|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vuudex
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Nie 17:15, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jestem dobrej myśli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:36, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
200 mth to już raczej max co można zrobić na jednym tłoku i rozrządzie, nie ma sensu bardziej rozbijać cylindra. Słyszałem że ktoś w 350 przy amatorskiej jeździe zmienił tłok przy 200 mth i cylinder był nominał ale to zależy jak kto jeździ, za to dobrzy zawodnicy potrafią skończyć korbowód po ok 50 mth.
Dlatego przy 200 sprawdził bym też korbowód czy nie ma luzów. W książce serwisowej jest napisane żeby zmienić tłok przy amatorskiej jeździe przy 135 mth..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:12, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
i niech ktos powie ze w 4t remonty robi sie rzadziej porazka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 21:25, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
hehe barek - jakby nowe ktmy chodziły tak samo jak stare ( charakterystyka 0-1) to też byś nie zrobił takiego przebiegu jakiego robisz - uwierz mi nowe 4takty są mocno odchudzone i wysilone wiec i przebiegi spadły. stare 4takty były pancerne dobrze złozony, na zdrowym, cylindrze po 200 mth to sie dopiero dociera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Nie 21:31, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
barek253 napisał: | i niech ktos powie ze w 4t remonty robi sie rzadziej porazka |
ee tam, żeby sprzęt chodził to co te stokilka godzin trzeba zrzucić górę ( a czasem i resztę ) , żeby niespodzianek nie było
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 21:34, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Trzymając się serwisówki to rzadziej o jakąś 1/3 niż w 250/300 2T... przy ostrej jeździe podobnie. Do tego zawsze mniejsze spalanie w 4t.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Nie 22:46, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Ściągaj górę i sprawdzaj co do wymiany i jakie luzy co brak robić abyś mógł się cieszyć dalej bezawaryjnością kajtka.A licytacje typu 100 czy 500 motogodzin zostaw tym co lubią jezdzić na bombie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 9:13, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
Proste. Po 100 godzinach tłok do inspekcji. Obowiązkowo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Pon 9:13, 10 Lis 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
terazmy123@o2.pl
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:21, 10 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
widziałem 350 exc rozebraną po 120mth, praktycznie można było nic nie robić i złożyć ponownie , no ale skoro rozebrany to tłok wymieniono choć stary był pomierzony i wszystko w normie, także nie przesądzałbym, że przy 200 źle - wszystko zależy od użytkownika
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtct
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 22:31, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
Mam od nowości EXC-F 350 2015 SixDays. Zrobiłem już nim 27h. Tak się składa, że mam zdjęty bak i wszystko pięknie wymyte.
Zastanawiam się, czy jest jakiś sens sprawdzać luz zaworowy przy mojej amatorskiej jeździe. Nie jeżdżę na torach, głównie wolne techniczne odcinki, podjazdy, jazda trialowa.
Proszę o poradę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Czw 22:50, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że jest - jak nie umiesz sam to koszt jest nie wielki a święty spokój bezcenny. Niech w 9ciu sztukach na 10 zawory będą w normie a co jesli Twoja będzie ta 10ta?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Czw 22:52, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Jak dla mnie to wedle uznania ale na co dzień pracują przy sprzęcie,który produkowany jest od 19-tego wieku czyli od czasu kiedy wymyślono silnik spalinowy i do dziś dnia ta firma przewiduje po ,,dotarciu" sprawdzenie ustawienia zaworów co prawda w Twojej maszynie chyba będą płytki jak się nie mylę lecz jeśli zajrzysz tam i sprawdzisz luz to na pewno nic się nie stanie a i spać będziesz spokojniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 23:02, 18 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Sprawdź luzy jak najbardziej. Różne rzeczy mogą wyjść przy docieraniu, jeśli wszystko jest ok to będą w normie.
Jeśli nigdy tego nie robiłeś to sugeruję oddać komuś kto to robi z jednej przyczyny, mianowicie dostęp serwisowy jest tragiczny w tym motocyklu. Napocisz się już przy samym ściąganiu pokrywy( najlepiej zdjąć chłodnice i wtedy jest OK) a następnie samo zmierzenie luzu też nie jest łatwe. Wszystko przez brak miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 21:20, 19 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Trzeba odkręcić górne mocowanie silnika i pokrywa zaworów w miare schodzi bez odkręcania chłodnic. Faktycznie zmierzyć luz jest ciężko bo miejsca mało. U znajomego przy spokojnej jeździe po 60 mth, zawory nie wymagały regulacji.
https://www.youtube.com/watch?v=rMDbPnq0ByA
Post został pochwalony 1 raz
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pią 21:28, 19 Gru 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wtct
Dołączył: 13 Lis 2013
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 22:01, 20 Gru 2014 Temat postu: |
|
|
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Luz sprawdzę jak przyjdą śniegi, mo zostało mi jeszcze 3.5mth Jak na razie ciągle wypadam na krótkie przejażdżki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|