|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Nie 16:46, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
No stary, te Chęciny to są pod Kielcami...nieźle, nieźle.
Mam nadzieje, że się spikniemy na wiosnę.
Ile wynosi spalanie w EXCR530 ? Abstrahuje od jazdy na torze i mocnego orania, w miarę spokojna jazda typu szutry, las itp ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 17:08, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Duża frajda duże apetyty. Spalanie mojego zaczyna się od sześciu litrów. Stacji jest sporo, więc z rezerwą zawsze gdzieś zatankujesz.
Mamy fajną grupę. Cztery Ktm, WR, Husqa i quadów bezliku. Zawsze jest wesoło i atrakcyjnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 20:24, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
6/100 to jazda jak za darmo...Mało który wyczyn tyle pali.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 20:40, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
Ja napisałem, że spalanie zaczyna się na 6 litrach.
Kończy się znacznie wyżej. Wszystko zależy od warunków. Prawda?
Nie jest problem wypalenie baku w dwie godziny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:44, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
no to w exc 520/525 spalanie zaczyna sie od 5l i to nie koniecznie przy bardzo spokojnej jezdzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:10, 29 Sty 2012 Temat postu: |
|
|
ja juz pisałem ale napisze jeszcze raz ;D w mojej 525 na trasie asfaltem o długosci 100 km przy prędkosci przelotowej 80-100 km h ( czasem przycisnałem i do 140-150 na krótkim odcinku ) to spaliło mi NIECAŁE! 3 litry. po drodze stanałem na stacji bo myslałem że na 8 litrowym pełnym baku nie dojade, zatankowałem tylko 1 litr ( było to prawie w połowie trasy ) jak zajechałem do domu to znów zatankowałem nieco ponad 1 litr. wiec licząc na spoko to 3 litry spalił moze akurat warunki podpasowały itp. ale sie ździwiłem ;d
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez henio12323 dnia Nie 21:12, 29 Sty 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Nie 16:00, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
I stało się. EXC stoi w garażu od piątku. W sobotę był pierwszy wypad. Rewelacja. Moto do ogarnięcia, nie ma szału chociaż respekt do maszyny mam. Moje obawy budzą dwie sprawy:
-tylne koło chodzi na boki, czego nie czuć tylko widać. Źle ułożona opona na feldze ? Dętka ? Czy krzywa fela ?
-motocykl jak jest ciepły nie utrzymuje się na obrotach. silnik pracuje a po kilkunastu sekundach obroty spadają i gaśnie. Źle wyregulowany gaźnik ?
Generalnie jestem zadowolony, sprzęt pierwsza klasa. Oby spisywał się bez zarzutów jak najdłużej.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez moquai dnia Nie 16:01, 26 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 17:12, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
hej
co do koła - sprawdź jak opona leży przy trzymaku, jak będzie wciśnięta to będzie biło, jak opona jest good - koło do centrowania daj bo szybko będą Ci lecieć łożyska
a co do gasnięcia - na początek podkręć wolne obroty, (czarne pokrętło w gaźniku obok ssania)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 19:55, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
po 1 sprawdz lozyska, jakbys potrzebował jakiś to pisz na pw.
2 czy felga jest prosta ( znajdź dobry pkt odniesienia na wahaczu i przyczep tam krede/pisak/pedzel, cos co zostawia slad i zakrec kolem, chyba zrozumiale napisalem
? jak nie to pytaj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek31
Dołączył: 26 Lut 2012
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:09, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
jak komu mało, swiatła to polecaj lampy baja
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Poramańcz
Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 183
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 23:04, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
moquai
To polatamy razem?
Za tydzień w łikend.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Pią 22:12, 02 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
KristofSX napisał: | hej
co do koła - sprawdź jak opona leży przy trzymaku, jak będzie wciśnięta to będzie biło, jak opona jest good - koło do centrowania daj bo szybko będą Ci lecieć łożyska
a co do gasnięcia - na początek podkręć wolne obroty, (czarne pokrętło w gaźniku obok ssania) |
Się sprawdziło. I lipton. Gaźnikiem poregulowałem i nie gaśnie, jutro sprawdze jak bedzie ciepły. Natomiast koło robi dalej fochy. Wyciągłem, sprawdziłem łożyska, wymieniłem uszczelniacze (sprężyna w jednym wyszła przy ściągnięciu tuleji), nasmarowałem i założyłem, dalej bije na boki. Mam wrażenie, że to opona. W przyszłym tygodniu dam do centrowania.
Dwa pytania:
-tuleje dystansowe, u mnie trzeba je wbijać, ze ściągnięciem miałem sporo problemów, nie ma tak że wchodzą ładnie na luzie. to normalne ?
-czy ośka może mieć minimalną krzywizne i dlatego koło wali na boki ?
fenks za info.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 20:11, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
krzywa oska nie powoduje nicia kola poniewaz ona jest nie ruchoma, poprosty sprawdz to kolo na motocyklu nic prostrzego i bedziesz widzial czu yo felga mi bicia czy opona, a moze to i to.
tuleja dystansowa jest miedzy lozyskami wiec zeby ja wyjac musisz wybic najpierw lózyska których ponownie juz nie zamontujesz. Te dwie krutsze tulejki wchodza w łozyska i one tez sa ciasno spasowane wiec trzeba je wybijac.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
moquai
Dołączył: 21 Sty 2012
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Rędziny
|
Wysłany: Sob 21:09, 03 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
Poramańcz napisał: |
Największa wada to przednia lampa, nocą powrót do domu to jazda spacerowa. |
Po dzisiejszym powrocie potwierdzam. Lampa przednia to kicha. Długie światła ? Jakie długie światła...oświetlenie bez porównania do DRZ.
Natomiast przyjemność z jazdy, odkręcanie manety, próby podnoszenia koła żeby przelecieć nad przeszkodą czynią ten motocykl wręcz wzorowym, stworzonym do enduro ! Dzisiejszy wypad to był dopiero offfffff! Dzięki Rafał.
Cytat: | ...poprosty sprawdz to kolo na motocyklu nic prostrzego i bedziesz widzial czu yo felga mi bicia czy opona, a moze to i to. |
Sprawdziłem tak jak piszesz. Wydaje mi się że to opona i felga po trochu. W tygodniu zawioze koło do centrowania.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Czepek
Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: Nie 11:27, 04 Mar 2012 Temat postu: |
|
|
zrób jak pisałem.
Ustaw moto na podnośniku, przystaw coś do felgi i zakrec kolem, bedziesz widział czy felga prosta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|