|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgred
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:26, 11 Lut 2013 Temat postu: EXC-R 450 zawory |
|
|
Mam ktm-a 450 exc-r 2008 rocznik, urwał mi się w zeszłe lato zawór i zrobił małe zamieszanie w cylindrze, biorę się za kosztowny remont ale stanąłem na samym początku, gdzie dostanę poza oryginałem zawory wydechowe do tego modelu? Drugie pytanie, czym grozi wywalenie nicasilu i zastąpienie go żeliwną szklanką? Próbował ktoś tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babel
Dołączył: 30 Wrz 2012
Posty: 591
Przeczytał: 5 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:31, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Było - poszukaj po forum
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgred
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 15:00, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Uwielbiam taką pomoc, może mi geniuszu wyjaśnisz jak mam znaleźć "zawory do ktma rocznik 2008" co?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:57, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
zgred a my uwielbiamy takie pytania.
ale w kwestii tematu tutaj znajdziesz odpowiedź na jedno z pytań
http://www.ktmracing.fora.pl/exc,1/jesli-tulejowanie-to-tylko-motor-tech,4120.html
ogólnie chodzi o to że żeliwo to nie jest dobre rozwiązanie do silnika zaprojektowanego pod nicasil. Tuleja inaczej oddaje ciepło, inaczej się rozszerza pod wpływem temperatury.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Pon 17:00, 11 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:42, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
proponuje oddac moto do serwisu i tam zajma sie wszystkim nawet szukaniem czesci, poza tym miedzy zamiennikami a oryginałami nie ma wielkiej różnicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GaCek
Dołączył: 13 Kwi 2009
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 18:09, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
W jakich okolicznościach doszło do "wybuchu" (przebieg itd.)??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 23:20, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
siema. napisz cos wiecej o okolicznosciach twojego zdarzenia.
jesli chodzi i cylek to tylko z nicasilem, zeby było najtaniej i najpewniej to tylko orginalny z salonu. koszt zestawu w niemieckim salonie (cylinder z tłokiem) to ok 2300 zł.(nie wiem jaka cena w polskim) jesli chcesz robic regeneracje to tłok i tak musisz kupic a nicasil tez kosztuje a jakość wątpliwa. zaoszczedzisz na tym 500 zł a moze sie okazac ze nicasil osdpadnie po sezonie. ryzyk fizyk
Jeśli chodzi o zawory to najbardziej opłacałoby sie kupno zestawu zaworów bo pojedyńczy zawór duzo kosztuje
robiąc remont w swoim moge smiało powiedziec ze naprawde wiekszosć czesci do KTMów jest tańsza w salonie niz na allegro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Pon 23:25, 11 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
oczywiści mowa o nowych częściach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgred
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:52, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Jesli chodzi o okolicznosci to jechalem moto z przebiegiem 2000 juz nie pamietam ile mh ale niewiele,czyli sprzet swiezy, zadbany i zablokowal sie silnik, okazalo sie, ze urwal sie zawor wydechowy i rozpierdzielil tlok, cylinder glowice, nigdy wiecej ktma. Teraz mam problem bo zawory akcesoryjne sa tylko do rocznikow -2007, zapytam jeszce ile za oryginal w serwisie. Dzieki Wam za rzeczowe odpowiedzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Rysiek24
Dołączył: 09 Lut 2011
Posty: 933
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:10, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
o tym ze to wina producenta mozna mowic w przypadku sprzeta ktorego ma sieod nowosci, a w uzywkach predzej jest to zmecznie silnika i brak serwisowania . Aczkolwiek zawsze mozna miec pecha....
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Rysiek24 dnia Wto 12:11, 12 Lut 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 12:21, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ku*wa lubię takie takie teksty "nigdy więcej marki X" bo urwał się zawór... kwestia losowa i na wiele set tysięcy egzemplarzy nawet wśród nowych może się to zdarzyć. Tak jest nawet wśród aut i innych motocykl zdarza się awaria nie z winy użytkownika. A masz pewność że nikt nie pomajstrował czegoś w środku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
zgred
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 13:12, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
Mam pewnosc znam moto od nowości, rozumiem, że tak bywa ale trudno nie kryć rozczarowania jak nagle trzeba 5000zł w naprawe wsadzić...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 13:29, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
No jest to ciężkie, ale przy używanym sprzęcie loteria i trzeba się z tym liczyć.
Ja także miałem ewidentnego pecha i walę kapitalkę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kudłady
Dołączył: 11 Lut 2013
Posty: 203
Przeczytał: 5 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Zgorzelec
|
Wysłany: Wto 16:21, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
ja kupiłem zajechanego ale jeszcze na chodzie, remont ponad 4 kola za czesci w sam silnik. poprzedni właściciel jeździl bez oleju.
a i przy okazji musisz wiedziec ze jak kupujesz zawory na sztuki to wyniesie cie to bardzo duzo bo za jeden ssący, serwis życzy sobie ok 450 zł a za 1000 zł masz komplet 4 zawory ze spreżynami, podkładkami i zabezpieczeniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
4tSTUNT
Moderator
Dołączył: 12 Lut 2012
Posty: 1533
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LUBUSKIE, ZACHODNIOPOMORSKIE
|
Wysłany: Wto 16:23, 12 Lut 2013 Temat postu: |
|
|
bez zabezpieczeń
Ja właśnie myśłałem że komplet jest z zabezpieczeniami, a potem musiałem je dokupować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|