|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thcoca
Dołączył: 09 Paź 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Wto 19:32, 31 Paź 2017 Temat postu: EXC 525 dolne sitko |
|
|
Witam wszystkich forumowiczów. Stałem się posiadaczem ktm exc 525. wymieniałem dziś olej i... niestety okazało się, że śruba dolnego sitka jest wytarta i nie ma mozliwosci odkrecenia.
Macie jakieś sposoby na odkręcenie?? Czy na spokojnie rozpołowić silnik ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 19:46, 31 Paź 2017 Temat postu: |
|
|
a co ci da rozpołowienie silnika ?
opcji jest wiele - np młotek i przecinak
zabicie torxa
zabicie torxa/ ampula i obspawanie
ja jak miałem problemy to popukałem troche młotkiem zeby poluzowac gwint, czasem troche grzałem czyms dookoła, przecinakiem szło bezproblemu, oczywiscie sruba do wymiany
jakbys takiej potrzebował to pisz mam od ręki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 0:26, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
precyzyjny spawacz przyspawie ci śrube, a na początek spróbuj wbić torxa i zagrzej palnikiem do min 100st przed próbą odkręcania.
Komuś przyspawałem nakrętkę i jeszcze długi czas z tym jeździł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szo
Dołączył: 18 Cze 2014
Posty: 140
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:03, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
jeszcze dodam żebyś w odpowiednią stronę odkręcał bo można łatwo się pomylić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 9:42, 01 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Tak to jest jak ludzie dokręcają sitko na siłę - to sie dokręca 10nM wg serwisówki.
Zamów nową śrubę jest już na klucz 13 - a stara jak koledzy radzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thcoca
Dołączył: 09 Paź 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Czw 1:36, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Bić młotkiem próbowałem. Sądząc po tym jak sito z boku dokrecone oraz korek oleju podejrzewam, że wyjątku nie ma to doje*krecone rownie dobrze Fakt nie grzałem ale robiłem to na gorącym silniku. spróbóję waszych patentów
Henio itak planuje kapitalny remont, a o śróbę się zgłoszę do Ciebie. Może masz rownież sitko dolne ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 7:24, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
mam dostep do każdej czesci z ktma, na forum daje jakieś rabaty, wiec co trzeba to pisz na PW to załatwie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 9:27, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy to sie sprawdzi w Twoim przypadku - ale za czasów PRLowskiem motoryzacji w produktach FSO zawsze był problem aby odkręcić odpowietrznik z zacisku hamulcowego.
Jakiś mechanik mi podpowiedział wtedy - że podgrzać odpowietrznik i polać zimną wodą - i faktycznie po tej operacji się odkręcały .
Tu zestaw materiałowy jest podobny - stalowy korek - alumniowy blok - może pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 10:02, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
babel napisał: | Nie wiem czy to sie sprawdzi w Twoim przypadku - ale za czasów PRLowskiem motoryzacji w produktach FSO zawsze był problem aby odkręcić odpowietrznik z zacisku hamulcowego.
Jakiś mechanik mi podpowiedział wtedy - że podgrzać odpowietrznik i polać zimną wodą - i faktycznie po tej operacji się odkręcały .
Tu zestaw materiałowy jest podobny - stalowy korek - alumniowy blok - może pomoże |
pomysł dobry ale stopi sie plastik w sitku i zrobi syf w silniku, raczej bym nie szedł tą drogą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
e46
Dołączył: 10 Cze 2012
Posty: 157
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Konin
|
Wysłany: Czw 11:35, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
Chyba najlepiej nabić torx'a albo zadrzeć i odkręcić "po rusku" młotkiem i przecinakiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:20, 02 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | babel napisał: | Nie wiem czy to sie sprawdzi w Twoim przypadku - ale za czasów PRLowskiem motoryzacji w produktach FSO zawsze był problem aby odkręcić odpowietrznik z zacisku hamulcowego.
Jakiś mechanik mi podpowiedział wtedy - że podgrzać odpowietrznik i polać zimną wodą - i faktycznie po tej operacji się odkręcały .
Tu zestaw materiałowy jest podobny - stalowy korek - alumniowy blok - może pomoże |
pomysł dobry ale stopi sie plastik w sitku i zrobi syf w silniku, raczej bym nie szedł tą drogą |
A fakt - o tym nie pomyślałem - 100% racji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LukAs
Dołączył: 10 Kwi 2016
Posty: 123
Przeczytał: 2 tematy
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 1:01, 03 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie w rfs dospawaliśmy nakrętkę i poszło bez problemu. A potem kupiłem śrubę już na klucz 13 Od tamtej pory nie ma problemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
thcoca
Dołączył: 09 Paź 2017
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Koronowo
|
Wysłany: Nie 12:45, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
niestety jestem aktualnie w robocie ale po powrocie skorzystam z waszych rad
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Nabru121
Dołączył: 24 Lip 2016
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 13:52, 05 Lis 2017 Temat postu: |
|
|
U mnie śruba była pęknieta i nawet wykretak nie dał rady bo pekł karter. Pozostało rozwiercić a poźniej reszte wydłubac i przegwintowac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|