|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Śro 18:50, 24 Wrz 2014 Temat postu: EXC 450 2005 się poci |
|
|
Witam , mój kat poci się z tego miejsca . Co z tym moge zrobić jakieś rady ?.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Śro 18:56, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
odma pompy wody, było wiele razy na forum, poszukaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Śro 19:27, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Szukam, ale nie moge znaleźć . Podeśle ktoś linka ? Albo przybliży mi temat co i jak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 20:20, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
ŁAdnie to ująłeś poci. Dla mnie napierdziela olejem .
Oringi i uszczelniacze w tym przypadku pewno od stroony wałka rozrządu do wymiana (ale wyminia się i tak oba). PPoczytaj co kolega wyżej podrzucił.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Śro 20:38, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Tak czy siak trzeba to zrobić. Czyli potrzebne mi będzie to
:37 2.15 PLN
O-RING 29,10X1,60 NBR 70
0770291016
38 1.85 PLN
O-RING 25,12X1,78 NBR70
0770020220
40 20.60 PLN
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
0760101843
40 20.60 PLN
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
0760101843
Czy coś jeszcze bez rozbierania ? Mogę z tym jeździc czy trzymać się z dala od odpalania?.
Mam jeszcze jedne pytanie w temacie napierdzielania olejem mianowicie puszcze olej z wałka zdawczego jak to mogę uszczelnić też o-ring ?
Można jego numer lub nazwe?
Czy to będą te :
O-RING 25,12X1,78 NBR70
0770020220
SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR
0760324571
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mani3k123 dnia Śro 20:42, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 20:44, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dokładnie te cześci.
Jeździć można na upartego ale silnik po dupię będzie dostawał zwłaszcza że u Ciebie raczej leje się a nie poci.
Co do wałka to pod zębatką (w zasadzie za ) jest taka tulejka a potem jest oring, który pewno Ci przepuszcza. Oring chyba ma taki sam nr jak któryś z oringów na pompe wody.
Edit:
O-RING 25,12X1,78 NBR70 -> na zębatkę
Czyli potrzebujesz:
Nr katalogowy: 0770291016
O-RING 29,10X1,60 NBR 70
ilość: 1
Nr katalogowy: 0770020220
O-RING 25,12X1,78 NBR70
ilość: 2
Nr katalogowy: 0760101843
% SHAFT SEAL RING 10X18X4 BSL
ilość: 2
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez 4tSTUNT dnia Śro 20:47, 24 Wrz 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Śro 20:54, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
A tego nie potrzebuje na zębatke? :
SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR
0760324571
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 20:55, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
mani3k123 napisał: | A tego nie potrzebuje na zębatke? :
SHAFT SEAL RING 32X45X7 BSLNBR
0760324571 |
Fakt, simering też lepiej wymień.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Śro 21:02, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dobra dzięki za pomoc . Przyjdą części to jeszcze pewnie będe miał jakieś pytania .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Śro 21:04, 24 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Naprawa prosta.
Na yt są filmiki jak szybko rozberać pompę wody. Podstawa to uważać by oringów nie przytrzasnąć i by na wałek rozrządu rurkę termokurczliwą (lekka obkurczoną) założyć by simerów nie uszkodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mani3k123
Dołączył: 21 Wrz 2014
Posty: 56
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Pisz
|
Wysłany: Czw 20:55, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
W końcu dostałem graty. Jutro będę wymieniał . Mam jeszcze pytanie jaki płyn chłodzący zalać . Gdzie się odpowietrza układ chłodzenia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KozioŁ
Dołączył: 29 Sie 2013
Posty: 1294
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łomża
|
Wysłany: Czw 21:06, 02 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
zalej np. Prestona, a odpowietrzasz śrubką na prawej chłodnicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
whitepower
Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 7:17, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
I na głowicy też jest odpowietrznik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:53, 03 Paź 2014 Temat postu: |
|
|
na prawej chodnicy przy zalewaniu musisz miec odkrecona srubke zeby to sie równo rozlało do prawej chłodnicy kiedy nalejesz zakrecasz rozgrzewasz silnik i odkrecasz srubke na głowicy ta która jest obok dekompresatora ( tylko troche az wyleci powietrze i zatcznie leciec płyn ) zakrecasz i ewentualnie dolewasz płyn, pozom płynu ma byc 10mm nad zeberkami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|