|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Wto 21:18, 13 Lis 2012 Temat postu: |
|
|
Jak mówi henio ja też 2razy rozbierałem pompy tylne w motorach i wyczyszczenie pomogło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:09, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Witam. Niedawno kupilem exc 530, po jeździe kapie mi pod moto olej z odmy odprowadzonej pod wachacz i robi małą kałuże 5 cm średnicy max, to normalne czy tłok do wymiany na już?Jakie cisnienie/kompresja powinno być?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 19:55, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Oryginalnie odma z silnika i skrzyni biegów idzie do airboxa, więc jak tak masz to nie powinno być żadnej kałuży. Chyba, że ktoś przerobił, a czytając to, że niedawno kupiłeś sprzęt sądzę że sprzedawca chcąc ukryć przebieg silnika a raczej jego zarżnięcie wypuścił odmę pod wahacz, żeby nie dymił przy sprzedaży.
Jaki przebieg teoretyczny i faktyczny??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Sob 19:59, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:55, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Brak licznika moto z zagranicy mega doinwestowane, przebieg wydaje sie niewielki a napewno mniejszy niz sprzety z pl z alegro ktorych troche naogladalem zanim ten kupilem. A wracajac do tematu kapajacy troche olej nie moze byc przyczyna mojej pierwszej mulowatej jazdy? Rozumiem tłok przyczyna? Czy co innego? Ma ktos pełna serwisowke lub wie jak przetlumaczyc pdfa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:07, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Ja nawet w te przebiegi z licznikiem za bardzo nie wierze a u Ciebie nawet jego nie ma. Podpicować każdy sprzęt do sprzedaży można. Zależy jak mułowata, ale raczej nie oto tu chodzi.
Zobacz jeszcze jaki masz stan oleju w silniku. Jak okno zakryte po całości to może być taka sytuacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:15, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
W okienku troche ponad połowe odkąd kupiłem, wstrzymałem się dlatego z wymianą, codziennie jakieś przejażdżki dzisiaj troche więcej i w zasadzie nie zaobserwowałem ubytku, dużo na gumie probowałem może to to, jutro pojeżdże "poziomo" to obadam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matnik dnia Sob 22:05, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Sob 22:55, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
a dymi coś na niebiesko?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 23:41, 18 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Nic nie kopci, i mocny jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 2:15, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Moc to będzie chyba,że zamordowany na amen to jest pięceta i ona leczy stawy z rełmatyzmu
Jak wali odmą to masz do sprawdzenia tłok,pierścienie,cylinder.
Po glebie to może puścić dyma ale jak przykapca podczas normalnej pracy czy przygazowaniu to nie ciekawie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Nie 2:19, 19 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 7:31, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
podepnij spowrotem obydwie odmy pod gaźnik. Jeśli zacznie puszczać niebieskie bąki to trzeba szukać dalej przyczyny( tłok, cylinder itp.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:45, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Niedługo urlop będe grzebał. Jakie narzędzia specjalne potrzebuje do sprawdzenia\wymiany rozrzadu, tłoka,zawórw. Jaki wymiar ściągacza do magneta? Jaka blokada wału, wystarczzy sruba czy trzpień jakiś? Co więcej ? A i czy zrobię to w ramię czy muszę wyciągać silnik?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez matnik dnia Nie 22:46, 19 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 22:49, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
matnik napisał: | Niedługo urlop będe grzebał. Jakie narzędzia specjalne potrzebuje do sprawdzenia\wymiany rozrzadu, tłoka,zawórw. Jaki wymiar ściągacza do magneta? Jaka blokada wału, wystarczzy sruba czy trzpień jakiś? Co więcej ? A i czy zrobię to w ramię czy muszę wyciągać silnik? |
manual serwisowy u mnie na stronie,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 23:18, 19 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Tak jak kolega KristofSX napisał do tego filmiki na YT i działasz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
matnik
Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 21:53, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Cieżko z filmami na yt do ttego modelu, znalazłem tylko ustawianie rozrzadu z poprzedni modelem jest wszystko do znalezienia. A mnie właśnie takie film cały tzw "rebuild" by się przydał. W manualu niepiszę nic konkretnego na temat ściągacza albo blokady rozrzadu ani wymiaru ani nic tylko nr czesci. Przy łańcuszku odrazu wymieniać ślizgi czy zauważe ich zużycie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gadboy
Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bruxelles-Bialystok
|
Wysłany: Wto 22:43, 21 Lip 2015 Temat postu: |
|
|
Zobacz ta servisowke jest bardziej dokladna chyba ze juz ja masz
Tak wiec tam powinienes znalesc wszystko
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|