|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franol
Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj-pom
|
Wysłany: Czw 21:05, 25 Sty 2018 Temat postu: exc 450 2012 6days |
|
|
Witam Parę dni temu zostałem posiadaczem KTMa jak w tytule Chciałbym się dowiedzieć coś na temat tego modelu Czyli wady,zalety itp Dodam ze ze względu na pogodę nie zrobiłem nim zbyt duzo km Za info z góry dziekuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:24, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
masz moto wiec za późno na opinie
pojeździsz i sam ocenisz
zalety - to ktm, wady - jak dla mnie brak, ale kazdy moze na cos ponarzekać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franol
Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj-pom
|
Wysłany: Czw 21:40, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Fakt trochę póżno
Ale pare żeczy mnie interesuje:
Czy te mapy zapłonu to jest użyteczna sprawa czy tylko gadzet?
Co ile tłok? Mam 207 godzin
Nie wiem jak na liczniku zegar ustawić
Czy ohlins z tyłu był w standardzie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 21:45, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
hej,
zacznij od przeczytania manuala:
ściągniesz go tutaj:
[link widoczny dla zalogowanych]
masz tam podstawowe info a nawet trochę więcej.
ohlins na tyle nie był w standardzie, to z tyłu masz topowy amor, tylko dbaj o serwisy.
207 na tłoku to już sporo, dobrze było by zobaczyć co tam się dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
franol
Dołączył: 25 Sty 2018
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kuj-pom
|
Wysłany: Czw 21:58, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
Za jakieś dwa tygodnie idzie do mechaniora (prędzej nie ma czasu) żeby zobaczyć co i jak Prędzej jeżdziłem sxf 350 więć exc wydaje mi się kawał kloca A te mapy zapłonu?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 22:03, 25 Sty 2018 Temat postu: |
|
|
mapy zapłonu to dobra sprawa - ale różnice realnie czuje ktoś oblatany, dla mocnego amatora mogą byc niewyczuwalne róznice. ja miałem tylko 2 mapy, i korzystałem z tej słabszej przy mega niskiej trakcji, np gliniaste wąwozy - troszke moto słabiej sie wkrecało i łatwiej było jechac na przyczepnosci
w serwisówce od kristofa masz wszystkie pdostawowe info, co ile co wymieniac, co ile sprawdzac takie rzeczy jak tłoki itp. jak sie bedziesz tego trzymał to nie ma szans ze sie cos rozleci, albo zawiedzie w terenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|