|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 21:13, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Sprzęgło w enduraku można śmiało zniszczyć podczas jednych zawodów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 21:51, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jasne że mozna nawet kolega jeden z forum to zrobił, ale po godzinie katowania tylko 2 przekładki do wymiany.
pozatym wątpie żeby ktos moto z 2014 roku tak zarznął na jednym wyjeździe amatorskie jjazdy jaka by nie była
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
umiar
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Sob 22:17, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nie jestem doświadczonym użytkownikiem, stąd moje pytania mogą wydawać się dziwne. Zanim napisałem posta, poczytałem, że rzeczywiście opory na tylnym kole to nic nowego. Zaniepokoiło mnie to, że pojawiło się to nagle i to po grzebaniu przy hamulcach/biegach. Wcześniej tego nie było, koło na sprzęgle chodziło gładko i bez oporów.
No i wyraźnie wyczuwalny jest większy "opór" silnika, jego hamowanie przy odjęciu gazu, wcześniej hamowanie było, w końcu to 4T ale nie aż takie. W ubiegłym tygodniu jeździłem niemal codziennie, więc takie niuanse były łatwo wyczuwalne
Jutro obejrzę jak chodzą tarcze i dam znać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 22:33, 17 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
na oko po tarczach nic nie zobaczysz, odkręcisz dekiel i zobaczysz jedynie czy po nacisneciu docisk sie rusza ;P
ale sie rusza skoro mówisz że motocykl wysprzęgla. skoro się nie ślizga ani nie ciągnie to nie ma co tam zaglądać - szkoda czasu.
bardziej mozna sie skupic na tym hamowaniu, nie bawiłes sie moze regulacją niskich obrotów ? albo takie pytanie teraz ja do Ciebie - nie ma może jakies opcji serwisowej na czas docierania ? pewnie 30 mth to i tak za duzo, ale wiem że w ulicznych sprzetach komputer jest zaprogramowany że do iluśtam kilometrów np obniza moc, zmniejsza moment, odcina obroty niżej itp itd....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 0:56, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A czy w trakcie tych regulacji sprzęgła i hamulca nie robiłeś serwisu (wymiany oleju)?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
lionix
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 260
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Łódź
|
Wysłany: Nie 2:22, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
Ja bym sprawdził sprzęgło jednak... Tylko dziwnie ze hamuje podczas jazdy
Na poczatku na pewno wymiana zgodnie ze sztuka (od dolu) oleju w pompie sprzegla, bo moze do konca nie wysprzegla,.koszt znikomy a moze pomoc
A z tym kreceniem na kole w gorze to wam nic nie da bo w kazdym motocyklu oproc chyba Ducati i chyba Harleya tylne kolo kreci sie na luzie przy odpalonym silniku
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez lionix dnia Nie 2:23, 18 Maj 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 7:42, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
ale co ma zapowietrzone sprzegło do zwiekszonego hamowania silnikiem ? bez sprzegła zupełnie nie powinno byc róznicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 10:22, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
A sprzęgło się nie ślizga i nie ciągnie ?? Co do hamowania silnikiem to sprawdź zacisk jeszcze raz.. Nowe exc-f nie hamują tak mocno silnikiem.
I jeszcze takie pytanie jechałeś może exc-f350 ? Czy jest duża różnica w mocy między exc-f 250 z 14r ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
umiar
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Nie 17:13, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
no więc tak: rozgrzałem moto, potem położyłem, odkręciłem dekiel no i wygląda na to, że wszystko gra:
http://youtu.be/u0Qdzmo7w4E
tarcze pracują, niby wsio ok.
Może ja przewrażliwiony jestem, nie wiem...
Co do hamowania silnikiem nowych exc-f: no w mojej ocenie to właśnie hamowanie jest spore.
Co do 350: jeździłem, super sprzęt, w mojej ocenie dużo mocniejsza od 250, dla mnie za mocna. Po rozmowach z innymi bardziej doświadczonymi doszedłem do wniosku, że dla mnie odpowiednia będzie 250. Teraz nie żałuję, naprawdę sprzęt godny polecenia, mocy nie brakuje, ciągnie od dołu jak dziki a do tego poręczny i lekki.
I nie słuchaj ocen, że pojeździsz 250 i za chwilę będzie ci brakowało mocy i trzeba będzie szukać mocniejszego. Dobieraj do swoich obecnych realnych umiejętności oraz terenu, w którym chcesz jeździć. Tyle rad od totalnego amatora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 19:43, 18 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
jak juz wspomniałem -sprzegło nie ma zadnego znaczenia do hamowania silnikiem ;P chyba że sie totalnie ślizga wtedy by chyba nawet słabiej hamował.
moze lepiej wrzuc filmik jak jedziesz i odpuszczasz gaz ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 19:25, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
umiar napisał: |
Co do 350: |
Dzięki za info!
Jeździłeś może jakimś crossem 250 4t? Czy jest duża różnica w mocy między exc-f250?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
umiar
Dołączył: 03 Sty 2014
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Wysłany: Pon 20:55, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
nie, krosa nie miałem okazji próbować, ale mniemam, że ciężko by było.
Nie bez przyczyny allegro pełne jest krosów w dobrych rocznikach i cenach, czego nie można powiedziec o enduro. Większość z nas to amatorzy bawiący się w jazdę po bezdrożach, a kros to z założenia ostra maszyna do jazdy z odkręconą manetką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:13, 19 Maj 2014 Temat postu: |
|
|
tu sie mylisz ;P EXC to również wycyznówka tylko że do jazdy po bezdrożach, cross to sprzęt do jazdy po torze crossowym. to i to ma i wady i zalety, crossówka do lasu jest dla mnie mało sensowna, z kolei podobnie jak enduro na torze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|