|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:54, 09 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
jak bys nie rozkrecil calego kopniaka to było by ci go łatwiej zsunac z wielowypustu, mozna tez psiknac tam cos w rodzaju wd40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drabina
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 12:34, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | ja smigam i nie odłączam jeszcze nigdy nie miałem takiej gleby zeby moto ciezko odpaliło po wywrotce, fakt że mam 525 a nie 530 ale zasada jest ta sama zawodnicy do SM sciagaja te odmy żeby w razie czego olej nie leciał na asfalt |
A, jak to dokłądnie wygląda? Przy gaźniku, jakoś zaślepiają, a na odmę coś nakładają czy, jak?: )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 19:55, 15 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
odmy w sm nie odłaczaja, jedynie montuja zbiorniczki na zlewki z gaznika i układu chłodniczego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drabina
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 13:39, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ja mam problem tego typu, że nie mogę teraz puścić jakoś zmyślnie tego wężyka odma-gaźnik i zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Z racji tego, że nie chcę odkręcać już airboxa i gaźnika, żeby go tym razem poprawnie poprowadzić, a czytałem o jakiś filtrach stożkowych na odmę itd. zastanawiam się nad tego typu rozwiązaniem tym bradziej, że jeżdżę po asfalcie-sm
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 15:33, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
odpusc sobie te filterki lepiej bedzie dorobic puszke i w puszke wrzucic węzyk. albo nmie robic nic tylko normalnie mieć odme
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
drabina
Dołączył: 18 Lut 2012
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:46, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
normalnie tzn wywalić wąż i zostawić obie dziury niezaślepione? : P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:02, 16 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
nie.... odczepiasz wąz przy gaźniku i prowadzisz go do jakiejs puszki pod silnikiem. przy gaxniku dziure musisz zaślepic. ale jak pisałem odpuscił bym to sobie, chyba że tak pro ganiasz i robisz whipy że ci olej wyrzuca przez ta odme
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekws
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 20:06, 18 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
moquai napisał: | Honowanie cylindra, wymiana tłoka na wossner sel.B pomogło, po 120km olej cały czas jest w oczku.
Zmiana napinacza na mechaniczny również pomogła, łańcuszek nie szumi w ogóle.
Dwie teorie, które wałkowałem przez ostatnie 3 miesiące sprawdziły się w praktyce.
PS: tłok o zwiększonej kompresji daje radę, zrobiłem z ktm`a diabła (jak to ktoś powiedział) |
Pierscienie i uszczelniacze zaworow wymienione, zobaczymy czy stan oleju sie utrzyma, czy dalej olej bedzie znikal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kruszon71
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 0:56, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
cześć, mam mały problem z odpowietrzeniem baku, a mianowicie jak dam mocno w gaz to zaraz motor parcha strzela z wydechu i po chwili gaśnie. Odkręcam korek od zbiornika i mocno zasysa powietrze czyli jest podciśnienie. Zaraz normalnie odpalam moto i można hulać dalej. Zdarzyło mi się tak tylko dwa razy i tylko podczas mocnych upałów. Co może być nie tak? To odpowietrzenie czy może kranik zapchany? a może przeczyścić bak od środka?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrekws
Dołączył: 01 Lut 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 6:29, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Mi jak slabl i gasl, to odkrecilem srubke, ktora spuszcza sie paliwo z komory gaźnika. Manual zaleca, zeby tak robic po kazdym myciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 7:58, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zasysa ? czy wypuszczało powietrze ? sprawdź czy korek przepuszcza powietrze przyłóż usta i pciągnij powietrza, jak leci znaczy ze przyczyna tkwi gdzies indziej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kruszon71
Dołączył: 07 Wrz 2011
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Wto 9:44, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
zasysa do środka dzisiaj spróbują z tą śrubką od gaźnika
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Wto 20:14, 19 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
piotrekws napisał: | moquai napisał: | Honowanie cylindra, wymiana tłoka na wossner sel.B pomogło, po 120km olej cały czas jest w oczku.
Zmiana napinacza na mechaniczny również pomogła, łańcuszek nie szumi w ogóle.
Dwie teorie, które wałkowałem przez ostatnie 3 miesiące sprawdziły się w praktyce.
PS: tłok o zwiększonej kompresji daje radę, zrobiłem z ktm`a diabła (jak to ktoś powiedział) |
Pierscienie i uszczelniacze zaworow wymienione, zobaczymy czy stan oleju sie utrzyma, czy dalej olej bedzie znikal |
trzymam kciuki.ja od ostatniego remontu zrobiłem 11mth,przy wymianie oleju zlalem ok 500ml plus to co było w filtrze. tyle oleju to on może sobie spalac,nie przeszkadza mi to.dolewek już nie stosuje,nie ważne czy robię 50km w bardzo ciężkim terenie czy 150 w lasach i na szutrach. z tego co mówili mechanicy ważnym jest honowanie cylindra.przeważnie robi sie z niego elipsa i olej wtedy ciągnie w ilościach takich jak u mnie.....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Wto 21:03, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Panowie, poci mi się ta gumka. Klocki łapią mocno dopiero po znacznym wciśnięciu dźwigni, jakieś 10-15mm, gdzie w serwisówce jest napisane o 5mm. Delikatnie mnie to drażni, praktycznie przestałem operować tylnym hamulcem. Jak moto postoi i zaczne pompować to idą małe bąble powietrza i kropelki płynu. Płyn sprawdzony, dolany, układ odpowietrzony.
Zestaw naprawczy się kłania ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moquai dnia Wto 21:04, 13 Lis 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:11, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
zestaw bedzie praktycznie pewny..
ale przed zakupem wolał bym wszysrko rozebrac przeczyscic, zmienic płyn. moze samo ustanie
mi sprzęgło ciekło. zdemontowałem wszystko, wymyłem, załozyłem. u jak nowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|