Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 450 - 100 pytan swiezego ;)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 23:58, 30 Lis 2011    Temat postu:

Teraz kolej na ssanie, mianowicie tak jak sie domyślacie samo sie cofa/wyłącza. Jakiś patent na to podobno jest, tylko nigdzie nie mogę znaleźć jaki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 0:24, 01 Gru 2011    Temat postu:

Próbowałeś ścisnąć ten kołnierz opaską zaciskową? widziałem coś takiego robili. U mnie tak samo opada ale wystarczy że przytrzymam raz lub dwa kopne i już odpala ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 14:11, 01 Gru 2011    Temat postu:

Patent z opaską zaciskową na tej gumce od ssania jest mistrzowski. U mnie też ssanie spadąło, jedna mała opaska i jest jak nowe.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 15:06, 01 Gru 2011    Temat postu:

pytanie dlaczego sie tak dzieje?bo mam to samo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
maciek




Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: bogatynia

PostWysłany: Czw 15:24, 01 Gru 2011    Temat postu:

Ząbki, które trzymają te prowadnice od ssania ztarły sie i nie trzymają ząbków w rowku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 15:58, 01 Gru 2011    Temat postu:

w keihinie 38 jest ten bolec od ssania na którym jest dźwigienka, ma wypust, guma go przytrzymuje, a jeśli guma się rozciągnie, co nie jest niemożliwe w ~8 letnim motorze to wtedy ssanie nie jest zatrzymywane.
asteros, nie radzę Ci odpalać motocykla bez ssania, mieszanka jest za uboga.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:13, 01 Gru 2011    Temat postu:

Też racja ale jak na razie czeka na lekki remont ; p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 12:27, 02 Gru 2011    Temat postu:

co do ssania opaska zaciskowa to najprostrza metoda. mozna jeszcze rozebrac wszystko poczyscic podoginać te łapki które trzymaja w otwartej pozycji. potem mozna te "łapki" oplatać jakims drucikiem i nałozyc na to gume ochraniajaca - jest potem jak oryginalnie Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 15:47, 02 Gru 2011    Temat postu:

hmm już chyba wole sobie przytrzymac bo mogę sobie sam ustawic wysokość obrotów a nie że od razu wskakuje na wysokie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 19:44, 02 Gru 2011    Temat postu:

wyreguluj gaźnik.
Motocykl na ssaniu wchodzi na wysokie obroty ponieważ silnik daży do tego, żeby jak najszybciej złapac odpowiednią temp.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 20:10, 02 Gru 2011    Temat postu:

ze wyreguluj to do mnie?ja mam ok wszystko tylko poprostu to ssanie wg mnie daje za duze obciazenie dla silnika po zapaleniu i wole mu dac na pol potrzymac chwile zeby odrazu nie dostal obrotow i pozniej niech ssie nie wiem czy to dobrze robie moze tak?moze nie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Pią 20:23, 02 Gru 2011    Temat postu:

Tak, no skoro masz za wysokie obroty to znaczy, że gaźnik nie jest dobrze dostrojony.
Jeśli jeździsz 2t to tym bardziej, 2t, a chyba najebarziej 125 2t sa tak czułe na zmiany temperatury, że to, że w wakacje przy 30*C było dobrze, może teraz wykończyć nasz silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MlodyRM




Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:02, 10 Gru 2011    Temat postu:

Jako ze pierwsze sniegi za oknem pora na opony zimowe Smile
i teraz pytanie: wkrety czy sruba + nakretka?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Sob 20:14, 10 Gru 2011    Temat postu:

1sza sprawa.
Niezbyt zeszmaciałą opona.
Ja robiłem na śmietniku, narobiłem się duuuużo, palce opuchnięte, o kasię nie mówię bo to grosze , jakieś 30zł. Zrobiłem, okazało się, że opona jest za miękka i po prostu się załamuje na kolcach, więc nawet nie założyłem tego do moto(mówię o oponie przód)
sruba + nakretki 2 ja robilem, wiadomo, pewniej trochę, ale na wkrętach tez daje radę.
Proponuję wkręty bo xxx mniej czasu a efekt ten sam jak po asfalcie nie bd jeździł to się nie zetrą tak szybko


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3
Strona 3 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin