|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
gość
Gość
|
Wysłany: Śro 8:45, 08 Kwi 2009 Temat postu: EXC Factory |
|
|
Hej jaka jest różnica pomiędzy seryjnym KTM a wersja Factory.
Z góry dziękuje.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgp
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: SILESIA
|
Wysłany: Pon 10:53, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Cze. Sprzet Factory ma ladniejsza okleine czesto dodatkiem sa rzeczy opcjonalne czyli oslony.Ja mam 525 exc factory i wiem ze np polki mam kute koloru zlotego a w normalnych modelach jest zwykla podstawa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
herkloss
Dołączył: 29 Paź 2006
Posty: 90
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KIELCE
|
Wysłany: Sob 23:27, 02 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jess34
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Nie 17:15, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
herkloss napisał: | Odświeże temat gdyż spotkałem się z pytaniami o ten temat.
A więc wbrew pozorom różnic jest wiele przedewszystkim amor i widelec jest taki jak w six day ma wiecej możliwości regulacji, kute pułki, elastomery kierownicy mozna sobie dobierać ich twardość.
Piasty kół kute nie pękają ,wentylator chłodnicy i wiele power partsów jak fotel, kierownica, oslony silnika ,rąk czy kolektora. |
Racja, trzeba dać więcej pieniążków na części z lepszych materiałów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Asteros2012
Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Nie 18:03, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jess34
Dołączył: 06 Kwi 2010
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/3
|
Wysłany: Nie 20:36, 03 Lis 2013 Temat postu: |
|
|
Asteros2012 napisał: | Dodam też że jeśli się nie mylę kute piasty były już we wszystkich katach powyżej 07r chodzi mi bardziej o grono exc sx. | Materiał, materiał chłopie. To jest cena , którą należy zapłacić. Kute nie kute, ale z czego?? KTO DALEJ COŚ POWIE!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|