|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:57, 19 Sty 2015 Temat postu: exc 450-500 zmiany rocznikowe. |
|
|
Orientuje sie ktos jakie zmiany były wprowadzane w tych modelach ?
Głównie chodzi mi o strone mechanicza. Wiem ze zmieniano rozmiar płytek zaworowych, cos jeszcze ?
Roczniki od 2011 do 2014.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 23:46, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
2011 to zdaje się była jeszcze ta generacja, która zaczęła sie od roku modelowego 2008. Dopiero 2012 to aktualny model na wtrysku.
Wiele Ci nie podpowiem w kwestii różnic ale wiem, że od 2014 łożysko korby zostało zastąpione panewkami. Ciekawe jak to wpłynie na trwałość?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Pon 23:49, 19 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 0:43, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
2011 miałem na myśli model na rok 2012.
Co do panewki to rzeczywiście modele 11-13 miały standardowa korbę, od 14 weszła panewka.
Coś jeszcze ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wójo dnia Wto 0:48, 20 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 8:34, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Pewnie drobiazgów jest więcej tylko nie sposób ich wymienić - przynajmniej ja nie potrafię.
Z suchym zestawieniem różnic niestety się nie spotkałem.
Teraz przypomniało mi się, że o ile dobrze kojarzę to pierwszy wypust wtryskowców miał filtr paliwa(ten malutki) zamontowany gdzieś w trudnodostępnym miejscu. Od 13tego roku jest na szybkozłączce i wymiana, nawet warunkach polowych, to do dosłownie chwila.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 12:29, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W tych nowszych modelach łozyska balasnera sa inne i tak jak wspomnieliscie panewka na korbie, a tak to chyba wiekszych rónic nie ma
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:18, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
światło i błotk jest inny, na wałku balansujacym w 2012 było łozysko kulkowe a 2014 igiełkowe, pytanie ktoro lepsze i wytrzymalsze? wał w modelach 2014 jest o tysiaka drozszy od tych z 2012r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szakul123
Dołączył: 16 Cze 2011
Posty: 280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:43, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jak dobrze pamiętam to i w skrzyni biegów były wprowadzone jakieś modyfikacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Wto 21:01, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
skrzynia biegów bez zmian w tych rocznikach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 10:41, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Nie dam głowy ale podobno od rocznika 2014 jest inne, cichsze, sprzęgło.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 11:30, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ja słyszałem coś ( nie wiem w których rocznikach ) o podfrezowaniach trybów żeby było lżej o 100gram ( na stronie scigacz.pl kiedys cos gdzies było )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 16:15, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
W modelach na 2014 czyli rok prod. 2013 jest nowe sprzęgło DDS :
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 22:07, 21 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
czyli z bliskich silnikowi zmian to :
miktofiltr paliwa w innym miejscu roczniki 2011-2012
zmienine łozysko balansera w 2013r
zmienione sprzegło, wał i zawory w 2014r
swoja droga zawory były te same w modelach od 2007do 20013.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|