|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:25, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
ja dla oszczędnosci mam ten filtr funnelweb o którym juz wspominałem, tam gdzie normalny pewnie juz dałbym do prania na tym jeszcze jakis mały wypad robie - wiec juz osczędnośc czasum plus mozna miec ze 2 filtry albo i więcej, i tylko sobie nasączać i montować, a potem zbiorczo prać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Pon 15:24, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Tez tak zrobie Kupie 3 sztuki i bede pral co jakis czas pare
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Pon 19:50, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
A wiec tak zacząłem uzywac 1 palca na sprzegle nie jest zle ale ta raczka jest za daleko i w instrukcji jest opisane ze jesli bede wykrecal regulacje to dzwignia sie przysunie do manetki
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
Pytanie takie:
Jaki jest skok dzwigni czy to musi byc wycisniete do manetki bo mam te palce pomiedzy i nie wiem czy to nie za mało sie wysprzegla ? Myśle ze musze cofnac z 0,5cm max 1,cm do manetki i bedzie git by wyciskac 1 palcem tak to troche ciezko mi zlapac bo najlepiej mam rozumiec wyciskac wskazujacym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Pon 21:53, 14 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Jak wygląda sprawa ze stelarzem pod filtr powietrza ? Bo zobaczylem ze ludzie posiadaja cos godnego polecenia ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:32, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
ustaw tak jak tobie pasuje - ale jak za bardzo zmniejszysz skok dzwigni to po wbiciu biegu na sprzegle moto bedzie chciało jechać, ja odchylam mocno daleko dzwignie i mam przesunieta do srodka o palce nie wadze - pokombinuj z ustawieniami i techniką trzymania dzwigni/ kierownicy. moze masz tez za nisko dzwignie opuszczoną w dół.
i edytuj posty - nie pisz jednego pod drugim to tak w ramach formalności
bez stelaża to raczej filtra nie zamontujesz, wiec nie bardzo rozumiem co mamy polecać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Wto 20:24, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
OK rozumiem
Czyli juz na tą chwilę wszystko wiem zostało mi tylko podpytać jaki smar używacie do ogolnego serwisu. Czyli ośka, dystans itp czy to nie ma znaczenia ? I klej do śrób bo zmieniłem zębaktke na 13 i zakręciłem bez kleju musze kupić Loctite 243 ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych][link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Wto 20:26, 15 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:11, 15 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
wg mnie najlepiej stosowac to co zaleca ksiazka serwisowa - jest bezpiecznie na pewno, klej taki najlepiej uzyc
co do smaru - ja uzywam dwóch, yamalube lical grease, to smar do smarowania elementów w silnikach zaburtowych łódek, jest wodoodporny, dośc rzadki, wiec nie stawia oporów, no i nic go nie zmyje, druga opcja to belray waterproof grease - to samo, wodoodporny, nic go nie ruszy, jedynie co jest bardziej gesty, ten stosuje np do łozysk wahacza, a np oś koła wole posmarowac łódkowym bo lżej sie potem montuje czy wyciaga
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Czw 19:41, 17 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Zastanawiam sie nad tym łańcuchem poniewaz juz jest na koncu skali na zebatce 13x52 a motor ma 1mth wiec jesli sie naciagnie troche to juz nie bede miał jak go naciagnac Czyli chyba trzeba bedzie skrócić ?? Jeśli tak to wystarczy odpiać oryginalna spinke i rozszlifowac np 2 ogniwa i zapiać spinke ponownie czy wymagana jest nowa spinka ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Czw 19:59, 17 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 19:52, 17 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
tak skróc i po problemie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Nie 20:49, 20 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Byłem 1 raz w terenie No powiem ze fajnie :d tylko po zamontowaniu przelacznika map przesunalem klamke sprzegła do srodka i jest lepiej ale 1 palcem ciezko mi zmieniac za krotki palec najlepiej jak wciskam 2 ale jechalismy moze max 1h i palców nie czułem W motorku wymieniłem olej po 1,3mth i widac było opiłki na srubie i na sitku A i łancuch skróciłem jest teraz idealnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Nie 21:13, 20 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Pon 21:38, 21 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Siema.
Co używcie do czyszczenia lancucha ?
znlazlazłem takie cos:
https://www.youtube.com/watch?v=7H5hgVbTvhg
Z tego co przetłumaczylem to nafta oczyszczona.
Stosował ktos ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 6:25, 22 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
wg mnie nie opłaca sie czyscic łancucha - chyba ze chcesz akurat tego dnia motocykl postawić gdzies na pokaz, wtedy mozna uzyc nafty - najlepsza opcja bo jest tania, nie niszczy łancucha, łatwo usunać nadmiar, nie polecam preparatów typowych do czyszczenia łancucha, są bardzo skuteczne - za skuteczne, i są pod cisnieniem wypłukuje smar z miejsc gdzie juz cięzej go wprowadzić.
takie problemy z czyszczeniem mogą mieć "asfaltowcy" bo tamte smary są troche inne, i czasami motocykle są aż oblepione. ja po jeżdzeniu mam łancuch nie brzeczący ale czysty, w terenie z policzków bocznych łancucha moment sie smar " wytrze" o slizgi czy gdzies w terenie wiec problemu nie ma.
jak sie łancuch smaruje to obficie "nasączam" smarem ( polecam motorex offroad ) a potem szmatką "zbieram" nadmiar, łancuch jest wtedy czysty, nic sie do niego nie lepi.
podobny patent stosuje w szosówce, po smarowaniu, wycieram łancuch do sucha, smar na policzkach łancucha nie ma zadnego zastosowania prócz łapania syfu. i ja napędów myć nie musze bo wszystko jest czyste, przed zimą czasem jakas naftą lekko doczyszcze np koła łancuchowe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Czw 19:41, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Super
Teraz mam taki mały dylemat po zmianie oleju na nowy wlałem 1 literke miezona miara z banieczki 4 wlalem
[link widoczny dla zalogowanych]
Po wlaniu nowego oleju odpalilem motor na ta 1min i sprawdziłem stan był na połowie, przejechałem jakies 0,7mth i tak z ciekawosci sprawdziłem stan i to cos jest na minimum hmmm.
[link widoczny dla zalogowanych]
Tez zrobiłem pomiar po całej nocy odpalilem motor i tak po 1 , 2min sprawdziłem.
Korki wszystkie śruby dokrecalem z momentem, bardzo starannie czyscilem i montowałem. Nie ma wycieku
Czy to cos nie tak czy mam dolac, w intsrukcji pisze uzyć 1L
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13843
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 20:27, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
instrukcji jest wlać litr, a potem sprawdzic stan - jak nie ma stanu to dolać. nie wiem do konca czemu ale wszystkie instrukcje podaja MINIMALNĄ ilość oleju, głownie japonczyki podaja w danych serwisowych ilosci gdzie potem jest poziom minimum.
jak pamietam to do tych piecyków wchodzi 1.2 litra, bezpieczniej jest jak bedzie 3/4 oczka, wiec dolej i po temacie. chociaz jako ciekawostka ktm zalecał wlewanie minimum do pół oczka ( przynajmniej w starszych modelach ) miało to na celu niby lepsze rozchodzenie sie ciepła i lepsza reakcja na gaz - wiadomo im mniej oleju tym mniejsze opory w silniku. ale do amatorskiego uzywania klientom lejemy te 3/4 oczka, nigdy problemów nie było, im wiecej oleju wg mnie jest bezpieczniej a reakcja na gaz na 95% uzytkowników jest pomijalna i nieodczuwalna
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kampers
Dołączył: 01 Maj 2019
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Brumunddal
|
Wysłany: Czw 21:07, 24 Paź 2019 Temat postu: |
|
|
Super dzieki za pomoc, bo tak to troche nie jasne jest zalej 1 litr a tu minimum A w sumie zobacze z ciekawosci stary bo tam malutko mi sie rozlało
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kampers dnia Czw 21:09, 24 Paź 2019, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|