Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 450 - Nieszczelny airbox - przestroga!!!!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
4tSTUNT
Moderator



Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 15 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE

PostWysłany: Czw 21:43, 09 Sie 2012    Temat postu:

Ile wyniosło cię malowanie proszkowe tych elementów??

Do dotarcia na pewno pasta polerska Very Happy. Niektórzy magicy końcówkę zawory montują na wkrętarce i wtedy ognia Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 22:03, 09 Sie 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Niektórzy magicy końcówkę zawory montują na wkrętarce i wtedy ognia Very Happy

końcówkę zaworu wkręca się w specjalny uchwyt, który na gumowym połączeniu wkręca się w wiertarkę - żeby nie zniszczyc zaworu - mam takie cuś i w miarę potrzeby używam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Pią 6:37, 10 Sie 2012    Temat postu:

4tSTUNT napisał:
Ile wyniosło cię malowanie proszkowe tych elementów??

Niektórzy magicy końcówkę zawory montują na wkrętarce i wtedy ognia Very Happy


Malowanie: 50zł.

A ja myślałem o takim przyrządzie:

[link widoczny dla zalogowanych]

Albo po prostu pojadę do lokalnego serwisu gdzie regenerują głowice/wały itp. - 30zł za docieranie biorą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 6:50, 10 Sie 2012    Temat postu:

są takie jakby wiertarki ręczne montuje się zawór i kręci korbką i raz ma prawe raz lewe obroty ale szkoda kasy na to
oddaj do serwisu za 30zł będziesz miał dobrze zrobione


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Sob 11:46, 11 Sie 2012    Temat postu:

z tego co wiem to zaworów KW sie nie dociera
do serwisu na obróbke gniazd pod nowe zawory i to wszystko
ale są i tacy co nowe zawory 'docieraja' do starego zużytego gniazda...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:53, 11 Sie 2012    Temat postu:

każdy nowy zawór można dotrzeć, nawet po obróbce gniazd ale nie jest to konieczne. Nie zawsze trzeba obrabiać gniazda ale sadze ze w tym przypadku będzie to konieczne, po tej operacji dobrze jest pozapinać zawory i sprawdzić szczelność. Jak jest ok to zostawić jak przepuszczają to spróbować lekko dotrzeć i przy okazji wyjdzie czy gniazda są prawidłowo obrobione.
Do docierania stosuje się specjalne pasty ścierne, ale przy profesjonalnie obrobionym gnieździe i dobrych jakościowo zaworach nie ma potrzeby docierania.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Sob 19:51, 11 Sie 2012    Temat postu:

Góra silnika już poskładana - serwis dotarł mi gniazda i zawory.
Gniazd nie robiłem nowych bo nie było potrzeby - stąd też w.w decyzja (tylko docieranie).

W poniedziałek pierwsze odpalenie i płukanka silnika - mam nadzieję, że wszystko pójdzie po mojej myśli Very Happy

ps. Powiem Wam, ze te sprężyny KW to normalnie mocarze (dużo twardsze niż oryginały) - żeby np. skorzystać z ręcznego odprężnika, to trzeba się nie lada przyłożyć Shocked


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Nie 11:36, 12 Sie 2012    Temat postu:

I kolejna partia części.
Dla zainteresowanych podaję nr. tych ważniejszych części:


    - 54806001052 (tylna cześć airboxa) - 66zł
    - 54806001051 (przednia część airboxa) - 87zł
    - 59006022000 (osłona przeciwkurzowa PowerParts) - 66zł





Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 12:04, 12 Sie 2012    Temat postu:

nms007 napisał:

- 59006022000 (osłona przeciwkurzowa PowerParts) - 66zł[/list]


świetna sprawa - mam to u siebie i super się sprawdza


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Pon 8:13, 13 Sie 2012    Temat postu:

jak to się uzytkuję wogóle, zakłada na filtr i po jeżdzie po prostu czyści? taka oslona nie zapcha się szybciej niż sam filtr?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Pon 9:12, 13 Sie 2012    Temat postu:

Nie powiem Ci jak to jest w praktyce, bo dopiero go kupiłem, a moto jescze nie poskładany w całości. Może KristofSX się wypowie, bo tego używa i wie co i jak.

Ja od siebie tylko dodam, że ta osłona jest wykonana z takiej jakby siateczki (bardzooooo drobna) - coś jak filtr do farby, którego używa się w lakiernictwie samochodowym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 9:35, 13 Sie 2012    Temat postu:

nakładasz to na nasączony filtr - ściągasz po 1 ,max 2 jazdach ( w zależności od warunków) -,płukasz/myjesz/suszysz/ znowu zakładasz i znowu latasz, filtr nie dostaje tak po dupie , myjesz go dużo rzadziej, no i dodatkowo (mimo że mam wersję "na kurz") to świetnie odpycha wodę,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moturzysta90




Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 21:30, 17 Lut 2014    Temat postu:

Podepnę się pod temat. Istnieje jakiś sensowny sposób uszczelnienia airboxa ? samo błoto mam w puszce i trochę mnie to irytuje , nie wspomnę że wolałbym uniknąć widoku jaki miał założyciel tematu ... moim zdaniem najgorsze miejsce jest z lewej strony od tyłu bo tam (przynajmniej u mnie) jest szpara na jakieś 2 cm... i mało tego tylne kolo zapewne elegancko nagarnia tam cały syf.

2 pytanie : jak się sprawdza ta osłona przeciwkurzowa ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 21:58, 17 Lut 2014    Temat postu:

Osłona działa świetnie, filtr pod spodem czysty, wyłapuje to co powinien, ja polecam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Pon 23:10, 17 Lut 2014    Temat postu:

moturzysta90 napisał:
Podepnę się pod temat. Istnieje jakiś sensowny sposób uszczelnienia airboxa ? samo błoto mam w puszce i trochę mnie to irytuje , nie wspomnę że wolałbym uniknąć widoku jaki miał założyciel tematu ... moim zdaniem najgorsze miejsce jest z lewej strony od tyłu bo tam (przynajmniej u mnie) jest szpara na jakieś 2 cm... i mało tego tylne kolo zapewne elegancko nagarnia tam cały syf.

ja poradziłem sobie silikonem i takimi "laskami" do uszczelniania karoserii samochodowych. To połączenie boczne i tak nie jest jakoś tragiczne - tam posłużyłem się nitami zrywnymi (pod warunkiem, że nie masz oderwanego tego plasticzku, który zachodzi na element airboxa:


moturzysta90 napisał:
2 pytanie : jak się sprawdza ta osłona przeciwkurzowa ?


ja sobie bardzo chwalę!.
oprócz tego, ze chroni przed wszelakim syfem (w tym błoto), to nie musisz co każdą jazdę prać filtra - ja tak robię i moim zdaniem jest ok


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin