Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC450
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Śro 12:51, 07 Sty 2015    Temat postu:

A do takiego typowego enduro, bez hardcore, duzo lasów i polnych dróg, tereny płaskie co bardziej sie nada. 450 czy 350? Zalezy mi rownież na wytrzymałości, a różnica w wadze jest minimalna.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 14:21, 07 Sty 2015    Temat postu:

450 można lepiej pojechać dołem, 350 musisz trochę kręcić, no i serwisowo 450 dużo bardziej na plus

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawciak12




Dołączył: 02 Sty 2014
Posty: 717
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 14:43, 07 Sty 2015    Temat postu:

oczywiscie ze 450, a nawet 520/525/530 do takiej jazdy by sie bardziej nadało

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
PiterBaja




Dołączył: 14 Paź 2014
Posty: 521
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: LRA

PostWysłany: Śro 16:45, 07 Sty 2015    Temat postu:

Do terenów takich jakich piszesz to zdecydowanie 500 byłaby w sam raz. Zreszta ja jezdze taka maszyna i podjazdy biore siało na torze tez jezdze i znam tez gosci co to crossówkami 250 jezdza po polach, lasach, a tor to widza raz na rok. Co kto lubi i czym woli jezdzic Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Wto 0:45, 13 Sty 2015    Temat postu:

A co sądzicie o wersjach?
Six days - najbardziej wypasiona, ale też najdroższa. Słyszałem różne opinię na temat zawieszenie 4-komorowego, ponoć średnio się sprawdza, jak z serwisem (bardziej skomplikowane = droższy serwis? ); wersja na 2015 już prawie cała wyprzedana...

Factory edition - jakieś dodatki, ale czy nie ograniczają się głównie do zmian wizualnych? Ponoć jeszcze nie ma problemów z dostępnością, droższy od wersji podstawowej.

Podstawowy model EXC - "golas"

Która wersja optymalna w zakupie? Biorąc pod uwagę, że planuję zakup w marcu na Six days raczej nie mam co liczyć, a do sierpnia na model 2016 nie mam zamiaru czekać. Bardziej opłaca się kupić golasa i doposażyć w płytę pod silnik, wentylator, handbary z aluminiowym prętem i co tam jeszcze trzeba czy wersje factory + dodatkowe graty?

Pozdrawiam!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 9:07, 13 Sty 2015    Temat postu:

mam 4cs zrobione pod moją wagę dobre choć bez rewelacji, nie wiem jaki może być problem z serwisem, uszczelniacze robiłem i olej wymieniałem sam reszty nie ruszałem bo nie było potrzeby; najfajniejsza w tym zawieszeniu jest regulacja(bez zsiadania z moto).
w ogóle o jakich kwotach rozmawiamy? tylko nie pisz o tych z allegro tylko oferowanych realnie przez salon


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Wto 9:51, 13 Sty 2015    Temat postu:

Mówimy o motocyklu nowym. A co z kwotami z allegro jest nie tak? Zaniżone czy zawyżone? Póki co robię wstępne rozeznanie. Dzisiaj planuję zadzwonić do paru dilerów i porozmawiać konkretnie o cenie.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 10:08, 13 Sty 2015    Temat postu:

Nowe six daysy dość sporo różnią się od zwykłego exc. Jak masz kasę to kupuj 6d ale pamiętaj że prócz zawiasu z przodu te wersję różnią się tylko gadżetami.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 15:09, 13 Sty 2015    Temat postu:

MaciejT napisał:
Mówimy o motocyklu nowym. A co z kwotami z allegro jest nie tak? Zaniżone czy zawyżone? Póki co robię wstępne rozeznanie. Dzisiaj planuję zadzwonić do paru dilerów i porozmawiać konkretnie o cenie.

ceny z allegro często są orientacyjne bądź tylko po to by ściągnąć klienta, najlepiej się negocjuje jak dealer widzi, że klient nie bada rynku tylko jest poważnie zainteresowany zakupem,
co do wyboru czy 6d czy zwykły to wszystko zależy od różnicy w cenie - jeśli to byłoby 2tys to oczywiście 6d


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Wto 15:50, 13 Sty 2015    Temat postu:

te300 napisał:
MaciejT napisał:
Mówimy o motocyklu nowym. A co z kwotami z allegro jest nie tak? Zaniżone czy zawyżone? Póki co robię wstępne rozeznanie. Dzisiaj planuję zadzwonić do paru dilerów i porozmawiać konkretnie o cenie.

ceny z allegro często są orientacyjne bądź tylko po to by ściągnąć klienta, najlepiej się negocjuje jak dealer widzi, że klient nie bada rynku tylko jest poważnie zainteresowany zakupem,
co do wyboru czy 6d czy zwykły to wszystko zależy od różnicy w cenie - jeśli to byłoby 2tys to oczywiście 6d


Czyli od ceny na allegro, np. 35 500 można coś jeszcze urwać? W sumie jest napisane do negocjacji, pytanie tylko ile? Ma ktoś doświadczenie? Czy jest szansa na dodatkowe 10%?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 16:14, 13 Sty 2015    Temat postu:

Czyli od ceny na allegro, np. 35 500 można coś jeszcze urwać? W sumie jest napisane do negocjacji, pytanie tylko ile? Ma ktoś doświadczenie? Czy jest szansa na dodatkowe 10%?[/quote]

sądzę, że ceny z allegro mają zachęcać do kontaktu, na 10% nie ma co liczyćWink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Wto 16:14, 13 Sty 2015    Temat postu:

Zadzwoń a zapewne dowiesz się, że to jest cena z gwiazdką.
W praktyce ciężko Ci będzie wyrwać EXC 250 4T Six Days(2015) taniej niż 36tysi a i to podejrzewam może być trudne jeśli nie masz znajomości lub nie jesteś stałym klientem któregoś z dealerów albo ambitnym zawodnikiem z wynikami.
EXCki, jak sam zauważyłeś, sprzedają się jak ciepłe bułeczki więc skoro popyt jest większy niż podaż nie ma powodu obniżać specjalnie cen. Raczej nie grozi im, że zostaną z nimi na kolejny rok...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Sob 11:11, 17 Sty 2015    Temat postu:

Hej! Po licznych telefonach i paru mailach udałem sie do jednego dilera. Finalnie wybór padł na exc 450, wersja zwykła. Six days droższy, z problematycznym zawieszeniem (ktore juz nie bedzie produkowane). Jakie dodatki powinno sie dokupić? Ja poki co zdecydowałem sie na płytę pod silnik, filtr paliwa przy korku oraz handbary z aluminiowa rdzeniem. Wiatrak jest w standardzie Smile Zastanawiam sie nad osłona przedniego hamulca i osłona wahacza, co o tym sądzicie? Jakies inne konieczne / przydatne dodatki?

Pozdrawiam!

P.s.
Czy jest opcja zamontowania stacyjki? Bardzo sie zdziwiłem tym ze jej tam nie mam...
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 11:23, 17 Sty 2015    Temat postu:

Gratulacje.
Zdecydowanie warto jeszcze zainwestować w osłony chłodnic.
Kolejna rzecz, która bardzo mi przeszkadza w nowych seryjnych sprzętach to wydech.
Nie dość, że akcesoryjne są bez porównania ładniejsze i lżejsze to jeszcze się mniej grzeją, pozwalają motocyklowi lepiej odetchnąć no i co chyba najważniejsze - dopiero na nich te motocykle zaczynają pięknie gadać. Na serii chodzi jak odkurzacz, jak sie odkręci mocno jest lepiej ale w moim odczuciu to nie to...
Poza tym wydumać można jeszcze sporo. Do przydatnych rzeczy należy rollgaz na łożysku, paski do wyciągania moto, przełącznik map zapłonu, pianki na manetki(od odcisków). Jak będzie mało to zawsze można pobawić się w "bling bling" i zamówić trochę anodowanych gratów.

Czemu zdaniem Twojego dealera zawieszenie w SixDays jest "problematyczne"?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Sob 11:33, 17 Sty 2015    Temat postu:

osłony na wahacz to raczej zbędny dodatek ;D tyle że sie gdziestam nie porysuje, ale zawsze to dodatkowa masa itp

co do osłony przedniej tarczy jak nie jeździsz po górach to nie ma co jej kupowac kosztuje nie mało, a w zwykłym terenie łatwo łapie sporo syfu i koło wazy 500 kilo ;D

bardziej wolałbym isc w aluminiwoe osłony chłodnic - lekkie i mocne Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin