Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC Factory

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
gość
Gość






PostWysłany: Śro 8:45, 08 Kwi 2009    Temat postu: EXC Factory

Hej jaka jest różnica pomiędzy seryjnym KTM a wersja Factory.
Z góry dziękuje.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
zgp




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: SILESIA

PostWysłany: Pon 10:53, 13 Kwi 2009    Temat postu:

Cze. Sprzet Factory ma ladniejsza okleine czesto dodatkiem sa rzeczy opcjonalne czyli oslony.Ja mam 525 exc factory i wiem ze np polki mam kute koloru zlotego a w normalnych modelach jest zwykla podstawa.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
herkloss




Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KIELCE

PostWysłany: Sob 23:27, 02 Lis 2013    Temat postu:

Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Nie 17:15, 03 Lis 2013    Temat postu:

herkloss napisał:
Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.

Racja, trzeba dać więcej pieniążków na części z lepszych materiałów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Nie 18:03, 03 Lis 2013    Temat postu:

Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jess34




Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 3/3

PostWysłany: Nie 20:36, 03 Lis 2013    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.
Materiał, materiał chłopie. To jest cena , którą należy zapłacić. Kute nie kute, ale z czego?? KTO DALEJ COŚ POWIE!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin