Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Exc 525 - pytanie
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Śro 11:32, 01 Sie 2012    Temat postu: Exc 525 - pytanie

Czesc, od jakiegos czasu przymierzam sie do kupna exc 525. Sporo sie juz naczytalem, rowniez na tym forum. Mam na oku ladna sztuke z 07r. jednak motor ma juz nalatane 290mth i procz wymiany dwoch zaworow podczas ostatniego serwisu, wszystkie oryginalne czesci, nawet lancuszek.

Jestem ciekaw waszej opinii - oplaca sie w to ladowac? Opierajac sie na tym, czego sie dowiedzialem, 300mth to taka pewna granica, kiedy warto juz zrobic gruntowniejszy remont. Czy moze jednak, jesli wszystko jest w porzadku, exc jest w stanie przejechac duzo wiecej?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 13:19, 01 Sie 2012    Temat postu:

290mth no to taki generalny przegląd konieczny,
tłok,rozrząd korba,łożyska na wale,łozyska na wałku wyrównoważąjącym,łozyska na wałkach rozrządu,uszczelniacze - to do wymiany raczej na 100% - jeśli masz zamiar zrobic następne 200mth bez klopotu, do tego sprawdzenie gaźnika (serwisówka mówi o wyminanie membrany przepustnicy i dysz po 210mth), no i sprawdzenie sprzęgła/skrzyni biegów,
trochę niedobre że ktos robi takie przebiegi bez żadnych wymian/remontów, bo pózniej przychodzi kumulacja i niby sprzęt chodzi ale 3k pln trzeba wydac żeby było dalej ok,

no i generalnie wszystko zależy od ceny za moto

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bully




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 843
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: opolskie

PostWysłany: Śro 14:03, 01 Sie 2012    Temat postu:

opłaca się bo rzadko mozna spotakć taki egzemplarz gdzie koleś wprost ci powie co było robione, nie kupisz tego kupisz inny "po remoncie" a w rzeczywistości bedzie w gorszym stanie. zreszta im mniej rąk macało przy silniku to lepeij, mniej rzeźb.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 20:10, 01 Sie 2012    Temat postu:

jak cena odpowiednio niższa to nawet lepiej kupić taki pojazd do remontu, no i wez pod uwagę ze mth nie dotyczą tylko silnika. Zawieszenie, łożyska, hamulce, koła, pompa sprzęgła i wysprzeglik... to wszytko tez się zużywa. Nie licz ze kupisz, zmienisz tłok, łańcuszek rozrządu i dalej zrobisz całkowicie bezawaryjnie kolejne 200mth.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 13:06, 02 Sie 2012    Temat postu:

Dokladniej chodzi o te moto:

moto.allegro.pl/ktm-exc-525-faktory-2007-r-stan-bdb-nie-sx-i2510519731.html

Co sadzicie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:16, 02 Sie 2012    Temat postu:

widaz ze zmeczony zyciem, jak z takim przebiegiem nie mial robionego silnika to wiecej jak 12tys bym za niego nie dał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:36, 02 Sie 2012    Temat postu:

regularnie serwisowany a rozrząd nie zmieniony przez 290mth? trochę siara Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawcios




Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: okolice krakowa

PostWysłany: Czw 21:31, 02 Sie 2012    Temat postu:

moto z mojej miejscowości, czasem go spotykałem na szlakach Smile wiem tyle,że to jest dwóch braci:jeden ma exc 400, a drugi właśnie te exc525. Exc525 nie ma lekko Very Happy,ale wiem też, że pod względem serwisowania chłopaki dbają o te motory. A przyczyna sprzedaży jest zmiana na nowszego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 21:45, 02 Sie 2012    Temat postu:

Dzieki za info. Wlasnie juz na innym forum slyszalem, ze motor jest podobno sumiennie serwisowany.

Ale fakt faktem, troche ma przejechane i o ile tlok/korbe mozna jeszcze zrozumiec, to nominalnego lancuszka rozrzadu po 290mth nie rozumiem Very Happy Ludzie zmieniaja co sezon-dwa, a tu motor jezdzi juz 5 lat.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Lam3r dnia Czw 21:45, 02 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 17:49, 09 Sie 2012    Temat postu:

Przepraszam za post pod postem, ale juz troche czasu minelo.

No wiec caly czas szukam EXC. Juz jakis czas temu moja uwage przyciagnal ten egzemplarz:
[link widoczny dla zalogowanych]

Teraz czy ktos dokladnie wie co to za egzotyk?
Sprzedajacy mowi ze to fabryczny exc bez homologacji.
Wiem, ze sa takie rozne wersje typu XC jednak z tego co wiem to ona posiada licznik mth i jest to wersja na rynek USA, ten kat nie posiada nic i byl kupiony w UK.
Sa jeszcze jakies SXC, MXC itp - orientuje sie ktos w tym?

Jak myslicie, warto kupowac exc bez papierow?
Cena jest adekwatnie nizsza, zwlaszcza ze ja sam nie mam zamiaru jezdzic po drogach publicznych a wybieram 525 bo ma to byc motor na dobrych pare lat.
Problem w tym ze nic nie wiadomo o przebiegu bo nie ma licznika. Wizualnie wyglada na prawde niezle, poza kilkoma zarysowaniami, ktore widac po dokladniejszym przypatrzeniu sie.
Moto ma troche fajnych i kosztownych dodatkow takich jak wydech fmf, felgi excel.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 18:23, 09 Sie 2012    Temat postu:

nie ma czegos takiego jak exc bez homologacji, czy tak jak on tutaj pisze "exc sx"
prawdopodobnie to jest xc - czyli sx z duzym bakiem i trochę zmienionymi przełożeniami (xc - wersja do CrossCountry , wypuszczona od rocznika 2007) i bez prawa rejestracji, faktycznie kilka dodatków ma, rama i kartery równiez niezbyt powycierane, wygląda ok,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 19:14, 09 Sie 2012    Temat postu:

No to mozliwe, koles mowil ze kat ma 6 biegow.

A wiec tam raczej nie ma RFS-a prawda? Bo w sx od 06 byl chyba ten nowy silnik, a w exc od 08.

To chyba jednak odpuszcze i bede szukal dalej. Ten bedzie zbyt narwany jezeli to sx, nawet jezeli ma troche zmienione przelozenie. Zreszta bedzie chyba duzo bardziej awaryjny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:23, 09 Sie 2012    Temat postu:

to jest ostatn i wypust exc, szkrzynia 6 biegów, rozrusznik, nawet tylny błotnik ma kołki do mocowania lampy. Ktos poprostu ogołocił go z lamp i dokumentów, jezeli w uk kiedykolwiek był zarejstrowany to jest to do zweryfikowania i jak nie jest pokradziezowy to da sie odzyskac papiery.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 11 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:30, 09 Sie 2012    Temat postu:

Lam3r napisał:


A wiec tam raczej nie ma RFS-a prawda? Bo w sx od 06 byl chyba ten nowy silnik, a w exc od 08.



to jest RFS , RF4 był w 450 sx-f 07 i exc 08


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Lam3r




Dołączył: 01 Sie 2012
Posty: 175
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Opolskie

PostWysłany: Czw 22:12, 09 Sie 2012    Temat postu:

Czyli to jednak Exc, tak? To ze ma miejsca do mocowania lamp to wiem, wlasnie sprzedajacy mowil ze wszystkie kable mozna bez problemu wyprowadzic i wystarczy dokupic lampy/kierunki.

W UK nie byl zarejestrowany - wg wlasciciela byl kupiony w takim stanie, w jakim stoi teraz na allegro.

W zasadzie to wszystkiego sie moge dowiedziec majac numer VIN, tak?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin