nam sie kiedys tłok ze xle dobranymi pierscieniami, - za luźne były nowe, a w sumie tez za czasów skuterków dostałem tłok z kolei za duzymi pierscieniami trzeba było piłowac zeby weszły
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rrolek
Dołączył: 21 Gru 2017
Posty: 147
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 10:03, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Witam
Pierścienie cordsa - montowane jako "olejowe" - są bardzo delikatne.
Masz pewność że zamontowales je właściwie i/lub nie uszkodziles przy wkładaniu tłoka do cylindra?
Pozdr
rr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
blu77
Dołączył: 19 Lis 2016
Posty: 399
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 16:11, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Właśnie wszystko jest zamontowane zgodnie ze sztuką. :/
Nigdy takiej sytuacji nie miałem .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:56, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Wypnij odmę z puszki filtra powietrza i zamontuj na jej końcu zbiorniczek. Musisz zawęzić pole poszukiwania usterki, czy ciągnie olej z pod tłoka czy z góry. Kopcenie na zimno wskazuję na zawory ii uszczelniacze lub UPG. 200ml na 5godz to sporo i raczej napewno też pali olej na ciepło. Pytanie tylko któredy, czy wywala go odmą bo jest wysokie ciśnienie(np uwalony uszczelniacz na wale)czy pierścieniami do komory spalania. Jak miałeś zawory wypięte to przyglądałeś się trzonkom zaworowym w miejscu pracy z uszczelniaczem? Ten pękniety stary tłok mógł zostawić po sobie uszkodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
dioda
Dołączył: 26 Gru 2014
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:22, 16 Mar 2018 Temat postu: |
|
|
Dlaczego uszkodzony uszczelniacz na wale miałby powodować wysokie ciśnienie i wywalanie go odma? ,jest tam jeden obieg oleju przecież
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|