|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 23:58, 30 Lis 2011 Temat postu: |
|
|
Teraz kolej na ssanie, mianowicie tak jak sie domyślacie samo sie cofa/wyłącza. Jakiś patent na to podobno jest, tylko nigdzie nie mogę znaleźć jaki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 0:24, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Próbowałeś ścisnąć ten kołnierz opaską zaciskową? widziałem coś takiego robili. U mnie tak samo opada ale wystarczy że przytrzymam raz lub dwa kopne i już odpala ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 14:11, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Patent z opaską zaciskową na tej gumce od ssania jest mistrzowski. U mnie też ssanie spadąło, jedna mała opaska i jest jak nowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:06, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
pytanie dlaczego sie tak dzieje?bo mam to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maciek
Dołączył: 07 Kwi 2007
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: bogatynia
|
Wysłany: Czw 15:24, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Ząbki, które trzymają te prowadnice od ssania ztarły sie i nie trzymają ząbków w rowku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 15:58, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
w keihinie 38 jest ten bolec od ssania na którym jest dźwigienka, ma wypust, guma go przytrzymuje, a jeśli guma się rozciągnie, co nie jest niemożliwe w ~8 letnim motorze to wtedy ssanie nie jest zatrzymywane.
asteros, nie radzę Ci odpalać motocykla bez ssania, mieszanka jest za uboga.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:13, 01 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Też racja ale jak na razie czeka na lekki remont ; p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 12:27, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
co do ssania opaska zaciskowa to najprostrza metoda. mozna jeszcze rozebrac wszystko poczyscic podoginać te łapki które trzymaja w otwartej pozycji. potem mozna te "łapki" oplatać jakims drucikiem i nałozyc na to gume ochraniajaca - jest potem jak oryginalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 15:47, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
hmm już chyba wole sobie przytrzymac bo mogę sobie sam ustawic wysokość obrotów a nie że od razu wskakuje na wysokie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 19:44, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
wyreguluj gaźnik.
Motocykl na ssaniu wchodzi na wysokie obroty ponieważ silnik daży do tego, żeby jak najszybciej złapac odpowiednią temp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 20:10, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
ze wyreguluj to do mnie?ja mam ok wszystko tylko poprostu to ssanie wg mnie daje za duze obciazenie dla silnika po zapaleniu i wole mu dac na pol potrzymac chwile zeby odrazu nie dostal obrotow i pozniej niech ssie nie wiem czy to dobrze robie moze tak?moze nie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Pią 20:23, 02 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Tak, no skoro masz za wysokie obroty to znaczy, że gaźnik nie jest dobrze dostrojony.
Jeśli jeździsz 2t to tym bardziej, 2t, a chyba najebarziej 125 2t sa tak czułe na zmiany temperatury, że to, że w wakacje przy 30*C było dobrze, może teraz wykończyć nasz silnik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:02, 10 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
Jako ze pierwsze sniegi za oknem pora na opony zimowe
i teraz pytanie: wkrety czy sruba + nakretka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Sob 20:14, 10 Gru 2011 Temat postu: |
|
|
1sza sprawa.
Niezbyt zeszmaciałą opona.
Ja robiłem na śmietniku, narobiłem się duuuużo, palce opuchnięte, o kasię nie mówię bo to grosze , jakieś 30zł. Zrobiłem, okazało się, że opona jest za miękka i po prostu się załamuje na kolcach, więc nawet nie założyłem tego do moto(mówię o oponie przód)
sruba + nakretki 2 ja robilem, wiadomo, pewniej trochę, ale na wkrętach tez daje radę.
Proponuję wkręty bo xxx mniej czasu a efekt ten sam jak po asfalcie nie bd jeździł to się nie zetrą tak szybko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|