|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:41, 16 Lut 2012 Temat postu: exc 520 ? |
|
|
witam jutro jade ogladać ten motor
[link widoczny dla zalogowanych]
z racji ze to bedzie 1 ktm nie za bardzo moge wiedziec czego sie spodziewać podczas oględzin
wcześniej tylko szosowe (bandit 600- hornet 600- er6- sv650) i enduro (klr650- tt600 - wr426)
na co zwrócić uwagę ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:15, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
czy exc 520 to to samo co 525 ?? chodzi mi tu o silnik ??
ten co mam go ogladac to 520 z 2001r skrzynia 6biegowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 20:15, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
wiesz, że takie sprzęty jak exc serwisuje się z taką samą częstotliwością jak wspomniana przez Ciebie WR?
doczytałeś również na aukcji, że motocykl nie ma homologacji?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Czw 20:17, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Zwróć uwagę na koła a najbardziej na tylną piastę bo lubi padać , wysprzęglik czy nie cieknie lub czy nie jest poklejony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Czw 20:18, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
silnik praktycznie to samo ...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:26, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
o homologacje mi nie chodzi nie uznaje pół srodków moto w teren to w teren
a na droge to wole jakiegos turystyka bo wiem z doświadczenia ze enduro na droge to nie to co turystyk tak samo jak turystyk w teren sie nie nadaje.
ogółem porównując z innymi z allegro koleś ma dobra cene...
ale wiadomo warto by silnik też był dobry zeby od razu w niego nie włożyc z 2 tyś .. tylko nim posmigać wkoło komina
czy są jakies procedury dzieki którym poznam ze silnik jest zdrowy ,, a nie u kresu swoich dni ... ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:39, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
2 tys to nic trzeba zawsze brac pod uwage ze trzeba bedzie wpompowac co najmniej 5tysi w silnik.
Niestety to jest wyczynówka i moze sie okazac ze przy zakupie wszystko pieknie ladnie lata a 3mth puzniej silnik wybuchnie...
Na co zwracac uwage... na luzy na wycieki, nawet podczas jazdy testowej mozna nie wychwycic powaznej usterki.
Wydaje mi sie ze najlepiej brac najtanszy i najlepszy rocznikowo motocykl, a puzniej zaczac od rozebrania calego, weryfikacji i wymiany zuzytych elementów i wtedy wiesz co masz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:55, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Fryzjerov80 napisał: | silnik praktycznie to samo ... |
praktycznie to samo czyli sa jakies modyfikacje ? ?
czy to prawda ze w exc producent zaleca wymianę korbowodu co 45mh ??
i czy w 520 jest silnik o oznaczeniu RFS ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:04, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
zmiany są kosmetyczne, inny gaźnik ( wieksza srednica) inne sprzegło a raczej inny sposób mocowania sprzegła, 525 maja np dziurki dodatkowe w pompie wody kosmetyka jednym słowem. mechanicznie 99% częsci są zamienne, jak korby tłoki cylindry itppp itdd....
na pewno nie prawda, jak chcesz znać rzetelne dane poczytaj serwisówke, korba wytrzymuje dobre 400 mth.
tak 520 i 525 to RFS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:18, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | zmiany są kosmetyczne, inny gaźnik ( wieksza srednica) inne sprzegło a raczej inny sposób mocowania sprzegła, 525 maja np dziurki dodatkowe w pompie wody kosmetyka jednym słowem. mechanicznie 99% częsci są zamienne, jak korby tłoki cylindry itppp itdd....
na pewno nie prawda, jak chcesz znać rzetelne dane poczytaj serwisówke, korba wytrzymuje dobre 400 mth.
tak 520 i 525 to RFS |
a na tłok ile mth ten ma niby 2sezony ..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:22, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
mój wytrzymał blisko 400 mth ale po tym czasie cylinder nadawał sie praktycznie do regeneracji. tak wiec licze 200-250 mth spokojnej jazdy wytrzyma i nie uszkodzi nicasilu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:26, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | mój wytrzymał blisko 400 mth ale po tym czasie cylinder nadawał sie praktycznie do regeneracji. tak wiec licze 200-250 mth spokojnej jazdy wytrzyma i nie uszkodzi nicasilu |
ja mth przekładaja sie na sezon ile jestes w stanie zrobic mth ?? nie mowie o startowaniu w zawodach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13862
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:36, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
haha w stanie jestem zrobic 1000 kwestia tego ile mi sie chce zrobić. ile masz czasu na jazde itp. jeden lata weekendowo, a ktos inny lata dzien w dzien. mi wychodziło z poprzednimi włascicielami około 400 mth na 5 lat
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Czw 21:46, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
50mth minimum sezonowo zrobisz przy oraniu w weekendy+ wakacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
majstertorzu
Dołączył: 04 Sty 2012
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:50, 16 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Czepek napisał: | 50mth minimum sezonowo zrobisz przy oraniu w weekendy+ wakacje |
czyli teoretycznie 3-4 sezony na tłoku korbie itd sie zrobi mowie o weekendowej jezdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|