|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 11:09, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
wójo napisał: | od 18tys da sie wyrwac zarejstrowanego wtryska, płacic 15tys za starego rfs-a to parodia. |
Otóż to!
RFS przy wtrysku to youngtimer!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Nie 11:29, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Otóż to!
RFS przy wtrysku to youngtimer! [/quote]
Nie piszesz nic nowego to jest wałkowane na forum od dawna ze RFS w porownaniu to wtrysku to kapec mowimy tu o granicy cenowej i wytrzymałosci modeli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 11:41, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Niby nie piszę nic nowego ale nie mogę już czytać ile razy ktoś zapyta - co kupić to od razu pada "sakramentalne bierz RFSa".
Sęk w tym, że na tym forum(i wielu innych) RFS ma już rangę niemal bóstwa a prawda jest taka, że sprzęt jak każdy inny. Nieco bardziej idioto-odporny niż nowe konstrukcje i łatwiejszy w obsłudze ale też od nich znacznie bardziej toporny, ciężki i ze słabym zawiasem...
Pomijam już fakt, że jak sprzęt ma 5-7lat więcej to i w kołach ma zwykle średnio przynajmniej 200 godzin więcej nalatane. To dużo...
Co z tego wynika? Ludzie często rządają za ten sprzęt absurdalnych pieniędzy a ta miejska legenda nakręca popyt bo wchodzący w temat boją się zwyczajnie nowszych konstrukcji!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Spidi dnia Nie 11:42, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KNKS
Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 12:11, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Spidi napisał: | Niby nie piszę nic nowego ale nie mogę już czytać ile razy ktoś zapyta - co kupić to od razu pada "sakramentalne bierz RFSa".
Sęk w tym, że na tym forum(i wielu innych) RFS \(...)v Ludzie często rządają za ten sprzęt absurdalnych pieniędzy a ta miejska legenda nakręca popyt bo wchodzący w temat boją się zwyczajnie nowszych konstrukcji! |
Dokładnie. Ile można marudzic o tych RFS Postępu nie zatrzymasz. A jeśli boisz się nowych sprzetów ... bierz DR-Z
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Nie 12:50, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:01, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
akurat jezeli chodzi o obsługe to wtrysk bije rfs-a na głowe i wydaje mi sie ze trwałoscia mu nie ustepuje (oczywiscie mowa o 450-500 a nie o filigranowych 250-350)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:01, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
ogolnie fenomen rfsów polega na tym ze ma regulacje zaworów na sróbke w porównaniu z xc4 które maja regulacje na płytki i juz zwykły Kowalski woli regulacje dostepna w rfs'e. Nie ukrywajmy tez ze pierwsze roczniki xc4 byly troche wadliwe, hałasujacy napinacz , przelewanie sie oleju w silniku (uszczlniacz na wale szybko dawal dupy) i jeszcze pare innych pierduł przez co rfs zyskał na wartosci bo takie sa prawa rynku. Jak bedziesz mial dostep do jakiegos exc z 2011r w bardzo dobrym stanie to nawet sie nie zastanawiaj. Dodam ze czesci do rfs sa tak samo drogie jak do nowszych katów wiec daruj sobie, tym bardziej ze w dobrym stanie tych motocyklów juz coraz mniej i bardzo latwo na mine trafic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawciak12 dnia Nie 16:04, 20 Gru 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rams
Dołączył: 20 Gru 2013
Posty: 895
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 17:24, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
200 godzin to nabite mają sprzęty z 2012. Osoba jeżdżąca co weekend spokojnie wyciągnie w sezonie 70-100godzin. Ktm'y z silnikiem to mają nachulane spokojnie z 500-600h. Kumpel ma 300 z 2012 która ma przebieg 500godzin. Znam gości z Czech co kupują nowe modele w lipcu i do kupna następnego nowego modelu motor ma przejechane 300-350godzin
Spidi napisał: | Niby nie piszę nic nowego ale nie mogę już czytać ile razy ktoś zapyta - co kupić to od razu pada "sakramentalne bierz RFSa".
Sęk w tym, że na tym forum(i wielu innych) RFS ma już rangę niemal bóstwa a prawda jest taka, że sprzęt jak każdy inny. Nieco bardziej idioto-odporny niż nowe konstrukcje i łatwiejszy w obsłudze ale też od nich znacznie bardziej toporny, ciężki i ze słabym zawiasem...
Pomijam już fakt, że jak sprzęt ma 5-7lat więcej to i w kołach ma zwykle średnio przynajmniej 200 godzin więcej nalatane. To dużo...
Co z tego wynika? Ludzie często rządają za ten sprzęt absurdalnych pieniędzy a ta miejska legenda nakręca popyt bo wchodzący w temat boją się zwyczajnie nowszych konstrukcji! |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 18:44, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
Rams - dlatego napisałem, że nie ma co się łudzić. 200 godzin więcej dla 5 lat starszego sprzęta to bardzo optymistyczne założenie...
Oczywiście zdarzają się wyjątk iale one tak naprawdę tylko potwierdzają regułę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 19:05, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
pawciak12 napisał: | ogolnie fenomen rfsów polega na tym ze ma regulacje zaworów na sróbke w porównaniu z xc4 które maja regulacje na płytki i juz zwykły Kowalski woli regulacje dostepna w rfs'e. |
Jak dla mnie regulacja śrubkami nie jest żadnym fenomenem. W jednym i w drugim trzeba umieć to zrobić. Nawet zwykły Kowalski może spieprzyć sprawę nie mając pojęcia o "kręceniu" przy ustawianiu zaworów. Tyle że przy śrubkach odpada koszt płytek.
pawciak12 napisał: |
Nie ukrywajmy tez ze pierwsze roczniki xc4 byly troche wadliwe, hałasujacy napinacz , przelewanie sie oleju w silniku (uszczlniacz na wale szybko dawal dupy) i jeszcze pare innych pierduł przez co rfs zyskał na wartosci bo takie sa prawa rynku. |
Żeby podejść sprawiedliwie do tematu to przedstaw wady, niedoróbki pierwszych modeli ktm z silnikiem rfs i w tedy będziemy dyskutować nad wyższością jednego nad drugim.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kprlsn
Dołączył: 16 Mar 2014
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Płock
|
Wysłany: Nie 19:48, 20 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
osobiscie mialem podobny dylamat rfs czy xc4,wybralem xc4 i na dodatek 2008r podobno nieudany,jak narazie wszystko ok,nie zaluje i dodam ze jezdzilem na wielu rfsach 400.450,525 i jakos mi nie podchodzi ich charakterystyka,sa ospale w porownaniu do xc4,a co do plytek to nie sa drogie,a moto dluzej trzyma odp luz niz sruby
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodym120
Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 11:59, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mozecie podeslac link do jakies dobrych sprzetow tak do 15 tys?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 15:45, 22 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mlodym120 napisał: | mozecie podeslac link do jakies dobrych sprzetow tak do 15 tys? |
[link widoczny dla zalogowanych]
Ty na serio? Oczekujesz, że ktoś będzie szukał za Ciebie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mlodym120
Dołączył: 17 Gru 2015
Posty: 89
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:42, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
m4ayhem
Dołączył: 16 Paź 2015
Posty: 145
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kierunkowy 71
|
Wysłany: Śro 16:01, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mlodym120 napisał: | po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja. |
ty tak serio?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Śro 16:33, 23 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
mlodym120 napisał: | po co wg piszesz jak nie chcesz pomoc? chodzi mi ze ktos moze bardziej sie orjentuje niz ja. |
Napisałem celowo, żeby zwrócić Ci uwagę!
To jest nic innego jak szczyt lenistwa oczekiwać od innych, że znajdą motocykl dla Ciebie, za Ciebie!
Twoja kasa, Twoje ryzyko i Twoja odpowiedzialność...
Mnóstwo rad tu otrzymałeś, jeszcze więcej znajdziesz gdy poświęcisz trochę swojego cennego czasu i poszperasz w archiwum forum albo wykorzystasz opcję szukaj...
Zamiast się cieszyć, że ludzie sobie bez interesowanie pomagają na forum to kręcisz nosem, że ktoś nie poświęca swojego czasu żeby zrobić coś za Ciebie... Litości!
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|