|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:46, 22 Paź 2011 Temat postu: EXC 450 - 100 pytan swiezego ;) |
|
|
Żeby uniknąć spamu, ot, czy niepotrzebnych topic'ow, postanowiłem założyć jeden ogólny temat gdzie będę zadawał pytania dla większości smieszne i banalne, ale początkującym może sie sprzydac
A więc czas na pytanie nr 1
Klamka przedniego hamulca zaczęła mi sie pocić, z okolic zawiasu wycieka płyn hamulcowy. Obstawiam, ze padł tam w środku jakiś uszczelniacz. Jak sie do tego dostać i czy znajde taki uszczelniacz w normalnym sklepie, czy pozostają mi tylko jakieś dedykowane zestawy naprawcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:58, 22 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
zestaw naprawczy, albo samo czyszczenie itp. zdejmij pompe. porozpinaj wszystko. potem wadomo zdemontuj klamke, potem delikatnie wyciagnij tą gumke ochraniającą. potem bedziesz widział juz tłoczek zabezpieczony segerem segera wyciągasz i mozesz wyciągnąc tłoczek ze spręzynka. na tłoczku są 2 uszczelniacze stożkowe. tego nie kupisz tylko zestaw naprawczy raczej. ale mozesz od razu wszustko poczyscic, ja delikatnie (bardzo delikatnie ) smarowałem uszczelniacze smarem. i była poprawa. mi akurat puszczał pierwszy uszczelniacz i pompa nie trzymała cisniena - jak nacisnałem hamulec to sie dzwignia zapadała. po takim zabiegu było troszke lepiej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:58, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Może mi ktos tak na przysłowiowy chlopski rozum wytłumaczyć jak ustawić GMP do regulacji zaworow? gdzie szukać jakichś znaków?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 15:08, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
GMP czyli gorne marte polzoenie tloka
musisz tak ulozyc zeby byl u samej dory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 15:49, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
barek tak sie sprawdza w 2T w 4T masz 2 obroty wału. robisz tak tłok ustawiasz pod tak jak idzie do góry na 3/4 wysokosci. potem najlepiej jak by ktos kręcił np zębatką zdawczą poprzez klucz. a ty patrzysz czy widać przez otworek nacięcie w wale. jak sie ukaże to kontrujesz śrubka. i sprawdzasz czy zaworki mają luzy. jak nie to znaczy że musisz zrobic jeden obrót wałem. - dobrze jest sobie czyms poswiecic w ten otworek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:48, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
No wlasnie o ten otworek mi sie rozchodzi, gdzie on jest? Bo ja juz chyba slepy jestem :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 16:54, 26 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
patrząc od dołu i od przodu silnika. ( pod katem ) po prawej stronie bardziej, tuż przy wałku balansującym. jest srubka na imbusa z grubą miedzianą podkładka. pod nia jest otworek
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 14:30, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
A więc tak, nacięcie na walku ustawione, tłok u samej góry, zawory ani drgna. Więc jeszcze jeden obrót wałem, nacięcie jest, tłok ok, ale zawory znów nic. I tak w kółko :/
Jakieś sugestie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 14:54, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a na pewno trafiasz w nacięcie ? ja kiedys tez miałem z tym problem i po prosty w wykorbienie trafiałem niby tłok w GMP wszystko zablokowane a zaworki ani drgną ewentualnei druga opcja zawory juz są na wykonczeniu i powpadały troche i podpierają dzwigienki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:13, 27 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Nacięcie na wale widze tylko jedno i ciężko w nie nie trafic.
Co masz na myśli pisząc wykorbienie? Ja aż tak to sie nie znam
I druga sprawa, znalazłem takie położenie gdzie zawory sące i wydechowe nie są podparte i można je spokojnie regulować, a tłok jest u samej góry. Luzy wtedy są zbliżone do zalecanych. Z tym ze wtedy nie widze żadnego znaku na wale. może tego szukam?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 11:30, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
MlodyRM napisał: |
znalazłem takie położenie gdzie zawory sące i wydechowe nie są podparte i można je spokojnie regulować, a tłok jest u samej góry. Luzy wtedy są zbliżone do zalecanych. Z tym ze wtedy nie widze żadnego znaku na wale. może tego szukam? |
nie reguluj wtedy - jesteś na trzecim takcie, wyregulujesz wtedy i będziesz miał problem z odpalaniem (szczególnie na gorącym)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 17:13, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
W akcie desperacji wyregulowalem w tym położeniu na 0,10 :/
Po tym zabiegu duzo lepiej pali na zimno, wcześniej po godzinnej przerwie bez ssania chwile trzeba było pokręcić. Po zagrzaniu nie zauważyłem różnicy.
Moge teraz tak chwile pojeździć? Bo jednak oddam to w rece mechanika żeby ustawił to po bożemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pią 19:13, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
a jak kopiesz to nie masz tak że ciężko przekopać kopką? bo to jest pierwszy objaw źle ustawionych zaworów,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MlodyRM
Dołączył: 26 Wrz 2011
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:31, 28 Paź 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pęknięty kopek, używam tylko elektryki.
Mechanik zajmie mi sie tym dopiero w tygodniu, a tu weekend i pasuje sie gdzies ruszyc, może nie wybuchnie po tym ustawieniu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|