Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 350 czy 250Tpi
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jachu1111




Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:10, 24 Kwi 2021    Temat postu:

Pajka napisał:
Ja przesiadłem się z EXC 450 z 2012 na 350 z 2017 (co prawda Huśka) i to była bardzo dobra decyzja

Ja przesiadlem się z exc350 -2017 na te300i i jedno powiem o kiwaczce ,że jak dla dla mnie wybacza sporo błędów ale to sporo. I ok masz osłonę silnika z jezorem do kiwki to nie ma opcji o zachaczenie. Jeśli wykluczyles 2t to nie ma się co zastanawiać bierz 350 to bardzo uniwersalne Moto.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 14:36, 25 Kwi 2021    Temat postu:

Wygląda na to, że kupię exc350'17 z przebiegiem 120-140mth, chyba po zawodniku
wg serwisówki tłok do wymiany

tłok wymieniałem wielokrotnie, ale zawsze ktoś inny mi go dobierał, teraz chcę to zrobić sam;
jaką średnicówkę kupić? zapewne 50-160 mm, ale jakiejś firmy konkretnej, albo jakiejś firmy unikać?

na stronie ktm-a jest
Piston kit size I
i
Piston kit size II
ale bez podanych wymiarów tłoka - jak to rozumieć?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 17:54, 25 Kwi 2021    Temat postu:

ja uzywałem najtanszych chinskich i sie nawet sprawdzaja w porównaniu z lepszymi, ale podstawa to dobry czytelny zegar, tego zwykle mozna zawsze zmienic, no i wazniejszy od samej srednicówki jest dobry mikrometr. ale polecam mitutoyo jezeli chodzi o sprzet do pomiarów
są tez podane wymiary tłoka tylko pewnie w innym miejscu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 18:34, 25 Kwi 2021    Temat postu:

mikrometr akurat mam i zdaje się że zupełnie dobry
ale...
może głupie pytanie, ale do czego mikrometr w tych pomiarach?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:24, 25 Kwi 2021    Temat postu:

poczytaj jak sie dokonuje pomiaru zeby zrobic go poprawnie Very Happy
średnicówka mierzy wartość względą. jak ją wsuniesz do cylindra to ci pokaze jakąś wartość ale ona mie mierzy od zera do danej srednicy.
najpierw odkładasz sobie jakis wymiar na mikrometrze, np cylinder ma 55mm to ustawiasz 55mm na mikromettrze, i teraz do mikrometra przykładasz srednicówke i ją kalibrujesz na zero, potem wrzucasz do cylindra i masz realnie zmierzoną wartość w postaci odchyłki od wymiaru nominalnego.
mozna tez zmierzyc tłok mikrometrem, i na tą wartość skalibrować na zero, to wyjdzie ci pasowanie tłok-cylinder Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Nie 20:10, 25 Kwi 2021    Temat postu:

tak sobie później pomyślałem, że do kalibracji Wink
dzięki


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Śro 9:53, 05 Maj 2021    Temat postu:

Klamka zapadła, motor kupiony.
Wybór padł na husqvarnę fe350'18 bo akurat trafiła się blisko mnie w dobrym stanie.
dzięki za pomoc!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Śro 15:24, 05 Maj 2021    Temat postu:

Będziesz mega zadowolony. Ja przesiadłem się z EXC 450 na wtrysku na FE350. Różnica kolosalna na +.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pm2z




Dołączył: 30 Gru 2019
Posty: 95
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szwecja

PostWysłany: Czw 7:36, 06 Maj 2021    Temat postu:

A jak to jest z wymianą tych małych filterków paliwa? Serwisówka podaje co 15mth, właśnie wymieniłem i kupiłem kilka na zapas, ale naprawdę trzeba aż tak często???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 7:39, 06 Maj 2021    Temat postu:

pm2z napisał:
A jak to jest z wymianą tych małych filterków paliwa? Serwisówka podaje co 15mth, właśnie wymieniłem i kupiłem kilka na zapas, ale naprawdę trzeba aż tak często???

20-30mth,
to ostatni filtr przed wtryskiem więc musi być zawsze 100% sprawny.
jak zakładasz nowy to pamiętaj żeby nie dotykać go palcami


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 11:48, 16 Maj 2021    Temat postu:

Kristoff paluchami się go jakoś brudzi? Wymieniłem ten folterek profilaktycznie i teraz mam problem z odpaleniem na zimnym, tak jakby paliwo schodziło. Możliwe, że go tak zasyfiłem i teraz problem z podawaniem paliwa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:00, 16 Maj 2021    Temat postu:

Niemozliwe Very Happy to nie tu problem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Pajka




Dołączył: 10 Lis 2013
Posty: 606
Przeczytał: 2 tematy

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: W-M

PostWysłany: Nie 10:25, 23 Maj 2021    Temat postu:

Henio miałeś rację. Miałem za niskie obroty, na poziomie 1650. Po podniesieniu wszystko ok.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin