Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 530 czynnosci serwisowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:54, 09 Cze 2012    Temat postu:

jak bys nie rozkrecil calego kopniaka to było by ci go łatwiej zsunac z wielowypustu, mozna tez psiknac tam cos w rodzaju wd40.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabina




Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 12:34, 15 Cze 2012    Temat postu:

henio12323 napisał:
ja smigam i nie odłączam jeszcze nigdy nie miałem takiej gleby zeby moto ciezko odpaliło po wywrotce, fakt że mam 525 a nie 530 ale zasada jest ta sama Razz zawodnicy do SM sciagaja te odmy żeby w razie czego olej nie leciał na asfalt

A, jak to dokłądnie wygląda? Przy gaźniku, jakoś zaślepiają, a na odmę coś nakładają czy, jak?: )


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 19:55, 15 Cze 2012    Temat postu:

odmy w sm nie odłaczaja, jedynie montuja zbiorniczki na zlewki z gaznika i układu chłodniczego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabina




Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 13:39, 16 Cze 2012    Temat postu:

Ja mam problem tego typu, że nie mogę teraz puścić jakoś zmyślnie tego wężyka odma-gaźnik i zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Z racji tego, że nie chcę odkręcać już airboxa i gaźnika, żeby go tym razem poprawnie poprowadzić, a czytałem o jakiś filtrach stożkowych na odmę itd. zastanawiam się nad tego typu rozwiązaniem tym bradziej, że jeżdżę po asfalcie-sm

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 15:33, 16 Cze 2012    Temat postu:

odpusc sobie te filterki Razz lepiej bedzie dorobic puszke i w puszke wrzucic węzyk. albo nmie robic nic tylko normalnie mieć odme

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
drabina




Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:46, 16 Cze 2012    Temat postu:

normalnie tzn wywalić wąż i zostawić obie dziury niezaślepione? : P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 22:02, 16 Cze 2012    Temat postu:

nie.... odczepiasz wąz przy gaźniku i prowadzisz go do jakiejs puszki pod silnikiem. przy gaxniku dziure musisz zaślepic. ale jak pisałem odpuscił bym to sobie, chyba że tak pro ganiasz i robisz whipy że ci olej wyrzuca przez ta odme

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 20:06, 18 Cze 2012    Temat postu:

moquai napisał:
Honowanie cylindra, wymiana tłoka na wossner sel.B pomogło, po 120km olej cały czas jest w oczku.
Zmiana napinacza na mechaniczny również pomogła, łańcuszek nie szumi w ogóle.

Dwie teorie, które wałkowałem przez ostatnie 3 miesiące sprawdziły się w praktyce.

PS: tłok o zwiększonej kompresji daje radę, zrobiłem z ktm`a diabła (jak to ktoś powiedział) Twisted Evil


Pierscienie i uszczelniacze zaworow wymienione, zobaczymy czy stan oleju sie utrzyma, czy dalej olej bedzie znikal Rolling Eyes


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kruszon71




Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 0:56, 19 Cze 2012    Temat postu:

cześć, mam mały problem z odpowietrzeniem baku, a mianowicie jak dam mocno w gaz to zaraz motor parcha strzela z wydechu i po chwili gaśnie. Odkręcam korek od zbiornika i mocno zasysa powietrze czyli jest podciśnienie. Zaraz normalnie odpalam moto i można hulać dalej. Zdarzyło mi się tak tylko dwa razy i tylko podczas mocnych upałów. Co może być nie tak? To odpowietrzenie czy może kranik zapchany? a może przeczyścić bak od środka?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
piotrekws




Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 6:29, 19 Cze 2012    Temat postu:

Mi jak slabl i gasl, to odkrecilem srubke, ktora spuszcza sie paliwo z komory gaźnika. Manual zaleca, zeby tak robic po kazdym myciu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 7:58, 19 Cze 2012    Temat postu:

zasysa ? czy wypuszczało powietrze ? sprawdź czy korek przepuszcza powietrze Razz przyłóż usta i pciągnij powietrza, jak leci znaczy ze przyczyna tkwi gdzies indziej

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kruszon71




Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Wto 9:44, 19 Cze 2012    Temat postu:

zasysa do środka Smile dzisiaj spróbują z tą śrubką od gaźnika Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Wto 20:14, 19 Cze 2012    Temat postu:

piotrekws napisał:
moquai napisał:
Honowanie cylindra, wymiana tłoka na wossner sel.B pomogło, po 120km olej cały czas jest w oczku.
Zmiana napinacza na mechaniczny również pomogła, łańcuszek nie szumi w ogóle.

Dwie teorie, które wałkowałem przez ostatnie 3 miesiące sprawdziły się w praktyce.

PS: tłok o zwiększonej kompresji daje radę, zrobiłem z ktm`a diabła (jak to ktoś powiedział) Twisted Evil


Pierscienie i uszczelniacze zaworow wymienione, zobaczymy czy stan oleju sie utrzyma, czy dalej olej bedzie znikal Rolling Eyes


trzymam kciuki.ja od ostatniego remontu zrobiłem 11mth,przy wymianie oleju zlalem ok 500ml plus to co było w filtrze. tyle oleju to on może sobie spalac,nie przeszkadza mi to.dolewek już nie stosuje,nie ważne czy robię 50km w bardzo ciężkim terenie czy 150 w lasach i na szutrach. z tego co mówili mechanicy ważnym jest honowanie cylindra.przeważnie robi sie z niego elipsa i olej wtedy ciągnie w ilościach takich jak u mnie.....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moquai




Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Rędziny

PostWysłany: Wto 21:03, 13 Lis 2012    Temat postu:

Panowie, poci mi się ta gumka. Klocki łapią mocno dopiero po znacznym wciśnięciu dźwigni, jakieś 10-15mm, gdzie w serwisówce jest napisane o 5mm. Delikatnie mnie to drażni, praktycznie przestałem operować tylnym hamulcem. Jak moto postoi i zaczne pompować to idą małe bąble powietrza i kropelki płynu. Płyn sprawdzony, dolany, układ odpowietrzony.
Zestaw naprawczy się kłania ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez moquai dnia Wto 21:04, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:11, 13 Lis 2012    Temat postu:

zestaw bedzie praktycznie pewny..
ale przed zakupem wolał bym wszysrko rozebrac przeczyscic, zmienic płyn. moze samo ustanie Smile

mi sprzęgło ciekło. zdemontowałem wszystko, wymyłem, załozyłem. u jak nowe Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 6 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin