Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 450 - 100 pytan swiezego ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:37, 29 Paź 2011    Temat postu:

Tak sobie myślę, jak sprawdzić czy zawory są juz wyklepane? Może to będzie przyczyna braku możliwości ich regulacji :/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 12:24, 29 Paź 2011    Temat postu:

na pewno nie Very Happy gdyby tak było to by zaczeły wpadac, i tez by sie dało regulowac ale wtedy by sie luz z czasem nie powiekszał tylko zmniejszał i by podpierał dzwigienki.

i jeszcze jedno - to mozna łatwo sprawdzic w ktmach. mianowicie mierzysz szczelinomierzem luz miedzy dzwigienką a spręzyna a raczej zabezpieczeniem tym talerzem na spręzynie. serwisówka to opisuje zreszta. jak luz jest zbyt mały moze silnik wybuchnać Very Happy

własnie co do serwisówki... zamiast pytac co chwile zajrzyj najpierw tam.... 99% odpowiedzi juz tam jest i czeka aby tylko przeczytac Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Sob 12:27, 29 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:43, 24 Lis 2011    Temat postu:

Cos mi cieknie z pod prawego dekla, i teraz pytanie odnosnie uszczelki.
Podobno mozna dostac tylko oryginal c/a 80PLN (7 dni czekania) lub zamiennik z tym ze tylko jako caly zestaw uszczelek dla silnika za +/- 200PLN.

Spotkal sie z zamiennikiem nie sprzedawanym w komplecie?
Bo silikonem raczej tam papral nie bede Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Czw 20:24, 24 Lis 2011    Temat postu:

na allegro mozna kupic zamiennik na sztuki, koło 15 zł kosztuje . oryginał kosztuje 40 zł i opłaca sie go własnie kupić. niby drogo ale pewnosc że nie bedzie ciekło. zamiennik to zwykła wycieta mata na uszczelki ze specjalnego papieru. oryginał to bardzo wytrzymały na przepuszczanie papier plus z z obu stron jest uszczelka pokryta jakims lepikiem i sie przykleja i doskonale uszczelnia. a co do dostępności to 7 dni czekania ? <wow> chyba jak z chin sciagasz Very Happy w serwisach maja to od ręki, przynajmniej w moim były.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 20:34, 24 Lis 2011    Temat postu:

Zawsze jest allegro i szybsza forma przesyłki.
U mnie w serwisie miał pod ręką oryginał za 30zl z rabatem dla mnie 20zl : p


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 22:33, 25 Lis 2011    Temat postu:

Uszczelka zamowiona, w krk byla od reki Smile

Kolejny temat to podwyzszenie kierownicy, jadac na stojaco mam prawie ze proste rece w lokciach. I teraz pytanie, czy tylko metoda probi bledow mozna dobrac wysokosc podwyzszenia? Nie chce przesadzic bo wiadomo jak to sie odbije na prowadzeniu moto w zakretach


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 12:18, 26 Lis 2011    Temat postu:

teoretycznie - im wyżej kierownica tym lepiej rozłożony środek ciężkości i lepsza kontrola nad motorkiem, jasne że nie można przesadzić, kierownica powinna byc tak że przy jeżdzie na stojąco (czyli 90%czasu) nasza pozycja nie powinna byc wymuszona, plecy nie powinny być zgarbione, oprócz wysokości kierownicy , bardzo ważne jest wstawienie klamek - nawet mała zmiana kątu pochylenia klamki ma baardzo duże znaczenie dla szybkości męczenia sie przedramion.
ja kierownicę mam podniesioną ok 4cm (najwyższe podstawki jakie znalazłem) ale jestem wysoki i mam długie ręce Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:23, 26 Lis 2011    Temat postu:

Ja mam jakieś 182cm wzrostu i narazie spróbuje z 4cm podwyższeniem. Może będzie ok.

A cos więcej na temat tego ustawienia klamek?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 17:28, 26 Lis 2011    Temat postu:

klamki masz ustawić tak, aby było Ci wygodnie i poręcznie jechać na stojąco jak i na siedząco np. w dosiadzie.
Zawsze adaptery klamek poluzowane tak, by same nie latały, ale po lekkim naciśnięciu ręką np. w dół ma się swobodnie przesuwać, chyba, że ktoś woli co glebę kupowac nowe pompy.
Do klamek nie ma gotowego ustawienia, ja np mam długie palce i wolę mieć na maxa w prawo jak tylko się da przesuniętą pompę, by sprzęgło mieć tylko na 1-2 palce i preferuję bardziej na dół bo tak mi wygodniej, niektórzy kumple latają tak, że klamka na całą łapę i w górę, ja op przejżdżce takim moto po 5 min już mam spompowane nadgarstki...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 17:39, 26 Lis 2011    Temat postu:

trochę ustawieniu klamek
http://www.youtube.com/watch?v=czUbwH7oGl0&feature=channel_video_title

i ustawienu kierownicy
http://www.youtube.com/watch?v=gkvOACPnQjU&feature=channel_video_title


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 18:38, 28 Lis 2011    Temat postu:

Podwyzszenie zalozone, jutro testy Wink

Teraz pytanko odnosnie opon, z tylu siedzi nowka sztuka AC10, a co na przod?
Budzet okolo 200PLN, propozycje sa nastepujace:
- Dunlop Geomax
- Michelin AC10
- Pirelli scorpion
- Metzeler MC4
- znajomy poleca jakiego Motoz'a

Zapomnialem dodac ze teren to glownie las, utwardzone drozki, chociaz czasami dosc bagniste, asfalt bardzo sporadycznie - czyli typowe enduro Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez MlodyRM dnia Pon 19:09, 28 Lis 2011, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 20:55, 28 Lis 2011    Temat postu:

Ja polecam scoripona, na miękkim podłożu - szalona przyczepność! A geomaxa polecam na tył Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 19:39, 29 Lis 2011    Temat postu:

Jednak bedzie motoz terra'cos tam Wink sam przyjechal do garazu i w dobrej cenie, wiec zobaczymy co to bedzie.

Teraz pytanie odnosnie licznika, obecnie nie mam zadnego a moglby sie sprzydac.
W jednym z moto ktore ogladalem zanim kupilem swojego widzialem zalozony bezprzewodowy rowerowy. Co sadzicie o takim rozwiazaniu?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 19:47, 29 Lis 2011    Temat postu:

nawet i przewodowy moze byc ok Razz ale po 1 te liczniki nie są bardzo dokładne, po 2 łatwo je uszkodzic, po 3 ciezko o takie z podswietleniem. pozatym pomysł ok. jednak popatrz na angielskim ebayou liczniki vapora
cos takiego ( 1 lepszy link)
[link widoczny dla zalogowanych]

co prawda 400 zł ale masz pro licznik, który mysle jest nawet lepszy niz oryginał


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:29, 29 Lis 2011    Temat postu:

Licznik nie jest mi az tak niezbedny zeby placic za niego 400PLN Wink
Ponizej 100 mozna kupic bezprzewodowy, wodoodporny, podswietlany, mierzacy predkosci powyzej 99km/h i do tego "firmowy z wyzszej polki" Wink wiec moze nie bedzie tak bardzo przeklamywal.

No coz, zobaczymy co wyjdzie w praniu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin