Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 450 RFS (2006)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 21:40, 18 Lut 2017    Temat postu:

fafekalien napisał:
Wygląda jak jak tryby ze skrzyni, chyba bez rozbiórki się nie obędzie. Zastanawia mnie co to jest to niebieskie, jakieś tworzywo sztuczne.

Widziałem teraz jak Sonic rozbiera silnik i nie widziałem tam nic niebieskiego. Mnie ciekawi ten większy element z takim drobnym gwintem.
Ktoś kto ma silnik w palcu pewnie od razu powie co i gdzie
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Sob 22:07, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:43, 18 Lut 2017    Temat postu:

Jaki tryb skrzyni na dolnym filtrze siatkowym - to jest obieg od wału

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 22:00, 18 Lut 2017    Temat postu:

Ale miał takie syfy na obu filtrach siatkowych. Pionowy jest od wału, zgadza się, a ten boczny od skrzyni. Może sprawdź czy nie masz luzów na wale (złap za magneto i poruszaj), motocykl dobrze wkręca się na obroty?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sob 22:00, 18 Lut 2017    Temat postu:

Spojnie na razie. Wymień olej i pojezdzij na razie. Ten smietnik na filtrze wyglada na jakieś uszczelki silikony i smieci po naprawach. Czesto ludzie nawet nie wiedza ze pod silnikiem jest jeszcze jeden filtr metalowy i pewnie pol zycia motocykla nikt go nie odkrecal. Boczna sruba zleci to samo co i tylnia. Na tylniej jest magnes i tylko dlatego warto ja odkrecic. Jesli tam sie zlapaly jakies duze metalowe kawalki to dopiero trzeba sie martwic.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 22:15, 18 Lut 2017    Temat postu:

ciernik napisał:
Spojnie na razie. Wymień olej i pojezdzij na razie. Ten smietnik na filtrze wyglada na jakieś uszczelki silikony i smieci po naprawach. Czesto ludzie nawet nie wiedza ze pod silnikiem jest jeszcze jeden filtr metalowy i pewnie pol zycia motocykla nikt go nie odkrecal. Boczna sruba zleci to samo co i tylnia. Na tylniej jest magnes i tylko dlatego warto ja odkrecic. Jesli tam sie zlapaly jakies duze metalowe kawalki to dopiero trzeba sie martwic.

Na tej z magnesem nie było wogóle kawałków tylko minimalnie takiego pyłku.

fafekalien motocykl jak dla mnie wkręca się aż za bardzo w obroty.
Przydałby się Henio pewnie wydedukował by coś mądrego Razz


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Sob 23:38, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
krzysztof_eM




Dołączył: 24 Maj 2016
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:11, 18 Lut 2017    Temat postu:

Mi się kiedyś trafiły opiłki silikonu na sitku ale jak się później okazało poprzedni właściciel nie żałował silikonu. Następna wymiana i zero syfu na sitkach.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MatiEXC




Dołączył: 01 Mar 2015
Posty: 229
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice Rzeszowa

PostWysłany: Nie 2:01, 19 Lut 2017    Temat postu:

Może podczas zmian oleju poprzedni własciel zapominał o sitkach, albo mu sie obrobiły i nie ruszał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babel




Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 18:15, 19 Lut 2017    Temat postu:

babel napisał:
Jaki tryb skrzyni na dolnym filtrze siatkowym - to jest obieg od wału

A teraz mam wątpliwości - nigdy nie rozbierałem tego silnika - ale patrzyłem na wątek:
http://www.ktmracing.fora.pl/gielda,14/s-czesci-ktm-rfs-525-450-400,21407.html
I tam sa zdjęcia karterów.
Jak po googlowałem to jakby był przejscie pomiedzy komorą wału a komora skrzyni
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 18:24, 19 Lut 2017    Temat postu:

ciezka sprawa - moze cos sie sypie
a moze tak jak ktos pisze - ja też słyszałem pare razy o tym że ludzie nie wiedzieli że te filterki sie rusza - ew że tam w ogóle są filterki Very Happy

i sie syf gromadzi. ale inna sprawa że na tym obiegu na wale, nie ma za duzo elementów które sie zuzywają tak zeby dawały jakis suyf - co innego np sprzegło.

mozna by spróbowac zmienic olej i pojeździc jak moto nie wykazywało dziwnych objawów

najprędzej w RFS jakby cos miało sie sypać to cos w rozrządzie - rolki prowadzące np. ale one takiego syfu nie dadzą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Nie 19:02, 19 Lut 2017    Temat postu:

Myślałem że jak kupię moto z Belgii to nie będzie na wykończeniu jak z PL tylko normalnie serwisowane w ktm. Kiedy go oglądałem byłem zachwycony, nowe obie tarcze nowe klocki tył przód, zero luzów na wszystkim co może je mieć i pełno dodatków. Jedyny widoczny mankament to drobny wyciek spod zdawczej, wyrobionych śrub nie widziałem bo osłona zakrywała. Teraz powoli wychodzą wady...
Dziś przelatałem około trzy godzinki i nie mam zarzutów, nawet na świeżej oliwie zniknął problem szukania luzu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 19:07, 19 Lut 2017    Temat postu:

no niestety ciezko o dobre moto, kraj pochodzenia nie ma wg mnie znaczenia. bo wszedzie sie moze parch trafic. za granicą jedynie bywa że moto czesciej trafia do mechanika, no i stać ludzi na dodatki własnie.

najwazniejsze aby było w co inwestować. bo czasem trafi sie parch gdzie szkoda w sumie kazdej złotówki bo w zadnym stopniu sie nie zwróci ( a ni moto nie zachwyci, albo sie nie sprzeda dobrze) a jak moto w maire zdrowe, to warto odpicowac i mieć maszynke która bedzie sie spisywała Very Happy

co do tarcz - czasem wole zuzyte oryginalne niż nówki chinskie Very Happy kiedys zarznałem tarcze i klocki w 3 dni wyjazdu w góry po kilka godzin dziennie ( latem jakby to zebrac do kupy byłby całodniowy wyjazd) i klocki do blachy, tarcza prawie żyletka Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Nie 19:42, 19 Lut 2017    Temat postu:

co do tarcz - czasem wole zuzyte oryginalne niż nówki chinskie Very Happy kiedys zarznałem tarcze i klocki w 3 dni wyjazdu w góry po kilka godzin dziennie ( latem jakby to zebrac do kupy byłby całodniowy wyjazd) i klocki do blachy, tarcza prawie żyletka Very Happy[/quote]


No Henio sam byłem zdziwiony ale tarcze ori mam fakturę z ktm prawie po 170Euro za sztukę. Chyba dlatego sam sobie powiedziałem że był serwisowany jak trzeba


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Nie 19:43, 19 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Nie 21:52, 19 Lut 2017    Temat postu:

To ten belg chyba z wymiana placil bo te tarcze w belgi w ktm to prz.115. Tyl 90
Ale propo belgi ,to ludzie w polsce mysla wlasnie ze sa cudowne sprzety za granica , tak trafiaja sie perelki ale 70 procent to uwierzcie mi ale naprawde trupy.
Tutaj sa 2 rejony w jednym troche jezyk pod niemiecki podchodzi a w drogim francuski . Pierwsi naprawde dbaja bo sa troche jak niemcy ale ci z francuskim to tragedia, potrafia nawet olejow po 2 lata nie wymieniac ze lby pozrywane w srobach to norma bo nikt z nich nie wiaze sie z moto (dzis ma jutro nie). A w aso to naprawde malo kto z nich kupuje bo jak dla polakow jest poprosty za drogo Shocked A jeszcze jak dojdzie robocizba bo sami nic nienpotrafua to wola jezdzic az zajezdza. Ale odrazu pisze ze nie wszyscy😉


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Nie 23:07, 19 Lut 2017    Temat postu:

Gadboy napisał:
To ten belg chyba z wymiana placil bo te tarcze w belgi w ktm to prz.115. Tyl 90
Ale propo belgi ,to ludzie w polsce mysla wlasnie ze sa cudowne sprzety za granica , tak trafiaja sie perelki ale 70 procent to uwierzcie mi ale naprawde trupy.
Tutaj sa 2 rejony w jednym troche jezyk pod niemiecki podchodzi a w drogim francuski . Pierwsi naprawde dbaja bo sa troche jak niemcy ale ci z francuskim to tragedia, potrafia nawet olejow po 2 lata nie wymieniac ze lby pozrywane w srobach to norma bo nikt z nich nie wiaze sie z moto (dzis ma jutro nie). A w aso to naprawde malo kto z nich kupuje bo jak dla polakow jest poprosty za drogo Shocked A jeszcze jak dojdzie robocizba bo sami nic nienpotrafua to wola jezdzic az zajezdza. Ale odrazu pisze ze nie wszyscy😉

Racja nie dopatrzyłem poza tym nie umie rozszyfrować języka technicznego. Są w tej fakturze tarcze, śrubki do nich oraz jakieś tuleje z tłumaczenia netowego


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Nixdo




Dołączył: 15 Lip 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Pon 8:37, 20 Lut 2017    Temat postu:

hej mialem podobnie zabrudzone sitko jak rozsypalo sie lozysko igielkowe dzwigienki zaworowej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin