Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 450 RFS (2006)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią 20:35, 17 Lut 2017    Temat postu: Exc 450 RFS (2006)

Cześć
Dwa tygodnie temu kupiłem tego pacjenta z Belgii, jakoś nim nie jeździłem bo wiadomo najpierw trzeba wymienić olej bo nie wiadomo kiedy był zmieniany. Po przestudiowaniu forum wybrałem Liqui Moly racing 10w50 więc poleciałem do sklepu i zaraz zabrałem się za wymianę. Po ściągnięciu osłony okazało się że trzynastka na dole jest tak obrobiona że nie ma opcji jej odkręcenia to samo z tą pod kątem na imbusa i z tą boczna z sitkiem. Czyli wszystkie śruby są uszkodzone, teraz pytanie ma ktoś jakiś patent czy dospawywać klucze do śrub??

Nie mogę też znaleźć na tym schemacie tej śruby dolnej na imbusa
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 20:44, 17 Lut 2017    Temat postu:

tą tylną mozna młotkiem i przecinakiem ładnie idzie. ta od spodu też mozna np dremelem naciąc i wkrętakiem odkręcc
fajne są takie wykrętaki do pobijania
[link widoczny dla zalogowanych]
nimi też nieźle idzie. albo dospawac opcji sporo D:
mozna tez nabic starego nieco wiekszego torxa i też bywa ze idzie

dolna srubka to numer 35. jak chcesz miałbym takie dostępne


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Pią 21:10, 17 Lut 2017    Temat postu:

Henio jestem zainteresowany tymi trzema śrubkami.
Skoro ta dolna to 35 to jaki numer ma ta boczna z sitkiem?
Napisz mi proszę ile te trzy sztuki mają kosztować


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Pią 21:14, 17 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ewertas




Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piła

PostWysłany: Pią 22:47, 17 Lut 2017    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
21 na tym schemacie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
ciernik




Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: mazowieckie

PostWysłany: Sob 0:53, 18 Lut 2017    Temat postu:

Tylną i boczną przerabialem na 12 i bylo dobrze. Jak na dole stary typ tylko na imbusa to tylko wymiana. Niestety najpierw trzeba wykręcić. Na dole zawsze szly po wbiciu torksa ew. takiego torksa/gwiazdke co ma wiecej krawedzi, nie wiem jak to sie nazywa.... Boczną chyba raz szlifowalem na 12 jeszcze na silniku. Tylnia , dobra nasadka albo plaski klucz szesciokatny (nie taki 12katny)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 13:50, 18 Lut 2017    Temat postu:

Dobra panowie udało się ruszyć tą od spodu na imbusa i teraz pytanie czy zleci mi nią cały olej z silnika czy tylko jedno część???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 13:52, 18 Lut 2017    Temat postu:

jedna czesc - częsc z wału, rozrządu itp
boczną spuscisz praktycnie drugą częsc ale ciezko bedzie całą spuscic, dlatego sie odkręca tą z tyłu i bez problemu wszystko wyleci


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 13:58, 18 Lut 2017    Temat postu:

No to chyba mam problem bo ta tylną napierdzielałem przecinaczkiem i nic, wydaje mi się że belg ukręcił gwint i czymś ją zakleił dlatego franca nawet nie drgnie..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 14:04, 18 Lut 2017    Temat postu:

to podgrzej karter 1ze 120-130 stopni
i musi pójść


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 17:41, 18 Lut 2017    Temat postu:

Ja pierdziele panowie moim oczom ukazała się masakra


Najlepsze jest to że silnik chodził idealnie bez żadnych stuków. Co robić?

[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Sob 18:39, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 7 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
l.e.s.t.e.r




Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Sob 17:55, 18 Lut 2017    Temat postu:

link nie działa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 19:56, 18 Lut 2017    Temat postu:

l.e.s.t.e.r napisał:
link nie działa...



Link już działa


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:11, 18 Lut 2017    Temat postu:

Jeszcze można wykorzystać patent z przyspawaniem nakrętki do obrobionej śruby jeżeli istnieje taka możliwość.
Te opiłki nie wyglądają zbyt ciekawie, tylko na tym filterku były takie śmieci czy na drugim też? A jak filtry papierowe?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kristofpro




Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kłodzko

PostWysłany: Sob 20:21, 18 Lut 2017    Temat postu:

fafekalien napisał:
Jeszcze można wykorzystać patent z przyspawaniem nakrętki do obrobionej śruby jeżeli istnieje taka możliwość.
Te opiłki nie wyglądają zbyt ciekawie, tylko na tym filterku były takie śmieci czy na drugim też? A jak filtry papierowe?

Na drugim też. Wogóle olej bym mega przeciągnięty, czarny z glutami. Papierowe wyglądały w miarę, zero śladów opiłków. Na świeżym oleju mam wrażenie że moto gorzej chodzi


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Sob 20:23, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
fafekalien




Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:38, 18 Lut 2017    Temat postu:

Wygląda jak jak tryby ze skrzyni, chyba bez rozbiórki się nie obędzie. Zastanawia mnie co to jest to niebieskie, jakieś tworzywo sztuczne.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin