|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Pią 22:06, 19 Lip 2013 Temat postu: exc 450 |
|
|
witam od nie dawno zakupilem ktm exc 450 2003 r kto mi powie co ile wymiana oleju 15 mth czy liczyc od spalonego paliwa mam jakis licznik zamontowany ale on liczy czas pracy silnika nie mth 0.1=6 min wedllug jego wkazan przelatalem 15 tych jednostek i wyszlo ok 500 km czy to nie za szybko wymaina jka wy to liczycie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Pią 22:36, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Czym częściej wyminisz olej tym lepiej dla twojego silnika.
Olej tak co 10.-15mth powinno się wymieniać.
Ja obliczyłem że wd licznika jeden bak paliwa to tak około 2mth ( u mnie), więc zamierzam olej wyminiać po 7 bakach spalonego paliwa )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 22:37, 19 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
ciezko powiedziec, takie liczniki licza czas odpalonego silnika, jak pyrkasz to taka godzina nijak sie ma do czasu jak np katował bys sprzęt na torze czy jakiejs prostej kręcąc v maxa. najlepszy jest fabryczny licznik mth sprawdza się dobrze i liczy realnie to co sie nalatało. mozna liczyc na baki 1 bak = 1 mth. ale czasami cięzko to kontrolować jak są jakies dolewki itp itd. ale i tak to wszystko nawet jak bedziesz liczył ma sie ni jak do super dbania o silnik. bo jak sobie bedziesz zmiał co 15 mth a silnik jest np dobity. to bedziesz spuszczał kisiel. najlepiej to patrzec po 10 bakach mniej wiecej w jakim stanie olej. jak leje motula ma zielonkawy kolor. jak widze że juz zielonego praktycznie nie widać, i dochodzi własnie 15-20 MTH to wymieniam. ale jak widze że jeszcze jak nowy jest, to zostawiam. różnie jeżdze i czasami 5 mth z tych 20stku pyrkam, wiec olej sie tak nie zuzywa mocno jak przy pałowaniu w terenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 8:52, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
a ten przeliczniki z serwisowki 15 mth = 100 l paliwa moze tego sie trzymac a jak poznac jaki jest napinacz lancuszka jak na biegu popchne moto do tylu to taki jek jest z okolic napinacza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 11:59, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Też może być. To wtedy i tak wychodzi że jeden bak to jedna motogodzina, bo w zasadzi 12.5baku to 100l wachy, bo bak ma równe 8l.
Drugiej części pytania nie rozumiem. Chodzi ci czy masz napinacz hydrauliczny czy manualny, czy chodzi ci kiedy jest do wymiany łańcuszek rozrządu czy co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Sob 20:58, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
chodzi o to ze nie wiem czy napinacz jest hydrauliczny czy manualny jak to sprawdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:46, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
moto masz z 2003 r hydraulicznego napinacza tam niema
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Sob 22:08, 20 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
Jest to normalny stary rfs z manulanym napinaczem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nixdo
Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Nie 5:58, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
a jaka jest obsluga takiego napinacza ???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:34, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
4tstunt no jak manualny ? to jest napinacz automatyczny ale nie hydrauliczny. prosta spręzynka i zapadki. nie ma zadnej obsługi. jedynie mozna sprawdzic mniej wiecej stan łancuszka, odkręcając najpierw srodkową srube ( uwaga bo sie zrywają chętnie gwinty ) a potem cały napinacz odkręcaz 2 srubami. i jak masz zdemontowany, wyciągasz stopke i liczysz kliknięcia w oryginalnym napinaczu zwykle zostaje kilka klików, ja np na nowym łancuszku mam 3 kliki. ale cżesto ludzie wsadzają chinskie i one są dłuzsze ;D potem stopke wciskasz, skręcasz w odwrotnej kolejnosci i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Nie 8:33, 21 Lip 2013 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | 4tstunt no jak manualny ? to jest napinacz automatyczny ale nie hydrauliczny. prosta spręzynka i zapadki. nie ma zadnej obsługi. jedynie mozna sprawdzic mniej wiecej stan łancuszka, odkręcając najpierw srodkową srube ( uwaga bo sie zrywają chętnie gwinty ) a potem cały napinacz odkręcaz 2 srubami. i jak masz zdemontowany, wyciągasz stopke i liczysz kliknięcia w oryginalnym napinaczu zwykle zostaje kilka klików, ja np na nowym łancuszku mam 3 kliki. ale cżesto ludzie wsadzają chinskie i one są dłuzsze ;D potem stopke wciskasz, skręcasz w odwrotnej kolejnosci i tyle |
No popieprzyłem chodziło mi właśnie że jest to najprostrzy napinacz. Nie hydrauliczny jak w nowszych motocyklach i przez jego prostę nazwałem go manualnym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|