|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 17:11, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Myslałem że np jest jakiś oznaczenie w numerze silnika czy coś takiego że jest na panewce
Co do motocykla - ja szukam 450 - 500 - i chce enduro
Crossówki mają inny charakter/zawias.przełozenia i wymagaja częsciej serwisu - zalezy do czego potrzebujesz
Co do 2T - jak trudny teren to spoko - ale ja mieszkam na Mazowszu i wolę jednak 4T
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babel dnia Sob 17:13, 09 Sty 2021, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 19:09, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
W 2t nie czuć masy wirującej czyli prowadzi się lżej. Cross to na tor dla crosow zgrzejesz go na podjazdach o ile przełożenia wcześniej nie zagotują człowieka i kolkowaty zawias...bierz 500
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Felek007
Dołączył: 14 Cze 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:32, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Jestem w domu na weekendy i zastanawiam się czy jest sens przyoszczędzić i kupić exc 530 2009 w górę ponieważ od tego roku ponoć poprawili usterki z roku 2008. Silnik ponoć pancerny jak się dba o olej, filtry? Jak myślicie czy nie pchać się w niego a brać exc 500 na panewce od 2014 r. ? Jestem amator i jazda po polach, lasach, piaskownica i raczej od świata tor
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:45, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Miałem exc450 2009 przez 3 lata faktycznie pancerny Moto. 2 razy mi olej przelał z silnika do skrzyni przez zyebany uszczelniacz A tak to polecam szczerze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:46, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
A jak chcesz exc500 2014r to kumpel ma fajna sztukę za chyba 19500 w okolicach Bydgoszczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:54, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
te modele 530 ( 08-11 ) nigdy tak nie były tak udane jak RFSy czy wtryski.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:51, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | te modele 530 ( 08-11 ) nigdy tak nie były tak udane jak RFSy czy wtryski. |
Ale Henio powiesz tez chyba , że jak zadbany to też odwdzięczyć się bezawaryjną jazda ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:55, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
zadbanego to dawno nie widziałem, wiekszośc niestety skatowana troche zyciem - w przypadku RFSa skatowanego jakos da sie to odreanimowac zeby to jeździło znowu długo, w przypadku 530stek ciezko - chociazby jak sie pogubią pasowania uszczelniaczy to za bardzo metody naprawy nie ma, a karterów idealnych to chyba nigdy nie widziałem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Felek007
Dołączył: 14 Cze 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:50, 09 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
henio12323 skutecznie odradziłeś mi exc 530 wybór na 100% exc 500 2014r w górę. Mam pytanie odnośnie mth. Po ilu motogodzinach silnik kwalifikuje się na grubszy remont korba, tłok itd 200 mth? w ogłoszeniach jest np z przebiegiem 215 mth gość sprzedaje bo gruby remont się szykuje? jedno ogłoszenie ponoć 90mth za 23k.
jachu1111 daj link do oferty kolegi exc..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
doomino
Dołączył: 11 Mar 2016
Posty: 38
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 0:13, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
U mnie w 500tce z 2013r korowód był wymieniany przy ok 500 mth razem z łożyska na wale, nie miał oznak zużycia ale jak już było rozłożone to zdecydowałem się wymienić, tłok miał ok 200 mth i kwalifikował się do wymiany (dłużej może i by polatał ale szkoda było cylindra).
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jachu1111
Dołączył: 02 Paź 2017
Posty: 407
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 5:19, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Felek007 napisał: | henio12323 skutecznie odradziłeś mi exc 530 wybór na 100% exc 500 2014r w górę. Mam pytanie odnośnie mth. Po ilu motogodzinach silnik kwalifikuje się na grubszy remont korba, tłok itd 200 mth? w ogłoszeniach jest np z przebiegiem 215 mth gość sprzedaje bo gruby remont się szykuje? jedno ogłoszenie ponoć 90mth za 23k.
jachu1111 daj link do oferty kolegi exc.. |
[link widoczny dla zalogowanych]
A i 215mtg dla 500 to żaden przebieg
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 8:52, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
szukaj fur od 2012 roku jak chcesz taniej
co do przebiegów - na jednym silniku i 1000h zrobisz, kwestia od sposobu jazdy, dbania itp itd, mysle ze taki przebieg realny to jakies 250-300h
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 10:41, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
500 na wtrysku juz jest bezpieczna brak wad konstrukcyjnych .miałem z 12 i perełka mimo przebiegu. Będziesz kupować sprawdz jak wyglada filtr powietrza często ludzie niedbający nawet do sprzedaży nie zmienia. 500 w 12 roku to nowa buda itd względem nieudanych roczników 2008 .500 ma ogromny zapas wytrzymałości. Pod to co chcesz jeździć bardzo dobry wybór
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Felek007
Dołączył: 14 Cze 2020
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:17, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Jeszcze mam pytanie o rocznik 2012 a 2014. W modelu 14 korbowod jest drozszy prawie o 200zl ale ponoć wydlużył się czas serwisowania tj. zmiany korby ze względu na zastosowanie panewki. Czy modele te bardzo się roznia trwałością czy można przyoszczedzic i kupić rocznik 2012? Nie chce żeby sie okazało że 3k oszczednosci a duza mniejsza trwalosc..?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pilarz83
Dołączył: 05 Lis 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 16:03, 10 Sty 2021 Temat postu: |
|
|
Nie sugeruj się tym jedynie stanem faktycznym sprzętu. W przypadku 500 exc od 12 roku naprawde jest dobrze . Swoje kupiłem na chodzie od kogoś kto nie dbał i było cacy po rozebraniu do oględzin czy coś robić czy nie. Zaufany mechanik podpowiedział ze są to jednostki stosunkowo mniej wysilone itd. Tam przekroczenie interwaluw wymian jest lajtowym wykroczeniem))) oczywiście jedz po moto z kimś kto zna tematyke konkretnie ktm exc.
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|