Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 450 problem z obrotami

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Pon 17:33, 27 Lut 2012    Temat postu: EXC 450 problem z obrotami

Witam ponownie, to znowu ja, po tym jak uporałem się z nie odbijającą manetką pojawił się kolejny problem. Mianowicie sprawa jest taka że przekręcając manetką energicznie, wszystko jest jak należy, warknie i zejdzie z obrotów ładnie, natomiast jeśli powoli dodamy gazu, to wkręca się na dziwnie wysokie obroty i żeby wrócił do normalnych trzeba jeszcze raz energicznie dodać to wtedy wraca do normy. Słyszałem gdzieś, że takie dziwne kręcenie może być spowodowane złą mieszanką paliwa i powietrza, jak sądzicie, miał ktoś kiedy podobny problem ? dodam jeszcze że to nie jest wina linki, wszystko chodzi poprawnie ładnie odbija.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Wto 8:27, 28 Lut 2012    Temat postu:

a filtr powietrza masz czysty, może być też,że któraś z rurek odpowietrzających jest niedrożna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Wto 9:05, 28 Lut 2012    Temat postu:

filtr czysty, czyli co sugerujesz ze przeczyszcić gaźnik może trzeba ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
barek253




Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 12:40, 28 Lut 2012    Temat postu:

nawet trzeba bo nie zaszkodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Wto 13:31, 28 Lut 2012    Temat postu:

ale to chyba nie rozwiąże mojego problemu, spróbuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 14:09, 28 Lut 2012    Temat postu:

Sprawdź poziom paliwa w gaźniku, bo moze jest zbyt niski. sprawdz stan blaszki przepustnicy, bo zużyta daje własnie taki objaw nie spadania z obrotow,
czyli jednym słowem za malo paliwa, albo cos z poziomem paliwa, albo za duzo powietrza puszcza przepustnica.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Wto 17:14, 28 Lut 2012    Temat postu:

gaźnik swoją drogą ,zatkana rurka odpowietrzająca gaźnik też jest ważna,

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Wto 17:20, 28 Lut 2012    Temat postu:

co do linek to muszą być odpowiednio naciągnięte luz na manetce nie większy niż 2-3 mm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 17:40, 28 Lut 2012    Temat postu:

za maly luz wlasnie powoduje takie akcje, i czasami ciezko sam luz złapac bo moze byc np sam rolgaz wyrobiony i jest luz miedzy manetka a kierownica a na lin kach nie ma go wcale. Na poczatek poluzuj linki, ustaw wiekszy luz i obserwuj.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Wto 21:00, 28 Lut 2012    Temat postu:

Panowie, jak napisałem w pierwszym poście to nie wina linek, chodzą idealnie, naciąg też jest odpowiedni, wydaje mi się że przyczyna właśnie leży gdzieś z dopływem powietrza. Gdzieś czytałem że spowodowane może to być złą mieszanką paliwa i powietrza, ale w tym gaźniku (Keihin FCR flat) jest jedynie regulacja obrotow.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez zyzek512 dnia Wto 21:02, 28 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:09, 28 Lut 2012    Temat postu:

gaznik ma tez redulacje składu mieszanki a nie tylko obrotów.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Śro 8:08, 29 Lut 2012    Temat postu:

nie mam manuala teraz przy sobie jak znajdę czas to Ci napiszę o ilości obrotó na regulacjach co by mieszankę dobrze skomponować, jak wójo napisał jest jeszcze jedna śrubka do regulacji

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 8:57, 29 Lut 2012    Temat postu:

najlepiej ustawic samemu skład Razz mi pod serwisówke w ogóle nie chciał smigac Very Happy dopiero na otwartym ssaniu jechał Very Happy wiec ostatecznie musiałem regulować po swojemu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zyzek512




Dołączył: 15 Lut 2012
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Węgorzewo

PostWysłany: Śro 9:12, 29 Lut 2012    Temat postu:

tzn ogólnie jest w porządku, on jeździ dobrze ale nie chodzi tak jak powinien i poprostu mnie wkurza że tak sie dziwnie kręci ; d

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Czw 14:25, 01 Mar 2012    Temat postu:

spróbuj odkręcić śrubę mieszanki o jeden obrót, trochę wzbogacisz mieszankę powinno pomóc. oczywiście pod warunkiem dobrego poziomu paliwa w gaźniku (sprawdź).
Śruba regulacji jest pod gaźnikiem od strony przodu czyli przed komorą plywakową, w KTM dostęp masakryczny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin