|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CivicTypeR
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczawnica
|
Wysłany: Wto 13:10, 23 Lut 2016 Temat postu: Exc 450 11r. vs 12r |
|
|
Witam, mam na oku ładną sztukę z 11r, zrobione ledwo 70mth, tylko czy jest sens brać z 11r , skoro wszędzie gdzie nie czytam to 12r jest o niebo lepszym egzemplarzem ..??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Wto 13:13, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
No skoro wszedzie twierdza ze lepsze to dla mnie sorawa jest oczywista
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
żółf
Dołączył: 02 Paź 2011
Posty: 1145
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Karpacz
|
Wysłany: Wto 13:17, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Jakbyś w grudniu 2011 stał przed wyborem, czy kupić 5 tys tańszą 2011 czy droższą 2012 obie nowe, to można się zastanawiać nad + i -, a przy 5 letnim sprzęcie liczy się wyłącznie stan motocykla, jeżeli ta 2011 jest perełką i ma rozsądną cenę, to bym się nie zastanawiał, bo pod każdym względem będzie lepsza niż przeciętny exc z 2012
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CivicTypeR
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczawnica
|
Wysłany: Wto 14:05, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
racja nie ma się co zastanawiać,, do 3tyg. maszyna będzie w pl xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 17:41, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
zalezy jak jeździsz - jak czujesz dobrze prowadzenie motocykla - to nowszy bedzie lepszy, lepsze kąty lepsza ergonomia prowadzenia itp itd. i czasami warto kupic gorsze moto ale nowsze. jak latasz amatorsko to często te roczniki ostatnie 2011 są super i w lepszych cenach niz 12stki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
CivicTypeR
Dołączył: 01 Maj 2013
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczawnica
|
Wysłany: Wto 21:12, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Teraz juz tylko amatorsko, od zawsze były full crossy teraz czas na EXC później pewnie ktm adventure
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:25, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
to powiem tak - jak sobie jeździłem z 2-3 lata temu to miałem wywalone na działanie zawieszenia, bardziej liczyło sie żeby miec czym odkręcic ;P a to że troche potelepało - trudno, to że moto prowadziło sie jak taczka - tez trudno ;D ale jeździło mi sie dobrze, ale potem zachciało mi sie triala, i czułem że moto mnie ogranicza, że zawias gdzie powinien wybierac podskakuje, moto gdzie miało byc agresywne nie było, a gdzie miało byc spokojne - było zbyt narwane. itp itd, samo prowadzenie to samo. dlatego zmieniłem moto i czuje ogromną róznice, fakt ze przesiadka z 4T na 2T to juz duzy skok ogólnie, ale sama rama daje bardzo duzo, pozycja inna za kierownicą jest od razu, niby róznice nie są ogromne - ale kazdy stopnien pochylenia główki ramy realnie da sie wyczuć - prędzej czy później. amatorsko jak pisalem - mozna kupic cokolwiek i to bedzie sprawiało frajde tak czy siak
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
maximus_vodka
Dołączył: 05 Sty 2016
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Mazowieckie
|
Wysłany: Wto 23:45, 23 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Wtrysk to dla mnie duża różnica w reakcji na gaz. Jeśli husky fe 501 ma podobną Rame do exc nowego to moge powoedzoec ze lepiej jeździ się na stojąco. Zawias pominę bo nawet dla mnie amatora to kiwaczka lepiej klei do podłoża. Jeśli planowalbym jeździć na wysokim poziomie to wybrałbym wtryskowca. Jeśli amatorsko do lasu, to patrzyłbym tylko na stan i cene. Exc na ramie do 2011 tez jest bardzo przyjemnym moto, nie odczułem na nim dyskomfortu. Plusem jest dla mnie ze siedzisko w starszym modelu jest niżej co przy moich 175cm robi różnicę (na 501 daję radę ale wolałbym niżej )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Śro 0:33, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Co do kiwaczki to czuć dwie różnice - jedna w jeździe, druga przy remoncie. W enduro i tak nie ma tego problemu - KTM do enduro daje wciąż PDS.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
boroszczak83
Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 13:33, 24 Lut 2016 Temat postu: |
|
|
Miałem wcześniejszy model i teraz mam wtryska. Uważam, że różnica jest spora jeśli chodzi prowadzenie w cięższym terenie. Jako że mam 167 cm poręczność była dla mnie ważna. Kolejnym plusem reakcja na gaz. Wg mnie zdecydowanie wygrywa wtrysk.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|