|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Śro 7:15, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
ahaa ok dzięki. no raczej żeby brał od dołu bo jak daje mu gazu to go zamula i dopiero po chwili ciagnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nms007
Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Okolice Krosna ;)
|
Wysłany: Śro 7:29, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
I rozumiem, że gaźnik masz wyczyszczony?! Jeśli nie, to musowo musisz to zrobić
U mnie była taka sytuacja (zamulanie przy odkręceniu manetki gazu), po zmianie dysz na oryginalne EXC i pozostawieniu śruby mikstury na 1 obrót (za mało).
Teraz mam wykręconą ok. 1.25 i jest ok. Będę próbował też na ok. 1.5, zobaczymy czy coś się poprawi.
Aha... i jeszcze jedno - na zimnym silniku nigdy ci się nie będzie dobrze wkręcał (jeśli się mylę to proszę niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu) tak więc wszelakie testy przeprowadzaj na dobrze rozgrzanym silniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Śro 18:16, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
przedmuchałem dyszę wolnych obrotów, miałem na 1,5 obrotu i dalej to samo. oring mam trochę w podejrzanym stanie więc może ciągnie lewe powietrze co ty na to??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Śro 19:13, 18 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
A co się dzieje na wysokich obrotach? Strzela z rury lub coś? Z tego co piszesz to pewno go zalewa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Czw 14:42, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
na wysokich własnie spoko wszystko jedzie normalnie i lekko czasami walnie z dupy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 18:45, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Możesz mieć wyrobioną membranę(jest lekko uchylona i za dużo paliwa na niskich idzie) albo spróbuj trochę zmniejszyć paliwo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:44, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
jaką membrane mowa tu o 4t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Czw 21:50, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
Sorki mój błąd oglądałem 2tematy i mi sie pochrzaniło z tamtym który był o 2t
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Czw 22:12, 19 Kwi 2012 Temat postu: |
|
|
miałem na 1,5 obrota ustawione i pozniej zmniejszyłem na około 1,25 obrota i na wolnych nie chciał chodzić dusiło go i gdy nagle odkręcam manetke gazu dusi go niesamowicie. dzisiaj wyciągnąłem ten pręcik co się dawkę ustawia i oring był na nim pęknięty, jutro kupię nowy(o ile taki gdzieś dostanę) i zobacze co się bedzie działo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartex
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 7:52, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
Odkopuję temat bo nadal walczę z dławieniem i widzę kolejnego podejrzanego
Ktoś zna wymiar oringu na śrubie regulacji składu mieszanki?
U mnie go nie znalazłem a chodzi o ten przy sprężyce
I pytanie jaka kolejność bo mam tylko śrubę i sprężynkę. Co wchodzi pierwsze? Oring sprężynka i wkręcamy śrubę ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Wto 8:31, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa.
KOlejnosc jest taka: na śrubę spręzynka potem podkąłdka potem oring.
Nie da się go osobno kupić w KTM, ale powinien być w hydraulicznych sklepach, wymiar musisz sobie sam zmierzyć by otwór by równy bądź minimalnie mniejszy od sruby, a wymiar zew, pozwalał na wprowadzenie go do tego kanalika.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 8:40, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
ja dostałem pasującego oringa w sklepie z łozyskami uszczelniaczami itp. a mam chyba identyczne pokrętło
co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bartex
Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Wto 9:00, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
bully napisał: | brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa.... |
To by się zgadzało bo odkręcam z książkowego 0,75 na 2-2,5 aby jechał.
Zamontuje i zobaczymy co będzie. Dzięki
henio12323 napisał: | co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł. |
To już opanowałem dodatkową śrubką która ogranicza maksymalne wychylenie pompki i jest znaaaacznie lepiej bo pod górę bez rozpędzania na 1wszym biegu wjadę już bez dławienia ale to jeszcze nie jest to. Szukam dalej
Jeszcze mnie zastanawia czy napędu nie mam "na tor" 14/49 to nie za szybkie przełożenie jak na 250 4t z przeznaczeniem do topienia?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 9:27, 23 Kwi 2013 Temat postu: |
|
|
to własnie przełozenia bardziej enduro... na tor z tyłu miałbys wiekszą zębate
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|