|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Śro 11:32, 01 Sie 2012 Temat postu: Exc 525 - pytanie |
|
|
Czesc, od jakiegos czasu przymierzam sie do kupna exc 525. Sporo sie juz naczytalem, rowniez na tym forum. Mam na oku ladna sztuke z 07r. jednak motor ma juz nalatane 290mth i procz wymiany dwoch zaworow podczas ostatniego serwisu, wszystkie oryginalne czesci, nawet lancuszek.
Jestem ciekaw waszej opinii - oplaca sie w to ladowac? Opierajac sie na tym, czego sie dowiedzialem, 300mth to taka pewna granica, kiedy warto juz zrobic gruntowniejszy remont. Czy moze jednak, jesli wszystko jest w porzadku, exc jest w stanie przejechac duzo wiecej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 13:19, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
290mth no to taki generalny przegląd konieczny,
tłok,rozrząd korba,łożyska na wale,łozyska na wałku wyrównoważąjącym,łozyska na wałkach rozrządu,uszczelniacze - to do wymiany raczej na 100% - jeśli masz zamiar zrobic następne 200mth bez klopotu, do tego sprawdzenie gaźnika (serwisówka mówi o wyminanie membrany przepustnicy i dysz po 210mth), no i sprawdzenie sprzęgła/skrzyni biegów,
trochę niedobre że ktos robi takie przebiegi bez żadnych wymian/remontów, bo pózniej przychodzi kumulacja i niby sprzęt chodzi ale 3k pln trzeba wydac żeby było dalej ok,
no i generalnie wszystko zależy od ceny za moto
pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bully
Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: opolskie
|
Wysłany: Śro 14:03, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
opłaca się bo rzadko mozna spotakć taki egzemplarz gdzie koleś wprost ci powie co było robione, nie kupisz tego kupisz inny "po remoncie" a w rzeczywistości bedzie w gorszym stanie. zreszta im mniej rąk macało przy silniku to lepeij, mniej rzeźb.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 20:10, 01 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
jak cena odpowiednio niższa to nawet lepiej kupić taki pojazd do remontu, no i wez pod uwagę ze mth nie dotyczą tylko silnika. Zawieszenie, łożyska, hamulce, koła, pompa sprzęgła i wysprzeglik... to wszytko tez się zużywa. Nie licz ze kupisz, zmienisz tłok, łańcuszek rozrządu i dalej zrobisz całkowicie bezawaryjnie kolejne 200mth.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 13:06, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dokladniej chodzi o te moto:
moto.allegro.pl/ktm-exc-525-faktory-2007-r-stan-bdb-nie-sx-i2510519731.html
Co sadzicie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:16, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
widaz ze zmeczony zyciem, jak z takim przebiegiem nie mial robionego silnika to wiecej jak 12tys bym za niego nie dał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 19:36, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
regularnie serwisowany a rozrząd nie zmieniony przez 290mth? trochę siara
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawcios
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice krakowa
|
Wysłany: Czw 21:31, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
moto z mojej miejscowości, czasem go spotykałem na szlakach wiem tyle,że to jest dwóch braci:jeden ma exc 400, a drugi właśnie te exc525. Exc525 nie ma lekko ,ale wiem też, że pod względem serwisowania chłopaki dbają o te motory. A przyczyna sprzedaży jest zmiana na nowszego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 21:45, 02 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Dzieki za info. Wlasnie juz na innym forum slyszalem, ze motor jest podobno sumiennie serwisowany.
Ale fakt faktem, troche ma przejechane i o ile tlok/korbe mozna jeszcze zrozumiec, to nominalnego lancuszka rozrzadu po 290mth nie rozumiem Ludzie zmieniaja co sezon-dwa, a tu motor jezdzi juz 5 lat.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Czw 21:45, 02 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 17:49, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam za post pod postem, ale juz troche czasu minelo.
No wiec caly czas szukam EXC. Juz jakis czas temu moja uwage przyciagnal ten egzemplarz:
[link widoczny dla zalogowanych]
Teraz czy ktos dokladnie wie co to za egzotyk?
Sprzedajacy mowi ze to fabryczny exc bez homologacji.
Wiem, ze sa takie rozne wersje typu XC jednak z tego co wiem to ona posiada licznik mth i jest to wersja na rynek USA, ten kat nie posiada nic i byl kupiony w UK.
Sa jeszcze jakies SXC, MXC itp - orientuje sie ktos w tym?
Jak myslicie, warto kupowac exc bez papierow?
Cena jest adekwatnie nizsza, zwlaszcza ze ja sam nie mam zamiaru jezdzic po drogach publicznych a wybieram 525 bo ma to byc motor na dobrych pare lat.
Problem w tym ze nic nie wiadomo o przebiegu bo nie ma licznika. Wizualnie wyglada na prawde niezle, poza kilkoma zarysowaniami, ktore widac po dokladniejszym przypatrzeniu sie.
Moto ma troche fajnych i kosztownych dodatkow takich jak wydech fmf, felgi excel.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 18:23, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
nie ma czegos takiego jak exc bez homologacji, czy tak jak on tutaj pisze "exc sx"
prawdopodobnie to jest xc - czyli sx z duzym bakiem i trochę zmienionymi przełożeniami (xc - wersja do CrossCountry , wypuszczona od rocznika 2007) i bez prawa rejestracji, faktycznie kilka dodatków ma, rama i kartery równiez niezbyt powycierane, wygląda ok,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 19:14, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
No to mozliwe, koles mowil ze kat ma 6 biegow.
A wiec tam raczej nie ma RFS-a prawda? Bo w sx od 06 byl chyba ten nowy silnik, a w exc od 08.
To chyba jednak odpuszcze i bede szukal dalej. Ten bedzie zbyt narwany jezeli to sx, nawet jezeli ma troche zmienione przelozenie. Zreszta bedzie chyba duzo bardziej awaryjny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 19:23, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
to jest ostatn i wypust exc, szkrzynia 6 biegów, rozrusznik, nawet tylny błotnik ma kołki do mocowania lampy. Ktos poprostu ogołocił go z lamp i dokumentów, jezeli w uk kiedykolwiek był zarejstrowany to jest to do zweryfikowania i jak nie jest pokradziezowy to da sie odzyskac papiery.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Czw 19:30, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Lam3r napisał: |
A wiec tam raczej nie ma RFS-a prawda? Bo w sx od 06 byl chyba ten nowy silnik, a w exc od 08.
|
to jest RFS , RF4 był w 450 sx-f 07 i exc 08
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lam3r
Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: Czw 22:12, 09 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Czyli to jednak Exc, tak? To ze ma miejsca do mocowania lamp to wiem, wlasnie sprzedajacy mowil ze wszystkie kable mozna bez problemu wyprowadzic i wystarczy dokupic lampy/kierunki.
W UK nie byl zarejestrowany - wg wlasciciela byl kupiony w takim stanie, w jakim stoi teraz na allegro.
W zasadzie to wszystkiego sie moge dowiedziec majac numer VIN, tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|