|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin192
Dołączył: 30 Kwi 2020
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 14:52, 02 Sie 2021 Temat postu: Exc300 2017r. tuż po zakupie. |
|
|
Witajcie. Zostałem nowym nabywca KTMa EXC300 z 2017r. Motor mimo niskiego przebiegu ma kilka mankamentów. Chciał bym o nich teraz porozmawiać.
Nie da rady odpowietrzyć hamulca przedniego. Został założony nowy zestaw naprawczy pompki, nowy zacisk przedni. Klamka łapie od połowy jest bardzo miękka. Po kilku krotnym jej wciśnięciu wydaje się być lepiej.
Problem nr. 2 polega na braku możliwości odpowiedniego odkręcenia glowki ramy. Tzn kierownica za luźno się obraca i bardziej nie można jej dokręcić. Luzu na główce ramy brak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 15:24, 02 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
1) zobacz czy jak wciskasz hamulec to czy zacisk na dole "pracuje" czy nie im sztywniejszy, i niezauwazalny jego ruch tym skuteczniejszy hamulec - no moze nie tyle skuteczniejszy co "twardsza" dzwignia, czasami zacisk moze byc krzywy/uderzony, i przy wcisnieciu zaczyna kasowac swój luz stąd długi skok, i mniejsza skutecznośc, ewentualnie po prostu za słabo odpowietrzasz, lub pompa mimo serwisu jest uszkodzona - np ma ryse na korpusie.
2) w jaki sposob dokręcasz? opisz procedure,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin192
Dołączył: 30 Kwi 2020
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 16:05, 02 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Poprzedni właściciel kupił całkowicie nowy przedni zacisk tylko ze od gas gas 2021r. Mysle ze to nie powinno kolidować z pompka hamulca od EXC z 17r.
Poluzowuje śrubę która jak by zaciska półkę a następnie próbuje dokręcić ta śrubę która jest pod kierownica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:18, 02 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
nie ma znaczenia o ile połączenia są szczelne i wszystko trafia w zacisk - ale gg pewnie te same lagi i to samo koło.
jezeli dokręcasz tą duza srubą po poluzowaniu srubki m8 to dziwny przypadek, byc moze brakuje jakiejs podkładki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 19:04, 02 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Tak gg to to samo.
Muszę rozebrać i przeglądnąć co tam się wyprawia
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
amek721
Dołączył: 24 Lis 2013
Posty: 1098
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 13 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Wto 12:05, 03 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
dodam od siebie, że wczesne modele 2017 miały akcję serwisową na pompę przedniego hamulca. Mój egzemplarz na niej nie był i hamulec śmiga dobrze. Chodź co prawda nie jest żyleta, ale mam też niefabryczną klamkę, co ma duże znaczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Wto 14:32, 03 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdzić czy akurat mój motocykl kwalifikuje się na taka akcje i czy w ogóle ona jeszcze jest
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:56, 03 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
napisz mi na pw to ci sprawdze, napisz vin motocykla, i numer z pompy, wybity jest w okolicach gdzie sie montuje przewod
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Domin192
Dołączył: 30 Kwi 2020
Posty: 20
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 20:59, 08 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
Zmieniłem klamki na inne i trochę lepiej ale to jeszcze nie to. I jeszcze jedno pytanie. Czy macie zmienne Mapy zapłonu w tych modelach. Jeśli tak to czy było to oryginalnie czy dołożone? Jeśli dołożone to w jaki sposób. 😉😉
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13840
Przeczytał: 20 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 6:09, 09 Sie 2021 Temat postu: |
|
|
w instrukcji masz opis co i jak z mapami, od 2009 roku sa zmienne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|