|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejT
Gość
|
Wysłany: Śro 12:51, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A do takiego typowego enduro, bez hardcore, duzo lasów i polnych dróg, tereny płaskie co bardziej sie nada. 450 czy 350? Zalezy mi rownież na wytrzymałości, a różnica w wadze jest minimalna.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
KristofSX
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: D0 BRAAP
|
Wysłany: Śro 14:21, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
450 można lepiej pojechać dołem, 350 musisz trochę kręcić, no i serwisowo 450 dużo bardziej na plus
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
pawciak12
Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 14:43, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
oczywiscie ze 450, a nawet 520/525/530 do takiej jazdy by sie bardziej nadało
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PiterBaja
Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: LRA
|
Wysłany: Śro 16:45, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Do terenów takich jakich piszesz to zdecydowanie 500 byłaby w sam raz. Zreszta ja jezdze taka maszyna i podjazdy biore siało na torze tez jezdze i znam tez gosci co to crossówkami 250 jezdza po polach, lasach, a tor to widza raz na rok. Co kto lubi i czym woli jezdzic
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejT
Gość
|
Wysłany: Wto 0:45, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
A co sądzicie o wersjach?
Six days - najbardziej wypasiona, ale też najdroższa. Słyszałem różne opinię na temat zawieszenie 4-komorowego, ponoć średnio się sprawdza, jak z serwisem (bardziej skomplikowane = droższy serwis? ); wersja na 2015 już prawie cała wyprzedana...
Factory edition - jakieś dodatki, ale czy nie ograniczają się głównie do zmian wizualnych? Ponoć jeszcze nie ma problemów z dostępnością, droższy od wersji podstawowej.
Podstawowy model EXC - "golas"
Która wersja optymalna w zakupie? Biorąc pod uwagę, że planuję zakup w marcu na Six days raczej nie mam co liczyć, a do sierpnia na model 2016 nie mam zamiaru czekać. Bardziej opłaca się kupić golasa i doposażyć w płytę pod silnik, wentylator, handbary z aluminiowym prętem i co tam jeszcze trzeba czy wersje factory + dodatkowe graty?
Pozdrawiam!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 9:07, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mam 4cs zrobione pod moją wagę dobre choć bez rewelacji, nie wiem jaki może być problem z serwisem, uszczelniacze robiłem i olej wymieniałem sam reszty nie ruszałem bo nie było potrzeby; najfajniejsza w tym zawieszeniu jest regulacja(bez zsiadania z moto).
w ogóle o jakich kwotach rozmawiamy? tylko nie pisz o tych z allegro tylko oferowanych realnie przez salon
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejT
Gość
|
Wysłany: Wto 9:51, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Mówimy o motocyklu nowym. A co z kwotami z allegro jest nie tak? Zaniżone czy zawyżone? Póki co robię wstępne rozeznanie. Dzisiaj planuję zadzwonić do paru dilerów i porozmawiać konkretnie o cenie.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 10:08, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Nowe six daysy dość sporo różnią się od zwykłego exc. Jak masz kasę to kupuj 6d ale pamiętaj że prócz zawiasu z przodu te wersję różnią się tylko gadżetami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 15:09, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
MaciejT napisał: | Mówimy o motocyklu nowym. A co z kwotami z allegro jest nie tak? Zaniżone czy zawyżone? Póki co robię wstępne rozeznanie. Dzisiaj planuję zadzwonić do paru dilerów i porozmawiać konkretnie o cenie. |
ceny z allegro często są orientacyjne bądź tylko po to by ściągnąć klienta, najlepiej się negocjuje jak dealer widzi, że klient nie bada rynku tylko jest poważnie zainteresowany zakupem,
co do wyboru czy 6d czy zwykły to wszystko zależy od różnicy w cenie - jeśli to byłoby 2tys to oczywiście 6d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejT
Gość
|
Wysłany: Wto 15:50, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
te300 napisał: | MaciejT napisał: | Mówimy o motocyklu nowym. A co z kwotami z allegro jest nie tak? Zaniżone czy zawyżone? Póki co robię wstępne rozeznanie. Dzisiaj planuję zadzwonić do paru dilerów i porozmawiać konkretnie o cenie. |
ceny z allegro często są orientacyjne bądź tylko po to by ściągnąć klienta, najlepiej się negocjuje jak dealer widzi, że klient nie bada rynku tylko jest poważnie zainteresowany zakupem,
co do wyboru czy 6d czy zwykły to wszystko zależy od różnicy w cenie - jeśli to byłoby 2tys to oczywiście 6d |
Czyli od ceny na allegro, np. 35 500 można coś jeszcze urwać? W sumie jest napisane do negocjacji, pytanie tylko ile? Ma ktoś doświadczenie? Czy jest szansa na dodatkowe 10%?
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 16:14, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Czyli od ceny na allegro, np. 35 500 można coś jeszcze urwać? W sumie jest napisane do negocjacji, pytanie tylko ile? Ma ktoś doświadczenie? Czy jest szansa na dodatkowe 10%?[/quote]
sądzę, że ceny z allegro mają zachęcać do kontaktu, na 10% nie ma co liczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Wto 16:14, 13 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Zadzwoń a zapewne dowiesz się, że to jest cena z gwiazdką.
W praktyce ciężko Ci będzie wyrwać EXC 250 4T Six Days(2015) taniej niż 36tysi a i to podejrzewam może być trudne jeśli nie masz znajomości lub nie jesteś stałym klientem któregoś z dealerów albo ambitnym zawodnikiem z wynikami.
EXCki, jak sam zauważyłeś, sprzedają się jak ciepłe bułeczki więc skoro popyt jest większy niż podaż nie ma powodu obniżać specjalnie cen. Raczej nie grozi im, że zostaną z nimi na kolejny rok...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MaciejT
Gość
|
Wysłany: Sob 11:11, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Hej! Po licznych telefonach i paru mailach udałem sie do jednego dilera. Finalnie wybór padł na exc 450, wersja zwykła. Six days droższy, z problematycznym zawieszeniem (ktore juz nie bedzie produkowane). Jakie dodatki powinno sie dokupić? Ja poki co zdecydowałem sie na płytę pod silnik, filtr paliwa przy korku oraz handbary z aluminiowa rdzeniem. Wiatrak jest w standardzie Zastanawiam sie nad osłona przedniego hamulca i osłona wahacza, co o tym sądzicie? Jakies inne konieczne / przydatne dodatki?
Pozdrawiam!
P.s.
Czy jest opcja zamontowania stacyjki? Bardzo sie zdziwiłem tym ze jej tam nie mam...
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Spidi
Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Sob 11:23, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Gratulacje.
Zdecydowanie warto jeszcze zainwestować w osłony chłodnic.
Kolejna rzecz, która bardzo mi przeszkadza w nowych seryjnych sprzętach to wydech.
Nie dość, że akcesoryjne są bez porównania ładniejsze i lżejsze to jeszcze się mniej grzeją, pozwalają motocyklowi lepiej odetchnąć no i co chyba najważniejsze - dopiero na nich te motocykle zaczynają pięknie gadać. Na serii chodzi jak odkurzacz, jak sie odkręci mocno jest lepiej ale w moim odczuciu to nie to...
Poza tym wydumać można jeszcze sporo. Do przydatnych rzeczy należy rollgaz na łożysku, paski do wyciągania moto, przełącznik map zapłonu, pianki na manetki(od odcisków). Jak będzie mało to zawsze można pobawić się w "bling bling" i zamówić trochę anodowanych gratów.
Czemu zdaniem Twojego dealera zawieszenie w SixDays jest "problematyczne"?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Sob 11:33, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
osłony na wahacz to raczej zbędny dodatek ;D tyle że sie gdziestam nie porysuje, ale zawsze to dodatkowa masa itp
co do osłony przedniej tarczy jak nie jeździsz po górach to nie ma co jej kupowac kosztuje nie mało, a w zwykłym terenie łatwo łapie sporo syfu i koło wazy 500 kilo ;D
bardziej wolałbym isc w aluminiwoe osłony chłodnic - lekkie i mocne
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|