Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC Jaki najlepiej rok?
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 11:09, 20 Gru 2015    Temat postu:

wójo napisał:
od 18tys da sie wyrwac zarejstrowanego wtryska, płacic 15tys za starego rfs-a to parodia.


Otóż to!
RFS przy wtrysku to youngtimer! Embarassed


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Nie 11:29, 20 Gru 2015    Temat postu:

Otóż to!
RFS przy wtrysku to youngtimer! Embarassed[/quote]

Nie piszesz nic nowego to jest wałkowane na forum od dawna ze RFS w porownaniu to wtrysku to kapec mowimy tu o granicy cenowej i wytrzymałosci modeli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 11:41, 20 Gru 2015    Temat postu:

Niby nie piszę nic nowego ale nie mogę już czytać ile razy ktoś zapyta - co kupić to od razu pada "sakramentalne bierz RFSa".
Sęk w tym, że na tym forum(i wielu innych) RFS ma już rangę niemal bóstwa a prawda jest taka, że sprzęt jak każdy inny. Nieco bardziej idioto-odporny niż nowe konstrukcje i łatwiejszy w obsłudze ale też od nich znacznie bardziej toporny, ciężki i ze słabym zawiasem...
Pomijam już fakt, że jak sprzęt ma 5-7lat więcej to i w kołach ma zwykle średnio przynajmniej 200 godzin więcej nalatane. To dużo...

Co z tego wynika? Ludzie często rządają za ten sprzęt absurdalnych pieniędzy a ta miejska legenda nakręca popyt bo wchodzący w temat boją się zwyczajnie nowszych konstrukcji!


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Nie 11:42, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 12:11, 20 Gru 2015    Temat postu:

Spidi napisał:
Niby nie piszę nic nowego ale nie mogę już czytać ile razy ktoś zapyta - co kupić to od razu pada "sakramentalne bierz RFSa".
Sęk w tym, że na tym forum(i wielu innych) RFS \(...)v Ludzie często rządają za ten sprzęt absurdalnych pieniędzy a ta miejska legenda nakręca popyt bo wchodzący w temat boją się zwyczajnie nowszych konstrukcji!


Dokładnie. Ile można marudzic o tych RFS Wink Postępu nie zatrzymasz. A jeśli boisz się nowych sprzetów ... bierz DR-Z Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Nie 12:50, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 15:01, 20 Gru 2015    Temat postu:

akurat jezeli chodzi o obsługe to wtrysk bije rfs-a na głowe i wydaje mi sie ze trwałoscia mu nie ustepuje (oczywiscie mowa o 450-500 a nie o filigranowych 250-350)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 16:01, 20 Gru 2015    Temat postu:

ogolnie fenomen rfsów polega na tym ze ma regulacje zaworów na sróbke w porównaniu z xc4 które maja regulacje na płytki i juz zwykły Kowalski woli regulacje dostepna w rfs'e. Nie ukrywajmy tez ze pierwsze roczniki xc4 byly troche wadliwe, hałasujacy napinacz , przelewanie sie oleju w silniku (uszczlniacz na wale szybko dawal dupy) i jeszcze pare innych pierduł przez co rfs zyskał na wartosci bo takie sa prawa rynku. Jak bedziesz mial dostep do jakiegos exc z 2011r w bardzo dobrym stanie to nawet sie nie zastanawiaj. Dodam ze czesci do rfs sa tak samo drogie jak do nowszych katów wiec daruj sobie, tym bardziej ze w dobrym stanie tych motocyklów juz coraz mniej i bardzo latwo na mine trafic

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 16:04, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
rams




Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 17:24, 20 Gru 2015    Temat postu:

200 godzin to nabite mają sprzęty z 2012. Osoba jeżdżąca co weekend spokojnie wyciągnie w sezonie 70-100godzin. Ktm'y z silnikiem to mają nachulane spokojnie z 500-600h. Kumpel ma 300 z 2012 która ma przebieg 500godzin. Znam gości z Czech co kupują nowe modele w lipcu i do kupna następnego nowego modelu motor ma przejechane 300-350godzin

Spidi napisał:
Niby nie piszę nic nowego ale nie mogę już czytać ile razy ktoś zapyta - co kupić to od razu pada "sakramentalne bierz RFSa".
Sęk w tym, że na tym forum(i wielu innych) RFS ma już rangę niemal bóstwa a prawda jest taka, że sprzęt jak każdy inny. Nieco bardziej idioto-odporny niż nowe konstrukcje i łatwiejszy w obsłudze ale też od nich znacznie bardziej toporny, ciężki i ze słabym zawiasem...
Pomijam już fakt, że jak sprzęt ma 5-7lat więcej to i w kołach ma zwykle średnio przynajmniej 200 godzin więcej nalatane. To dużo...

Co z tego wynika? Ludzie często rządają za ten sprzęt absurdalnych pieniędzy a ta miejska legenda nakręca popyt bo wchodzący w temat boją się zwyczajnie nowszych konstrukcji!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Nie 18:44, 20 Gru 2015    Temat postu:

Rams - dlatego napisałem, że nie ma co się łudzić. 200 godzin więcej dla 5 lat starszego sprzęta to bardzo optymistyczne założenie...

Oczywiście zdarzają się wyjątk iale one tak naprawdę tylko potwierdzają regułę.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
GaCek




Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 19:05, 20 Gru 2015    Temat postu:

pawciak12 napisał:
ogolnie fenomen rfsów polega na tym ze ma regulacje zaworów na sróbke w porównaniu z xc4 które maja regulacje na płytki i juz zwykły Kowalski woli regulacje dostepna w rfs'e.

Jak dla mnie regulacja śrubkami nie jest żadnym fenomenem. W jednym i w drugim trzeba umieć to zrobić. Nawet zwykły Kowalski może spieprzyć sprawę nie mając pojęcia o "kręceniu" przy ustawianiu zaworów. Tyle że przy śrubkach odpada koszt płytek.
pawciak12 napisał:

Nie ukrywajmy tez ze pierwsze roczniki xc4 byly troche wadliwe, hałasujacy napinacz , przelewanie sie oleju w silniku (uszczlniacz na wale szybko dawal dupy) i jeszcze pare innych pierduł przez co rfs zyskał na wartosci bo takie sa prawa rynku.

Żeby podejść sprawiedliwie do tematu to przedstaw wady, niedoróbki pierwszych modeli ktm z silnikiem rfs i w tedy będziemy dyskutować nad wyższością jednego nad drugim.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kprlsn




Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Płock

PostWysłany: Nie 19:48, 20 Gru 2015    Temat postu:

osobiscie mialem podobny dylamat rfs czy xc4,wybralem xc4 i na dodatek 2008r podobno nieudany,jak narazie wszystko ok,nie zaluje i dodam ze jezdzilem na wielu rfsach 400.450,525 i jakos mi nie podchodzi ich charakterystyka,sa ospale w porownaniu do xc4,a co do plytek to nie sa drogie,a moto dluzej trzyma odp luz niz sruby

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodym120




Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 11:59, 22 Gru 2015    Temat postu:

mozecie podeslac link do jakies dobrych sprzetow tak do 15 tys? Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 15:45, 22 Gru 2015    Temat postu:

mlodym120 napisał:
mozecie podeslac link do jakies dobrych sprzetow tak do 15 tys? Very Happy


[link widoczny dla zalogowanych]

Ty na serio? Oczekujesz, że ktoś będzie szukał za Ciebie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mlodym120




Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:42, 23 Gru 2015    Temat postu:

po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
m4ayhem




Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kierunkowy 71

PostWysłany: Śro 16:01, 23 Gru 2015    Temat postu:

mlodym120 napisał:
po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.


ty tak serio?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Śro 16:33, 23 Gru 2015    Temat postu:

mlodym120 napisał:
po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.


Napisałem celowo, żeby zwrócić Ci uwagę!
To jest nic innego jak szczyt lenistwa oczekiwać od innych, że znajdą motocykl dla Ciebie, za Ciebie!

Twoja kasa, Twoje ryzyko i Twoja odpowiedzialność...
Mnóstwo rad tu otrzymałeś, jeszcze więcej znajdziesz gdy poświęcisz trochę swojego cennego czasu i poszperasz w archiwum forum albo wykorzystasz opcję szukaj...
Zamiast się cieszyć, że ludzie sobie bez interesowanie pomagają na forum to kręcisz nosem, że ktoś nie poświęca swojego czasu żeby zrobić coś za Ciebie... Litości! Rolling Eyes


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Strona 2 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin