Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 450 - problem z regulacją (gaźnik od SX'a)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Śro 7:15, 18 Kwi 2012    Temat postu:

ahaa ok dzięki. no raczej żeby brał od dołu bo jak daje mu gazu to go zamula i dopiero po chwili ciagnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
nms007




Dołączył: 29 Mar 2012
Posty: 107
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Okolice Krosna ;)

PostWysłany: Śro 7:29, 18 Kwi 2012    Temat postu:

I rozumiem, że gaźnik masz wyczyszczony?! Jeśli nie, to musowo musisz to zrobić Wink

U mnie była taka sytuacja (zamulanie przy odkręceniu manetki gazu), po zmianie dysz na oryginalne EXC i pozostawieniu śruby mikstury na 1 obrót (za mało).
Teraz mam wykręconą ok. 1.25 i jest ok. Będę próbował też na ok. 1.5, zobaczymy czy coś się poprawi.

Aha... i jeszcze jedno - na zimnym silniku nigdy ci się nie będzie dobrze wkręcał (jeśli się mylę to proszę niech ktoś mnie wyprowadzi z błędu) tak więc wszelakie testy przeprowadzaj na dobrze rozgrzanym silniku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Śro 18:16, 18 Kwi 2012    Temat postu:

przedmuchałem dyszę wolnych obrotów, miałem na 1,5 obrotu i dalej to samo. oring mam trochę w podejrzanym stanie więc może ciągnie lewe powietrze co ty na to??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 19:13, 18 Kwi 2012    Temat postu:

A co się dzieje na wysokich obrotach? Strzela z rury lub coś? Z tego co piszesz to pewno go zalewa

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Czw 14:42, 19 Kwi 2012    Temat postu:

na wysokich własnie spoko wszystko jedzie normalnie i lekko czasami walnie z dupy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 18:45, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Możesz mieć wyrobioną membranę(jest lekko uchylona i za dużo paliwa na niskich idzie) albo spróbuj trochę zmniejszyć paliwo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 20:44, 19 Kwi 2012    Temat postu:

jaką membrane mowa tu o 4t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Czw 21:50, 19 Kwi 2012    Temat postu:

Sorki mój błąd oglądałem 2tematy i mi sie pochrzaniło z tamtym który był o 2t

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Czw 22:12, 19 Kwi 2012    Temat postu:

miałem na 1,5 obrota ustawione i pozniej zmniejszyłem na około 1,25 obrota i na wolnych nie chciał chodzić dusiło go i gdy nagle odkręcam manetke gazu dusi go niesamowicie. dzisiaj wyciągnąłem ten pręcik co się dawkę ustawia i oring był na nim pęknięty, jutro kupię nowy(o ile taki gdzieś dostanę) i zobacze co się bedzie działo

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 7:52, 23 Kwi 2013    Temat postu:

Odkopuję temat bo nadal walczę z dławieniem i widzę kolejnego podejrzanego Wink
Ktoś zna wymiar oringu na śrubie regulacji składu mieszanki?
U mnie go nie znalazłem Rolling Eyes a chodzi o ten przy sprężyce


I pytanie jaka kolejność bo mam tylko śrubę i sprężynkę. Co wchodzi pierwsze? Oring sprężynka i wkręcamy śrubę ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Wto 8:31, 23 Kwi 2013    Temat postu:

brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa.
KOlejnosc jest taka: na śrubę spręzynka potem podkąłdka potem oring.
Nie da się go osobno kupić w KTM, ale powinien być w hydraulicznych sklepach, wymiar musisz sobie sam zmierzyć by otwór by równy bądź minimalnie mniejszy od sruby, a wymiar zew, pozwalał na wprowadzenie go do tego kanalika.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 8:40, 23 Kwi 2013    Temat postu:

ja dostałem pasującego oringa w sklepie z łozyskami uszczelniaczami itp. a mam chyba identyczne pokrętło


co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bartex




Dołączył: 05 Lut 2013
Posty: 33
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

PostWysłany: Wto 9:00, 23 Kwi 2013    Temat postu:

bully napisał:
brak tego oringu nie powinien powodować większych problemów, może przedostawąc się wiecej powietrza, ale wtedy wystarczy bardziej śrubę wykręcić by zwiekszyć dawkę paliwa....


To by się zgadzało bo odkręcam z książkowego 0,75 na 2-2,5 aby jechał.
Zamontuje i zobaczymy co będzie. Dzięki

henio12323 napisał:
co do przyduszania - jak pisałem sprawdź dotrysk paliwa. ja u siebie wyjałem gaxnik z paliwem, otwierałem przepustnice i kumpel stoperem mierzył czas, początkowo miałem ponad 3 sekundy! gdzie ludzie zalecają czasy do crossówek w granicach 1 sekundy... ustawiłem średnio na 1.5 -1.7 sekundy i problem z przyduszaniem znikł.


To już opanowałem dodatkową śrubką która ogranicza maksymalne wychylenie pompki i jest znaaaacznie lepiej bo pod górę bez rozpędzania na 1wszym biegu wjadę już bez dławienia ale to jeszcze nie jest to. Szukam dalej Wink

Jeszcze mnie zastanawia czy napędu nie mam "na tor" 14/49 to nie za szybkie przełożenie jak na 250 4t z przeznaczeniem do topienia?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 9:27, 23 Kwi 2013    Temat postu:

to własnie przełozenia bardziej enduro... na tor z tyłu miałbys wiekszą zębate

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2
Strona 2 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin