|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Czw 21:43, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Ile wyniosło cię malowanie proszkowe tych elementów??
Do dotarcia na pewno pasta polerska . Niektórzy magicy końcówkę zawory montują na wkrętarce i wtedy ognia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 22:03, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | Niektórzy magicy końcówkę zawory montują na wkrętarce i wtedy ognia |
końcówkę zaworu wkręca się w specjalny uchwyt, który na gumowym połączeniu wkręca się w wiertarkę - żeby nie zniszczyc zaworu - mam takie cuś i w miarę potrzeby używam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Pią 6:37, 10 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
4tSTUNT napisał: | Ile wyniosło cię malowanie proszkowe tych elementów??
Niektórzy magicy końcówkę zawory montują na wkrętarce i wtedy ognia |
Malowanie: 50zł.
A ja myślałem o takim przyrządzie:
[link widoczny dla zalogowanych]
Albo po prostu pojadę do lokalnego serwisu gdzie regenerują głowice/wały itp. - 30zł za docieranie biorą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 6:50, 10 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
są takie jakby wiertarki ręczne montuje się zawór i kręci korbką i raz ma prawe raz lewe obroty ale szkoda kasy na to
oddaj do serwisu za 30zł będziesz miał dobrze zrobione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Sob 11:46, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
z tego co wiem to zaworów KW sie nie dociera
do serwisu na obróbke gniazd pod nowe zawory i to wszystko
ale są i tacy co nowe zawory 'docieraja' do starego zużytego gniazda...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:53, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
każdy nowy zawór można dotrzeć, nawet po obróbce gniazd ale nie jest to konieczne. Nie zawsze trzeba obrabiać gniazda ale sadze ze w tym przypadku będzie to konieczne, po tej operacji dobrze jest pozapinać zawory i sprawdzić szczelność. Jak jest ok to zostawić jak przepuszczają to spróbować lekko dotrzeć i przy okazji wyjdzie czy gniazda są prawidłowo obrobione.
Do docierania stosuje się specjalne pasty ścierne, ale przy profesjonalnie obrobionym gnieździe i dobrych jakościowo zaworach nie ma potrzeby docierania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Sob 19:51, 11 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Góra silnika już poskładana - serwis dotarł mi gniazda i zawory.
Gniazd nie robiłem nowych bo nie było potrzeby - stąd też w.w decyzja (tylko docieranie).
W poniedziałek pierwsze odpalenie i płukanka silnika - mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli
ps. Powiem Wam, ze te sprężyny KW to normalnie mocarze (dużo twardsze niż oryginały) - żeby np. skorzystać z ręcznego odprężnika, to trzeba się nie lada przyłożyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Nie 11:36, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
I kolejna partia części.
Dla zainteresowanych podaję nr. tych ważniejszych części:
- 54806001052 (tylna cześć airboxa) - 66zł
- 54806001051 (przednia część airboxa) - 87zł
- 59006022000 (osłona przeciwkurzowa PowerParts) - 66zł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 12:04, 12 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nms007 napisał: |
- 59006022000 (osłona przeciwkurzowa PowerParts) - 66zł[/list]
|
świetna sprawa - mam to u siebie i super się sprawdza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Pon 8:13, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jak to się uzytkuję wogóle, zakłada na filtr i po jeżdzie po prostu czyści? taka oslona nie zapcha się szybciej niż sam filtr?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Pon 9:12, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Nie powiem Ci jak to jest w praktyce, bo dopiero go kupiłem, a moto jescze nie poskładany w całości. Może KristofSX się wypowie, bo tego używa i wie co i jak.
Ja od siebie tylko dodam, że ta osłona jest wykonana z takiej jakby siateczki (bardzooooo drobna) - coś jak filtr do farby, którego używa się w lakiernictwie samochodowym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 9:35, 13 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nakładasz to na nasączony filtr - ściągasz po 1 ,max 2 jazdach ( w zależności od warunków) -,płukasz/myjesz/suszysz/ znowu zakładasz i znowu latasz, filtr nie dostaje tak po dupie , myjesz go dużo rzadziej, no i dodatkowo (mimo że mam wersję "na kurz") to świetnie odpycha wodę,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moturzysta90
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:30, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Podepnę się pod temat. Istnieje jakiś sensowny sposób uszczelnienia airboxa ? samo błoto mam w puszce i trochę mnie to irytuje , nie wspomnę że wolałbym uniknąć widoku jaki miał założyciel tematu ... moim zdaniem najgorsze miejsce jest z lewej strony od tyłu bo tam (przynajmniej u mnie) jest szpara na jakieś 2 cm... i mało tego tylne kolo zapewne elegancko nagarnia tam cały syf.
2 pytanie : jak się sprawdza ta osłona przeciwkurzowa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 21:58, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Osłona działa świetnie, filtr pod spodem czysty, wyłapuje to co powinien, ja polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Pon 23:10, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
moturzysta90 napisał: | Podepnę się pod temat. Istnieje jakiś sensowny sposób uszczelnienia airboxa ? samo błoto mam w puszce i trochę mnie to irytuje , nie wspomnę że wolałbym uniknąć widoku jaki miał założyciel tematu ... moim zdaniem najgorsze miejsce jest z lewej strony od tyłu bo tam (przynajmniej u mnie) jest szpara na jakieś 2 cm... i mało tego tylne kolo zapewne elegancko nagarnia tam cały syf.
|
ja poradziłem sobie silikonem i takimi "laskami" do uszczelniania karoserii samochodowych. To połączenie boczne i tak nie jest jakoś tragiczne - tam posłużyłem się nitami zrywnymi (pod warunkiem, że nie masz oderwanego tego plasticzku, który zachodzi na element airboxa:
moturzysta90 napisał: | 2 pytanie : jak się sprawdza ta osłona przeciwkurzowa ? |
ja sobie bardzo chwalę!.
oprócz tego, ze chroni przed wszelakim syfem (w tym błoto), to nie musisz co każdą jazdę prać filtra - ja tak robię i moim zdaniem jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|