robertaz
Dołączył: 03 Kwi 2012
Posty: 144
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Śląsk - Racibórz
|
Wysłany: Czw 21:59, 03 Kwi 2014 Temat postu: |
|
|
Silnik z EXC-F 250 jest węższy w miejscu mocowania z wahaczem niż 400 w RFS, co za tym idzie - wahacz z EXC-F jest szerszy przy ośce. Musisz wyfrezować wewnętrzne krawędzie wahacza oraz wymienić łożyska z tulejkami na takie jakie były stosowane w RFSach lub nowszych EXC-R 450/530. Poczytaj topic kolegi wója: "Hybryda sx-f/exc-r z silnikiem RFS" w dziale "Zdjęcia i filmy z naszymi KTM", tam jest opisana owa przeróbka. Możesz również wymienić cały wahacz z modeli z RFSem lub z nowszych EXC-R 450/530 no ale to już większe koszty.
Post został pochwalony 0 razy
|
|