|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 8:19, 24 Lis 2013 Temat postu: EXC-F 350 |
|
|
Witam jakie są różnice między modelami na 13 i 14 r?
Plastiki i lampa to wiem.. słyszałem że nowe 14 znacznie lepiej jeżdżą i wkręcają się na obroty? Czy jest jakaś duża różnica w jeździe ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 15:58, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Śro 17:22, 27 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
13 i 14 to samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 19:48, 27 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dzięki za info . A są jakieś większe różnice między 12 r i 13 ?
Jak spisują sie te silniki przy większych przebiegach? Modele te mają jakieś wady fabryczne? Co ile należy zmieniać tłok, korbowód przy amatorskiej jeździe? Wyczytałem że tłok i łańcuszek rozrządu należy zmieniać co 100 mth.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Sob 16:41, 30 Lis 2013, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sobek1985
Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 475
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kielce
|
Wysłany: Nie 16:12, 01 Gru 2013 Temat postu: |
|
|
wiem ze 13 ma inne sprzeglo chodzi glownie o zmiane mocowania zamiast kilku sprezyn jest jedna talerzowa.DDS czy jakos tak sie to nazywa.
A jesli chodzi o wytrzymalosc to mega wytrzymale sa fury.
Znajomi zawodnicy z MP enduro wymienili tlok po ok 110mth i wygladalo to calkiem dobrze.
Wad fabrycznych brak - kazdy egzemplarz jest inny
ja mam 13 6d i smiga a w 14 gasla i okazala sie pierdola.
jesli szukasz 350 excf to najlepiej jak najswiezsza - nie chodzi o rocznik ale o przebieg.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 11:50, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
Kto jeszcze jeździ 350 exc ?? Jak spisują sie te motocykle? Słyszałem że przy amatorskiej jeździe tłok i łańcuszek rozrządu wytrzyma spokojnie pod 200 mth, możliwe że to prawda? Ktoś wie jak jeżdżą te motocykle z przebiegami 300 i więcej godzin ???
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 11:52, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mcx
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WuWua
|
Wysłany: Pon 12:18, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
wątpię, żebyś znalazł kogoś kto ma przez powiedzmy rok użytkowania nalatane 300mth...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Pon 13:05, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | Kto jeszcze jeździ 350 exc ?? Jak spisują sie te motocykle? Słyszałem że przy amatorskiej jeździe tłok i łańcuszek rozrządu wytrzyma spokojnie pod 200 mth, możliwe że to prawda? Ktoś wie jak jeżdżą te motocykle z przebiegami 300 i więcej godzin ??? |
tłok może i wytrzyma, tylko po co robić jajo z cylindra
rozrząd - 200mth powinien zrobić bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:01, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
mcx napisał: | wątpię, żebyś znalazł kogoś kto ma przez powiedzmy rok użytkowania nalatane 300mth... |
Jak ktoś dużo jeździ i trenuje to może zrobić spokojnie 300 mth w rok..
Nie ma co sie sugerować ogłoszeniami, sporo jest takich co mają ponad 300 mth a w aukcji piszą że ma ok 100.
Pytam właścicieli wszystkich roczników jak moto spisuje się po większym przebiegu.
KristofSX napisał: |
tłok może i wytrzyma, tylko po co robić jajo z cylindra
rozrząd - 200mth powinien zrobić bez problemu |
Z tego co słyszałem to po 200 mth wleciał nowy tłok sel A. Zawory nie wymagały regulacji od nowości.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Pon 16:11, 06 Sty 2014, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:14, 06 Sty 2014 Temat postu: |
|
|
wszystko zalezy jaka jazda, jak sie dba, jak w fabryce sie udał zestaw tłok i cylinder, jak to fabrycznie zostało spasowane itp itd. mase zmiennych. jeden zrobi 200 mth i tłok bedzie dalej A. a inny po 100 mth zarznie cały silnik.
300 mth w rok pewnie tak, tylko że mało osób stać na wyczynówke, a zwykle jak ktoś kupuje nówke to ma troche kasy, a jak troche kasy to raczej w totka mało ludzi wygrywa i musi na to zapracować i nie ma czasu na latanko całoweekendowe żeb yw rok nabić 300 mth. a zawodnicy - na forum chyba nie ma za duzo zawodników którzy z tego żyją o ile w ogóle ktośtu taki jest, a jak juz zawodników znam to kazdy z motocrossem ma związek, wiec ocenia endraka troche bedzie nietrafna. ( bo ocene sxfa 350 mozna łatwiej znaleść z wiekszymi przebiegami)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawel
Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 9:58, 02 Mar 2014 Temat postu: |
|
|
Jak powinien pracować silnik 350 exc, idealnie cicho czy coś może lekko stukać? Czy to sprzęgło może stukać?
http://www.youtube.com/watch?v=zdzS5Gnq1ww
Ktoś wie jak wytrzymuje większe gleby rama pomocnicza w husabergach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
manta19
Dołączył: 16 Maj 2012
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Leniwy Lemur Mat
Dołączył: 30 Sie 2014
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kleszczów
|
Wysłany: Pon 14:47, 03 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
ja jestem po 50 mth na swoim nowym 350 excf (2014)
wszystko gra - jeździ pięknie, nic się nie psuje (poza tematami spowodowanymi inicjatywą własną
pytałeś czy chodzi cicho czy stuka - stuka i to od nowości ale tak ma być - to charaktersytyczne od modelu 2013 (sprzęgło chyba)
minusy rocznika 2014?
- brak wentylatora w standardzie (od 2015 już jest)
moje odczucia są bardzo dobre - moc/masa idealna do endurox, xcountry - do lasu pewnie 2t lepszy - no i do lasu wentylator potrzebny na bank
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
terazmy123@o2.pl
Dołączył: 04 Paź 2014
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 8:05, 04 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
pawel napisał: | Jak powinien pracować silnik 350 exc, idealnie cicho czy coś może lekko stukać? Czy to sprzęgło może stukać?
http://www.youtube.com/watch?v=zdzS5Gnq1ww
Ktoś wie jak wytrzymuje większe gleby rama pomocnicza w husabergach? |
ja mam 300 fe i już latał tak, że amelunium by uległo a tu nic także polecam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
vuudex
Dołączył: 09 Lis 2014
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: podkarpacie
|
Wysłany: Nie 14:49, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
jestem w posiadaniu Ktm-a 350 exc 2012 w wersji six days i jestem z niego zadowolony jak go kupiłem miał jakieś 180mth teraz ma coś ponad 200 i silnik jeszcze nie był rozbierany po jego wyglądzie wnioskuję że amator nim nie jeździł tylko pracował w cięzkich warunkach motocykl jest idealny do niedzielnych wypadów w las jeśli ktoś szuka motocykla w takim celu jest to ideał silnik jest bardzo elastyczny ja jeszcze nie miałem z nim problemów "odpukać" ale powoli zbliżam się do wymiany tłoka i mam pytanie wiem ze to zależy od jazdy ale przy amatorskiej jeździe do ilu mth wytrzymuje tłok rozrząd itd
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 15:26, 09 Lis 2014 Temat postu: |
|
|
czyli jak mówisz że masz oryginał tłok i 200 mth to jeszcze do przezycia były by przeglądy miedzyserwisowe ;D nic tylko czekać aż rozbierzesz i sie pochwalisz czy masz jeszcze cylinder z nicasilem czy juz bez :d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|