|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:46, 04 Paź 2016 Temat postu: exc 400 kopci przy odpaleniu |
|
|
Siema
Mam zagwozdke z moim rfs-em, kat przy odpalaniu przykapca na biało
początkowo myślałem ze łyka olej ale wyraźnie czuć borygo ze spalin,
po cało dniowej jezdzie spalił mi jakies 200ml borygo, pierwsza myśl uszczelka albo głowica ale nie wywala spalin do chłodnicy stan oleju w normie
nie widac zadnego szlamu w oleju więc raczej odpada.
Co jeszcze sprawdzić? sprężanie? chociaz tłok ma jakieś 60mh
Jak jeszcze może się przedostać borygo do komory spalania bądz wydechu?
Czy możliwe jest ze przez pompe wody do głowicy?? lecz wtedy borygo poszło by do oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:54, 04 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
tak w tym silniku jak by woda poszła na silnik jakims cudem ( bo jest jeszcze między olejem a wodą dren którym odpłynie to ( ta dziura pod pompą ) ) to i tak zmiesza sie z olejem tylko a nie dostanie do komory spalania od razu.
jedyna opcja to uszczelka pod głowicą - są rózne opcje, nie zawsze musi dawać cisnienie w układ. chociaz to i tak dosyc dziwne i szczerze mówiąc 1 raz słysze żeby brał płyn...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Śro 9:55, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
chyba że pękła głowica
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:07, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
poszła uszczelka pod glowica albo sama głowica. Robiłes jakis remont w przeszłosci? chodzi mi o to czy byla kupowana oryginalna uszczelka pod glowice czy zamiennnik? Mi nie dawno pusciła uszczelka pod glowica i w płynie chłodniczym nie było sladu spalin, płyn byl czysty jak łza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Czw 10:36, 06 Paź 2016, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 17:33, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Tak robiłem remont przed sezonem i uszczelka nie była orginalna tylko firmy Jt.
W następnym tygodniu zdejme głowice i sie wszystko okaże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Śro 20:10, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
podobny problem miałem w sx 450 po wymianie uszczelek na org problem ustąpił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 20:29, 05 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
no racja - jeszcze mogło cos pęknąć,
ale nie oryginalna uszczelka mogła byc powodem, ja miałem OMP co prawda płynu nie puszczało, ale jak rozebrałem potem silnik to w jednym miejscu z pół cm od brzegu uszczelka była "okopcona" pewnie troche mocniej pokatować i potrzymać z sezon dłuzej to by tam uszczelki w ogóle nie było ;D
i jeszcze sie pociło i pod głowicą i pod cylindrem na zewnątrz, nic nie ciekło, ale po jeździe w pyle zawsze sie tam kurz czepiał.
zmieniaj na oryginał i problem znika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
picolo
Dołączył: 07 Mar 2016
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:37, 06 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Ta firma, łby, też miałem problem z ich uszczelkami, cisnąć patałachów gdzie tylko się da. Dawno już powinni zwijać się z tego biznesu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:25, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Siema
Trochę odświeżę temat, oddałem głowice do sprawdzenia szczelności i planowania jest OK.
Oczywiście uszczelkę tym razem kupiłem oryginalną wszystko poskładałem jak należy i dalej jest to samo...
Teraz mam zagwozdkę, czy może poszedł cylinder w co nie wierze bo jeszcze widać jodęłke po honowaniu tłok ma jeszcze teflon a pierścienie mają 0.4 mm luzu na zamku a zakres jest do 0.8mm.
Czy może jednak głowica puszcza bo kopci tylko jak się nagrzeję a szczelność głowicy sprawdzają w 60 stopniach z tego co wiem.
Jak myślicie jak to skutecznie sprawdzić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pią 17:48, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Kolego ja miałem taką sytuacje ale u ciebie to ejst mało prawdopodobne
była uszkodzona tuleja cylindrowa, mikro pęknięcie
cisnienei ni szlo w układ a płyn zaciągał do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 18:52, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
Właśnie u mnie jest taki problem ze kat przepala płyn chłodniczy a ciśnienie nie idzie na układ chłodzenia ani plyn nie idzie do oleju więc cylinder odpada.
Ale już to sprawdziłem bo jeśli płyn chłodniczy jest spalany a niema go w oleju to musi się dostawać razem z mieszanką przez zawory ssące, wiedz zdemontowalem gaznik i dałem ciśnienie do układu chlodzacego, wycieków nie było widać na pierwszy rzut oka ale gdy zakrecilem rozrusznikiem pokazał się płyn na zaworach. Więc wygląda na to że pęknięcie jest gdzieś na gnieździe zaworowym.[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:34, 21 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
fotka mokrego zaworu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Sob 17:05, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
czym są mokre te zawory?
olej
płyn z chłodnicy
paliwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Sob 18:30, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
plyn chlodniczy widac, ja bym sciagnal ta glowice i obadal dokladnie nawet bez zeaworow
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
skrobik
Dołączył: 04 Mar 2016
Posty: 46
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 18:31, 22 Paź 2016 Temat postu: |
|
|
borygo, pęknięcie musi być gdzieś na gnieździe zaworowym bo cieknie tylko wtedy gdy zawory są otwarte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|