|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:11, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
takie dylamety to nic
ja chce zmienic na 4t ale przeraza mnie ilosc tamtejszych czesci i kabli
np pompa paliwa wtrysk
jak cos sadzie to koszta kosmiczne nie mowiac o np podpieciu pod kompa czego w okolicy niekt nei zrobi
i jakos mnie to trzyma a zdecydowanie szybszy jestem na 4t
nei spasi to mozesz sprzedac ale nowe 2t jest git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:04, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
janexc200 napisał: |
na 4T nie ma sensu, prawie nic nie zyskasz w kwestii waga/zawias/charakterystyka (no chyba ze zalezy ci na lepszym wyglądzie) a będziesz musiał bezwzględnie pilnowac serwisu, |
Cos mi sie wydaje ze nie jezdziłes na nowszym 4t, bo w porównaniu z rfs-em jest spora rózniaca w pozycji, prowadzeniu, charakterystyce silnika...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:19, 05 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
własnie przejechałem się chociaz kawałeczek nowszym wtryskiem i jest róznica spora, czuje że do technicznej jazdy bedzie zdecydowanie bardziej poręczny od 525.
co do trialowej jazdy - nie bede tylko tak jeździł bo tez bym nie miał dylematu. bedzie powiedzmy 50/50 spokojna trialowa jazda, podjazdy, belki, hopki itp, a 50% pałowanko po lasach bo kawałek toru znudzi mi sie po 2 tygodniach ( nawet jeżeli nie wszystko bym tam ogarniał )
serwisu sie zadnego nie boje, mam pod nosem serwis KTMa wiec jakas porada czy podpiecie pod kompa to praktycznie formalność
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 8:23, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
[Cos mi sie wydaje ze nie jezdziłes na nowszym 4t, bo w porównaniu z rfs-em jest spora rózniaca w pozycji, prowadzeniu, charakterystyce silnika...][/quote]
ja jeździłem nowszym 4t(500) i lepiej mi się jeździło starym rfs-em ale to pewnie kwestia przyzwyczajenia, natomiast w kwestii poręczności, prostoty, lekkości itd. tylko 2t i tu jest przepaść;
odrębna sprawa to czy 2t będzie odpowiadać, ale spróbować wręcz trzeba
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez te300 dnia Pon 8:24, 11 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 8:36, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
miałem kiedys same 2takty, głównie crossówki. jak siadłem na 4T to po prostu bajeczka, oddanie mocy z dołu, przeloty z nie jęczącym silnikiem itp to dla mnie były ogromne plusy, dosiadałem sie pare razy na 2ciachy i nie leżały mi ale czułem że po prostu mam technike jazdy 4T - aby bieg wyzej
raczej teraz kieruje sie ku 2T.... tylko jak patrze ogłoszenia to tych motocykli w ogóle nie ma! 450tke z 12 roku bez kwitów za 16 tysiecy mozna wyrwac stoi ogłoszenie, a 2takty to same dziadki stoja albo ceny zaporowe dla mnie ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:03, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
kolega też kiedyś jeździł cross-em 2t (on/off) i przesiadł się na 4t właśnie ze względu na oddawanie mocy; ostatnio wsiadł na moją 300 i mówił, że "bajka"
faktycznie używanych 2t jak na lekarstwo a jak są to ceny porażają, najgorsze jest to, że i nowy wcale nie tak łatwo kupić ;-(
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 11:39, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
o nowym nie mysle. najchętniej strzelał bym w sztuke 12/13 rok za około 20 tysiecy, sixdaysy mile widziane ;d chyba trzerba sie bedzie za granicą rozejrzeć też.
miałem okazje w między czasie polatać EXC 300 z 2009 roku, po dobrym zawodniku, ale sobie tak ją zamulił że szedł jak 4T. był mocno przewidywalny... na wąskiej krętej scieżce bajka, prowadził sie dokładnie tak jak chciałem. ale na prostej moje 525 szło jak torpeda ale ostatnio jechałęm tym samym modelowo sprzętem, tylko inaczej zestrojonym, to wyrywał mi ręce z kierownicy - tutaj akurat dla mnie chyba zbyt agresywnie jak sie wkręcił. wiec teraz mam porównanie że mozna fajnie sobie sprzet dostroić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Maciek222
Dołączył: 13 Sie 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 12:34, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
A mój kolega z ekipy zamienił 2t na 4t bo już mial dosyc ciaglego tankowania i martwienia sie czy dojdzie do celu wyprawy. Mial zamontowany na kierownicy dodatkowy zbiornik acerbisa ale i tak zawsze brakowało benzyny na 100km w obie strony. mowi ze dopiero odrzyl z 4t i jeździ już bez obaw ze zabraknie mu wachy gdzies zdala od cywilizacji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:58, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no całkowita prawda, widzę po koledze jak tylko patrzy ile paliwa ma hahah , a i ten smród oleju jak się jedzie za nim już nie wspomnę o dźwięku pierdzi pompki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:10, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
no włąsnie mi dzwięk na minus, zapach to samo. ciuchy wszystkie walą po kilku wypadach
przestane teraz ganiać na prostych odcinkach więc raczej mi odpadnie taka jazda jak 525 czyli lasy pola i po 100 km dziennie bezproblemowo. raczej wole podjechać do lasu i zrobic 5 km po dziwnie trudnym terenie ale jazda po prostych bedzie i tak obowiązkiem żeby gdziekolwiek dojechać....
narazie jestem 60% za 300tką "( ewentualnie 250 ciekawe jak duza jest róznica) i 40% za 450/500 exc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:07, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
dobrze ustawiona 300 2t będzie palić 10% więcej od gaźnikowych 4t,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:29, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
raczej 250 bym sobie darował i jak juz chcesz 2t to 300
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:03, 11 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Proste. Zwłaszcza dla kogoś kto przesiada się z dużego 4T.
Sam nie lubie 2T, ale 300 jest bardzo fajne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|