|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
yahoo
Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: PO
|
Wysłany: Wto 13:32, 12 Maj 2015 Temat postu: EXC-F 250 '08 - napęd - wybór przełożenia |
|
|
Heja.
Napęd mi umiera, czas na wymianę, a że nalatałem na tym raptem ze 2,5h (przy zakupie miałem świadomość, że napęd się kończy) to jeszcze nie mam jakiejś ostatecznej opinii. A strzał z łańcucha w wysprzęglik już w tym roku przerabiałem...
Aktualnie mam 13/52, co wg manuala jest konfiguracją XCF-W. Manual mówi, że EXC-F powinien chodzić na 14/38. Różnica jest bardzo duża...
Ja skłaniam się ku minimalnemu wydłużeniu przełożenia, najchętniej jeden ząbek więcej z przodu (o ile wejdzie pod osłonkę wysprzęglika...) plus może 50 zębów z tyłu.
Na czym Wy jeździcie, i jakie macie opinie?
dzięks!
pozdrówki
y.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez yahoo dnia Wto 13:33, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Wto 14:16, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jak zmienisz na 14 x 50 to różnica w prędkości będzie duża, jak chcesz niewiele więcej to zmień tylko tył na 50
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Wto 14:16, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
kuop na tył te 52z, a na przod 14 a jak bd zle to wrzucisz sobie 13, koszt tylko 30-40zl a o wiele wiecej mozliwosci, 1 zab z przodu to jak 3 z tylu, kwestia tez tego jak jezdzisz i gdzie chcesz jeździc, ale fabryczne ustawienie wedlug ,mnie dla 250 w 4t jest o wiele za cienkie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
stpeter
Dołączył: 18 Lut 2014
Posty: 110
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: Wto 21:46, 12 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Wolne techniczne zjazdy, strome podjazdy, wąwozy i przeprawy.Kamienie w rzece. Taki mój rejon. Dojazdówek praktycznie brak. Dałem 12/52 i sobie chwale.Łatwiej mi poderwać koło. A jak już mam gdzieś przelot to na 6 biegu licznik 100 pokazuje (choć endomondo 80 )
mam excf 250 03...może już zesłabł
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez stpeter dnia Wto 21:48, 12 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Sarar
Dołączył: 08 Lis 2012
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Śro 7:08, 13 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
stpeter napisał: | Dałem 12/52 i sobie chwale.Łatwiej mi poderwać koło. A jak już mam gdzieś przelot to na 6 biegu licznik 100 pokazuje (choć endomondo 80 )
mam excf 250 03...może już zesłabł |
Przy przełożeniu 12/52 prędkośc 100km/h??
Ja co prawdwa mam EXCF 250 z 2012r, to przy rzełożeniach 13/50 max co mogę z niego wycisnąć to właśnie 100 km/h. Takie przełożenie jest wg mnie optymalne, jednak jeśli robiłbym więcej przelotek to z pewnością zmieniłbym na 14/50.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|