|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pią 20:35, 17 Lut 2017 Temat postu: Exc 450 RFS (2006) |
|
|
Cześć
Dwa tygodnie temu kupiłem tego pacjenta z Belgii, jakoś nim nie jeździłem bo wiadomo najpierw trzeba wymienić olej bo nie wiadomo kiedy był zmieniany. Po przestudiowaniu forum wybrałem Liqui Moly racing 10w50 więc poleciałem do sklepu i zaraz zabrałem się za wymianę. Po ściągnięciu osłony okazało się że trzynastka na dole jest tak obrobiona że nie ma opcji jej odkręcenia to samo z tą pod kątem na imbusa i z tą boczna z sitkiem. Czyli wszystkie śruby są uszkodzone, teraz pytanie ma ktoś jakiś patent czy dospawywać klucze do śrub??
Nie mogę też znaleźć na tym schemacie tej śruby dolnej na imbusa
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 20:44, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
tą tylną mozna młotkiem i przecinakiem ładnie idzie. ta od spodu też mozna np dremelem naciąc i wkrętakiem odkręcc
fajne są takie wykrętaki do pobijania
[link widoczny dla zalogowanych]
nimi też nieźle idzie. albo dospawac opcji sporo D:
mozna tez nabic starego nieco wiekszego torxa i też bywa ze idzie
dolna srubka to numer 35. jak chcesz miałbym takie dostępne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Pią 21:10, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Henio jestem zainteresowany tymi trzema śrubkami.
Skoro ta dolna to 35 to jaki numer ma ta boczna z sitkiem?
Napisz mi proszę ile te trzy sztuki mają kosztować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Pią 21:14, 17 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ewertas
Dołączył: 25 Paź 2015
Posty: 158
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Piła
|
Wysłany: Pią 22:47, 17 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
21 na tym schemacie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ciernik
Dołączył: 21 Gru 2014
Posty: 257
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: Sob 0:53, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Tylną i boczną przerabialem na 12 i bylo dobrze. Jak na dole stary typ tylko na imbusa to tylko wymiana. Niestety najpierw trzeba wykręcić. Na dole zawsze szly po wbiciu torksa ew. takiego torksa/gwiazdke co ma wiecej krawedzi, nie wiem jak to sie nazywa.... Boczną chyba raz szlifowalem na 12 jeszcze na silniku. Tylnia , dobra nasadka albo plaski klucz szesciokatny (nie taki 12katny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 13:50, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Dobra panowie udało się ruszyć tą od spodu na imbusa i teraz pytanie czy zleci mi nią cały olej z silnika czy tylko jedno część???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 13:52, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
jedna czesc - częsc z wału, rozrządu itp
boczną spuscisz praktycnie drugą częsc ale ciezko bedzie całą spuscic, dlatego sie odkręca tą z tyłu i bez problemu wszystko wyleci
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 13:58, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
No to chyba mam problem bo ta tylną napierdzielałem przecinaczkiem i nic, wydaje mi się że belg ukręcił gwint i czymś ją zakleił dlatego franca nawet nie drgnie..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 14:04, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
to podgrzej karter 1ze 120-130 stopni
i musi pójść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 17:41, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Ja pierdziele panowie moim oczom ukazała się masakra
Najlepsze jest to że silnik chodził idealnie bez żadnych stuków. Co robić?
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Sob 18:39, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 7 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 17:55, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
link nie działa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 19:56, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
l.e.s.t.e.r napisał: | link nie działa... |
Link już działa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:11, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Jeszcze można wykorzystać patent z przyspawaniem nakrętki do obrobionej śruby jeżeli istnieje taka możliwość.
Te opiłki nie wyglądają zbyt ciekawie, tylko na tym filterku były takie śmieci czy na drugim też? A jak filtry papierowe?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kristofpro
Dołączył: 04 Lut 2017
Posty: 82
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kłodzko
|
Wysłany: Sob 20:21, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
fafekalien napisał: | Jeszcze można wykorzystać patent z przyspawaniem nakrętki do obrobionej śruby jeżeli istnieje taka możliwość.
Te opiłki nie wyglądają zbyt ciekawie, tylko na tym filterku były takie śmieci czy na drugim też? A jak filtry papierowe? |
Na drugim też. Wogóle olej bym mega przeciągnięty, czarny z glutami. Papierowe wyglądały w miarę, zero śladów opiłków. Na świeżym oleju mam wrażenie że moto gorzej chodzi
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kristofpro dnia Sob 20:23, 18 Lut 2017, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
fafekalien
Dołączył: 02 Mar 2015
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:38, 18 Lut 2017 Temat postu: |
|
|
Wygląda jak jak tryby ze skrzyni, chyba bez rozbiórki się nie obędzie. Zastanawia mnie co to jest to niebieskie, jakieś tworzywo sztuczne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|