|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paulo
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:25, 18 Maj 2014 Temat postu: EXC 520 z 2000-2001 czy warto ? |
|
|
Witam
Jestem zainteresowany Katem exc 520 2000-2001 ze względu na budżet i czy warto kupić maszynę z tych lat, czy miały jakieś wady szczególne dla tego modelu w końcu to początek produkcji.
Będę wdzięczny za wszelkie informacje o tym modelu od bardziej doświadczonych kolegów z forum.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 13:33, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
hej
miałem 520sx z 01, fajne moto, dobry silnik - nie do zajechania,
przy zakupie/oglądaniu zobacz na tylną piastę(czy nie popękana), pompę sprzęgła (przy klamce czy nie cieknie,nie jest mokre), i jak moto schodzi z obrotów (gdy przytrzymuje obroty i schodzi wolno - może być uszkodzona osłona przepustnicy) - te rzeczy w takim roczniku powinny być wymienione
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 13:57, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
I otwór kontrolny pompy wody czy czasami ktoś nie naładował tam silikonu gdy zaczynają się wycieki płynu lub oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Paulo
Dołączył: 18 Maj 2014
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 14:45, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Jak jest ze zmianą oleju i filtra co ile Km ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Nie 17:34, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ja zmieniam co 12-15 moto godz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:40, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
najlepiej patrz na kolor i stopien zuzycia oleju
ja zwykle zmieniam co 20 mth, ale ostatnio zrobiłem w 2 dni prawie 900 km i wyszło nieco ponad 20 mth a olej wygląda jeszcze dobrze wiec jeszcze troche zostaje ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
TomJBu
Dołączył: 24 Kwi 2014
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:56, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Kupiłem KTM EXC 300 z 2001r
Trochę krwi psuje taka stara maszyna ale też nie mam pieniędzy na nowszy motor.
Zwróć uwagę na wszystkie pierdoły, ja tego nie zrobiłem... Mam silnik po remoncie ale co z tego jak wsyprzeglik już kupiłem nowy 680 zł pompka sprzęgła też kosztuje 600zł + nowy przewód to wychodzi ładna sumka. Zwróć uwagę na to! Sprawdź dystansy, każdą śrubkę!!! Ja żałuje że kupiłem motor od tego gościa. Gościu wszystko dokręcał na pałę ażżż zrywało mu gwint. Znalazłem jedną "dziure" nagwintowaną do połowy, śruba "ujebana" i działa. Dystans też ma wyruchany gwint.
Ja nie jestem mechanikiem tylko "lamusem" zrobienie czegoś przy tym motorze i z tak ubogim zestawem kluczy przyprawia o szał macicy!
Obyś ty kolego po mimo wieku kupił motor w dobrym stanie, mój jeszcze pyra i myślę z dnia na dzień co wyskoczy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 0:11, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
TomJBu to wygląda na to że dzięki tej maszynie którą posiadasz i temu forum przejdziesz przyśpieszony kurs mechanika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Pon 6:44, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Na zerwany gwint najlepszy heli coil-zestaw do naprawy gwintow naprawiałem u siebie chyba z 15 i polecam trzyma jak ori
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 7:16, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
podobno helicoil jest mocniejsze niz oryginał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Pon 15:29, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
bo jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|