|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 23:16, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
a ja dodam że warto kupowac oryginalne częsci, miałem zamiennik to często wypadał ten plasticzek i ogólnie błotnik miał ztywność kisielu... teraz na oryginale wszystko fajnie ciasno pasuje - duzo lepiej i szczelniej
a co do osłonki na gąbke - ona jest super fajnie wyłapuje, ale zauwazalnie spada moc jak troche syfu nałapie, zmienia sie też skład na bogaty, i jeszcze wadą jak dla mnie jest miejsce styku gąbki - siatki i puszki airboxa, tam akurat zachodzi ta falbanka od siatki i słabo szczelnie to jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
punk891
Dołączył: 18 Gru 2013
Posty: 385
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Słupsk
|
Wysłany: Pon 23:37, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Właśnie też ostatnio zastanawiałem się co do tego airboxa. Otóż u mnie ten plastik wydaje mi się, że nie przylega tak jak powinien. Może nie umiem go porządnie wsadzić ;x
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez punk891 dnia Pon 23:38, 17 Lut 2014, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moturzysta90
Dołączył: 25 Paź 2013
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 23:48, 17 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
ja mam lekko pekniety z prawj strony ale to od biedy mozna by uszczelnic sylikonem.
pytanie co z wszyskimi łaczeniami? najlepiej widac te nieszczelnosci jak sie wezmie latarke do reki bedac w ciemnym pomieszczeniu STRUMIENIE swiatla wala z kazdej strony jak sie poswieci do srodka od gory
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 1:47, 18 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
wazne aby cisnieniem nie szło czyli nic od koła ani od przodu, a spływać po airboxie sobie moze ;P bo i tak nigdy nie bedzie 100% szczelny, powioetrza zasysa chyba spod siedzenia z tyłu, ale tam błotnik tak iformowany że wszystko spływa wiec ja tam sie nie bawie w uszczelnianie bo co ma sie dostac to dostanie. aby klapka z przodu ( blizej gaźnika ) dobrze przylegała, i ten tylny błotnik był odpowiednio wsadzony żeby z koła nie chlapało. i nigdy zaden syf nadmiernie mi nie leciał. a żeby zalać to musiałem albo do poziomu airboxa wjechac, albo wywalić moto w wode ;D to samo kurz itp to co ma zassac to i tak zassie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Czw 9:18, 20 Lut 2014 Temat postu: |
|
|
Ja mam od środka na łaczeniach plastików przyklejone gąbki 1cm, na zdejmowanym plastiku wystarczy przykleic na jeden z nich. Wyłapuje dobrze błoto, a powietrze i tak wpada z pod siedzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|