Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC 530 czynnosci serwisowe
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 21:18, 13 Lis 2012    Temat postu:

Jak mówi henio ja też 2razy rozbierałem pompy tylne w motorach i wyczyszczenie pomogło

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matnik




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:09, 18 Lip 2015    Temat postu:

Witam. Niedawno kupilem exc 530, po jeździe kapie mi pod moto olej z odmy odprowadzonej pod wachacz i robi małą kałuże 5 cm średnicy max, to normalne czy tłok do wymiany na już?Jakie cisnienie/kompresja powinno być?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 19:55, 18 Lip 2015    Temat postu:

Oryginalnie odma z silnika i skrzyni biegów idzie do airboxa, więc jak tak masz to nie powinno być żadnej kałuży. Chyba, że ktoś przerobił, a czytając to, że niedawno kupiłeś sprzęt sądzę że sprzedawca chcąc ukryć przebieg silnika a raczej jego zarżnięcie wypuścił odmę pod wahacz, żeby nie dymił przy sprzedaży.
Jaki przebieg teoretyczny i faktyczny??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez GaCek dnia Sob 19:59, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matnik




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:55, 18 Lip 2015    Temat postu:

Brak licznika moto z zagranicy mega doinwestowane, przebieg wydaje sie niewielki a napewno mniejszy niz sprzety z pl z alegro ktorych troche naogladalem zanim ten kupilem. A wracajac do tematu kapajacy troche olej nie moze byc przyczyna mojej pierwszej mulowatej jazdy? Rozumiem tłok przyczyna? Czy co innego? Ma ktos pełna serwisowke lub wie jak przetlumaczyc pdfa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:07, 18 Lip 2015    Temat postu:

Ja nawet w te przebiegi z licznikiem za bardzo nie wierze a u Ciebie nawet jego nie ma. Podpicować każdy sprzęt do sprzedaży można. Zależy jak mułowata, ale raczej nie oto tu chodzi.
Zobacz jeszcze jaki masz stan oleju w silniku. Jak okno zakryte po całości to może być taka sytuacja.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matnik




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 21:15, 18 Lip 2015    Temat postu:

W okienku troche ponad połowe odkąd kupiłem, wstrzymałem się dlatego z wymianą, codziennie jakieś przejażdżki dzisiaj troche więcej i w zasadzie nie zaobserwowałem ubytku, dużo na gumie probowałem może to to, jutro pojeżdże "poziomo" to obadam.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matnik dnia Sob 22:05, 18 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Sob 22:55, 18 Lip 2015    Temat postu:

a dymi coś na niebiesko?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matnik




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 23:41, 18 Lip 2015    Temat postu:

Nic nie kopci, i mocny jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 2:15, 19 Lip 2015    Temat postu:

Moc to będzie chyba,że zamordowany na amen Very Happy to jest pięceta i ona leczy stawy z rełmatyzmu Very Happy

Jak wali odmą to masz do sprawdzenia tłok,pierścienie,cylinder.
Po glebie to może puścić dyma ale jak przykapca podczas normalnej pracy czy przygazowaniu to nie ciekawie Confused


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez szaman108 dnia Nie 2:19, 19 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 7:31, 19 Lip 2015    Temat postu:

podepnij spowrotem obydwie odmy pod gaźnik. Jeśli zacznie puszczać niebieskie bąki to trzeba szukać dalej przyczyny( tłok, cylinder itp.)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matnik




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:45, 19 Lip 2015    Temat postu:

Niedługo urlop będe grzebał. Jakie narzędzia specjalne potrzebuje do sprawdzenia\wymiany rozrzadu, tłoka,zawórw. Jaki wymiar ściągacza do magneta? Jaka blokada wału, wystarczzy sruba czy trzpień jakiś? Co więcej ? A i czy zrobię to w ramię czy muszę wyciągać silnik?

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez matnik dnia Nie 22:46, 19 Lip 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Nie 22:49, 19 Lip 2015    Temat postu:

matnik napisał:
Niedługo urlop będe grzebał. Jakie narzędzia specjalne potrzebuje do sprawdzenia\wymiany rozrzadu, tłoka,zawórw. Jaki wymiar ściągacza do magneta? Jaka blokada wału, wystarczzy sruba czy trzpień jakiś? Co więcej ? A i czy zrobię to w ramię czy muszę wyciągać silnik?


manual serwisowy u mnie na stronie,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Nie 23:18, 19 Lip 2015    Temat postu:

Tak jak kolega KristofSX napisał do tego filmiki na YT i działasz Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matnik




Dołączył: 18 Lip 2015
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:53, 21 Lip 2015    Temat postu:

Cieżko z filmami na yt do ttego modelu, znalazłem tylko ustawianie rozrzadu z poprzedni modelem jest wszystko do znalezienia. A mnie właśnie takie film cały tzw "rebuild" by się przydał. W manualu niepiszę nic konkretnego na temat ściągacza albo blokady rozrzadu ani wymiaru ani nic tylko nr czesci. Przy łańcuszku odrazu wymieniać ślizgi czy zauważe ich zużycie?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gadboy




Dołączył: 23 Sty 2015
Posty: 265
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Bruxelles-Bialystok

PostWysłany: Wto 22:43, 21 Lip 2015    Temat postu:

Zobacz ta servisowke jest bardziej dokladna chyba ze juz ja masz
Tak wiec tam powinienes znalesc wszystko Very Happy
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następny
Strona 7 z 9

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin