Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exc 520 nie wkręca się na maksymalne obroty

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz




Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 8:01, 07 Cze 2019    Temat postu: exc 520 nie wkręca się na maksymalne obroty

Witam.
Kolega ma problem z exc 520. Motor ładnie zapala, trzyma równe wolne obroty, ale nie wkręca się na maksymalne obroty. Rozebraliśmy gaźnik, dysze są fabryczne.
Był problem z zapinką iglicy która wyskoczyła z rowka oraz zużyta była membrana pompki przyśpieszacza. Gaźnik wyczyściliśmy, założyliśmy nową zapinkę iglicy na 3 rowku od góry oraz nową membranę. Motor lepiej teraz przyspiesza ale nadal jest problem z maksymalnymi obrotami. Do 2/3 manetki jest ok ale powyżej motor się dławi i się nie wkręca. Objaw podobny jakby brakowało paliwa. Problem jest w czasie jazdy oraz nawet na postoju. Nie kopci na żaden kolor. Ogólnie gdyby ktoś jeździł do 2/3 manetki to nie zauważy problemu ale na bardzo wysokich obrotach przerywa i nie jedzie tak jak powinien.
Czy ktoś miał podobny przypadek i co można by było jeszcze posprawdzać?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 9:14, 07 Cze 2019    Temat postu:

jaka dysza główna ?
poziom paluwa sprawdzony ? problem jest od zawsze ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz




Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 10:01, 07 Cze 2019    Temat postu:

Dysza 175 , poziom 9mm
nie wiem czy wcześniej był problem, bo wcześniej nie odwijał manetki do końca


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tomekz dnia Pią 10:03, 07 Cze 2019, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 10:08, 07 Cze 2019    Temat postu:

to trudno powiedziec tak na prawde, dysza nie wydaje sie byc najgorsza chociaz mam takie info że 178 dysza w tym moto najlepej działa ( chociaz 175 a 178 to nie jest duza róznica ) sprawdził bym jeszcze czy jest drozny rozpylacz, myliscie czym ten gaźnik ? moze jakies kanały nie do konca drożne
brzmi mi to na 2 mozliwosci albo jednak cos z gaźnikiem - zapchany układ, rozpylacz, moze iglica nie taka jak powinna byc chociaz ona duzego wpływu to tez juz nie ma, dysze główną bym dał nową 178 ( tak dla pewnosci i wykluczenia ) sprawdził czy sie przepustnica do konca otwiera z manetki ( moze jakis krótki rolgaz jest kombinowany, może cos nie tak na cięgnach wyregulowane - generalnie opcja 1 to problemy gaxnikowe
opcja 2 to układ elektryczny tylko tutaj mi trudno ustalić jakis problem, jak na 3/4 gazu jeszcze jedzie normalnie to temat skomplikowany, jest ułamek szansy że moduł moze byc od innej fury, ale chyba każda inna ma wieksze obroty i 520stka ma najbardziej zdławiony moduł - moze jest na nim numer katalogowy mozna dla pewnosci sprawdzić


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz




Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pią 20:43, 07 Cze 2019    Temat postu:

Zagadki ciąg dalszy. Moduł jest fabryczny, zmieniłem gaźnik , cewkę, fajkę i przewód Wn że swojego 525Sx i dzieje się to samo. Sprawdzimy jeszcze rozrząd bo może wyciągnięty jest łańcuch, lub łańcuszek przeskoczył o jeden ząb, tylko nie wiem czy to dobry trop. Nie mam już innych pomysłów a kupować inny moduł w ciemno trochę szkoda kasy. Ogólnie chodzi dobrze, wstaje na gumę z gazu na 4 biegu przy przełożeniu 14/50 bez problemu tylko na tych najwyższych obrotach się dławi i przerywa. Pali na dotyk, nic nie klekocze... Ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co sprawdzić?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomokat




Dołączył: 09 Sie 2016
Posty: 410
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Podkarpacie

PostWysłany: Sob 8:12, 08 Cze 2019    Temat postu:

Z tego co napisałeś to nie zmieniłeś jeszcze świecy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tomekz




Dołączył: 01 Sie 2018
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob 21:18, 08 Cze 2019    Temat postu:

Zapomniałem napisać że świeca też była zmieniania. Kolega zabrał motocykl bo weekend jest i trzeba jeździć Very Happy Jak coś się wyjaśni to dam znać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin