Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

EXC450
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Sob 13:12, 17 Sty 2015    Temat postu:

ZaPominąłem o osłonach chłodnic - to oczywiscie biore. Kompletny wydech to droga sprawa - na obecna chwile odpada, ponoć odblokowany oryginał gada całkiem przyzwoicie Smile Skok rollgazu jest bardzo fajny, a manetki wyglądają na konkretne - diler mówił, ze klienci i zawodnicy po ich zużyciu kupują znowu te same a nie jakies akcesoryjne. Zastanaiwam sie nad tymi osłonami przedniej tarczy i zacisku oraz wahacza, tyle czasu jeździłem bez takich gadżetów i nic nigdy si nie stało, ale teraz mam w planach troche technicznych rzeczy poćwiczyć i pojechac w gory. Wiec motocykl moze troche latać, chy a w to zainwestuje, bo szkoda nowego sprzętu. Chociaz na wahacz moze jakas grubsza okleinę mozna dostac? Jakies propozycje i uwagi do innych akcesoriów?

Co do zawieszenia w six days, sam ktm po 3 latach produkcji wycofuje zawias 4cs, w roczniku 2016 juz jego nie bedzie, to o czymś świadczy. A jego problematyczność polega na tym ze bardzo ciezko jest je ustawić - albo jest kanapa, albo sztywne jak kołek. Tak mowil moj diler, plus inny przez telefon.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 16:43, 17 Sty 2015    Temat postu:

Dealer prawdopodobnie namawiał Cie na EXC bo SixDays już się skończyły Wink Summa summarum Six Days kosztuje tyle ile doposażony EXC. Po zamontowaniu płyty pod silnik, osłon chłodnicy, filtra paliwa, osłony tarczy i kilku innych pierdół ceny się wyrównują. Do tego dostajesz półki CNC, zębatkę Supersprox i łańcuch który nie kończy się po jednym, wyjeżdzie (jak w każdym nowym EXC) osłonę wysprzęglika, poprawione hamulce, kozackie siedzenie, 4CS (mnie akurat odpowiada jego charakterystyka, ale jak ganiasz po szutrach i polach to raczej nie będzie potrzebne).

No i oczywiście wydech. Kto co lubi, ale oryginalna puszka, nawet po odblokowaniu gada jak skuter klasy 125 Wink
Gdybyś chciał dobry tłumik to odezwij się do użytkownika Bostorn.

Co do osłon tarczy to rzeczywiście są drogie ( w cenie nowych tarczy) ale nic tak nie uprzykrza życia jak powrót do domu na lawecie w skutek wykrzywienia tarczy przy kontakcie z pozornie niegrożnym kamieniem. Oczywiście jeśli nie latasz w trybie hard, to takie gadżety będą zbędne.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 17:16, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spidi




Dołączył: 17 Mar 2013
Posty: 472
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

PostWysłany: Sob 17:39, 17 Sty 2015    Temat postu:

Maciej - troszkę ten Twój dealer koloryzuje więc nie bierz wszystkich jego rad do serca. Wink
Pamiętaj, że to facet u którego zostawiłeś poważną sumę pieniędzy i jemu bardzo zależy żebyś odjechał z przeświadczeniem, że dokonałeś najlepszego możliwego wyboru i potem wracał po kolejne graty do niego a nie kupował w internecie czy innych sklepach.
Skok rollgazu nie ma nic do rzeczy - akcesoryjny poprostu zawsze chodzi idealnie płynnie, ładnie wraca i nie zacina się. Nawet jeśli dostanie się tam syf. Podobnie z manetkami - to co Ci powiedział to bzdura bo dobiera je sie w zależności od preferencji, gustu i potrzeb. Jeden woli miękkie inny twarde. Neoprenowe listki zakładane na nie to dobry dodatek jak intensywnie jeździsz, bez względu na to jak dobre masz manetki.
Seryjny wydech nie gada - wierz mi. KNKS dobrze to podsumował a Bostorna również polecam bo ja też kupiłem tytanowego FMFa w świetnej cenie przez niego. Wink

Co do zawiasu - faktycznie nie łatwo go ustawić ale rzecz dotyczy tylko napięcia wstępnego.
Niestety sporo firm ma się za fachowców w tym zakresie a zwyczajnie nie radzą sobie z 4CS.
Jednak kiedy już zrobisz to jak należy to naprawdę robi robotę aż miło a tłumienie dobicia i odbicia można regulować nie zsiadając z motocykla. Co do tej zmiany w 2016 to sam jestem ciekaw.
Jeśli to faktycznie prawda to wcale nie wykluczone, że wymyślą coś zupełnie nowego!? Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
MaciejT
Gość






PostWysłany: Sob 18:15, 17 Sty 2015    Temat postu:

Spokojnie Panowie, jeszcze grubej kasy nie zostawiłem. Six days akurat był rownież dostępny i to wlasnie jechałem o nim rozmawiac. Wszystkiego co mowi nie biore jako jedyna prawdę, pojechałem z kumplem co rownież jeździ na enduro, a potem jeszcze skonsultować pewne kwestie z innym kumplem, rownież obeznanym w motocyklach. Po prostu six days wychodzi drożej, nawet biorąc pod uwagę ze do zwykłego exc musze cos dokupić..., poza tym jakos jestem sceptycznie nastawiony do tego zawiasu 4cs...

Czym sa te neoprenowe listki?

Czy po zmianie wydechu, nawet tylko koncówki, trzeba przeprogramować motocykl?
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 18:43, 17 Sty 2015    Temat postu:

KNKS napisał:
Dealer prawdopodobnie namawiał Cie na EXC bo SixDays już się skończyły Wink Summa summarum Six Days kosztuje tyle ile doposażony EXC. Po zamontowaniu płyty pod silnik, osłon chłodnicy, filtra paliwa, osłony tarczy i kilku innych pierdół ceny się wyrównują. Do tego dostajesz półki CNC, zębatkę Supersprox i łańcuch który nie kończy się po jednym, wyjeżdzie (jak w każdym nowym EXC) osłonę wysprzęglika, poprawione hamulce, kozackie siedzenie,
Czym się różni łańcuch w zwykłej wersji od 6d?
Chyba chodziło o neoprenowe skarpety na lagi...to taka pseudo ochrona przed dostawaniem się syfu do środka zawieszenia(przód).
Po założniu końcówki tuningowej nie musisz nic robić.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez major000 dnia Sob 18:51, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:07, 17 Sty 2015    Temat postu:

KNKS napisał:
Po zamontowaniu płyty pod silnik, osłon chłodnicy, filtra paliwa, osłony tarczy i kilku innych pierdół ceny się wyrównują.


Z tym że płyta pod silnik jest z cienkiego plastiku , osłony chłodnic to cienkie rurki które chronią chłodnice słabo. Siedzenie w sumie szybko sie pruje ale zależy jak kto jeździ.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:30, 17 Sty 2015    Temat postu:

@ major
Miałem 2 nowe EXC 2012 i 2013 i w każdym z nich oryginalny, czyli fabryczny łańcuch poddał się przed druga wymiana oleju (Regina no-ring)
Obecnie, w 6D, widzę że jest zainstalowany DID VT2 który to, jak mniemam, powinien przejechać te 80 godzin.

@paweł
Plastikowa płyta jest niezniszczalna, dużo praktyczniejsza od aluminiowej i do tego nie powoduje zgrzytania na przeszkodach. Demontaż jednym ruchem ręki równiez jest nie do pogardzenia.
Co do rurek... hm... wydawało mi się że spełniają swoje zadanie, ale nie jestem jakimś ultra hardkorowcem, tak więc mogę się mylić.
Niemniej jednak w żadnym z moich EXC żadna chłodnica nigdy nie ucierpiała.
Co Twoim zdaniem wypada montować ???
Jakies typy ???

@MaciejT
Neoprenowe skarpety omijaj szerokim łukiem.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 20:34, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
major000




Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 40 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:49, 17 Sty 2015    Temat postu:

Nie wiem jakim cudem miałeś takie łańcuchy. Kiedyś dostawało sie do exc dwa łańcuchy(wogóle to były całe dwa zestawy napędowe), jeden zawierał łańcuch bezoringowy a drugi ringowy. Pierwsze co się robiło to właśnie zmiana tego łańcucha na ringa. Kiedyś fabrycznie montowali Reginę z lub x-ringową.
Teraz w nowych exc dostaje się już jeden łańcuch DID VT2. W modelu 2013 miałem tego DID-a i teraz w 2015 też.
U ciebie musieli zrobić wałek i włożyli jakieś ścierwo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KNKS




Dołączył: 28 Sty 2013
Posty: 763
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 20:54, 17 Sty 2015    Temat postu:

Nie będę się spierał, ale sprawa trwałości seryjnych łańcuchów w pierwszych "wtryskach" to sprawa ogólnie znana i wiadoma. Poza tym nigdy nie dostałem dwóch łańcuchów do KTM. Do Husqvarny owszem.

Major, dostałem 2 łańcuchy do swojego aktualnego EXC ?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez KNKS dnia Sob 20:58, 17 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 2:09, 18 Sty 2015    Temat postu:

jeździłem i jeżdżę na reginie, bezoringowy też dobry u mnie wytrzymuje 50mth,
ogólnie mi regina (z ring) wytrzymuje więcej niż did vt2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tooomek882




Dołączył: 21 Sie 2013
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Piotrków Tryb./ Warszawa

PostWysłany: Nie 2:12, 18 Sty 2015    Temat postu:

Pozwolę się wtrącić co do tego 4cs. W nowych sx-F factory(sklepowych) montują fabrycznie 4cs, więc wątpię żeby mieli się już za rok z tego wycofać. Co do łańcucha, to ja też miałem w swojej '14 DID i miałem już tylko jeden zestaw, tylko zębatke przednią dostałem 13z i 14z.
Osłony chłodnic ja też mam rurki i szczerze moge polecić, swoją funkcje spełniają ładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
te300




Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 8:10, 18 Sty 2015    Temat postu:

mam osłony, oryginalne rurki - trochę miękkie, chyba lepsze są te amelyniowe;-), mam 4cs i jestem umiarkowanie zadowolony

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
pawel




Dołączył: 21 Lis 2013
Posty: 435
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 10:05, 18 Sty 2015    Temat postu:

KNKS napisał:

Co Twoim zdaniem wypada montować ???
Jakies typy ???


Mocniejsze są aluminiowe z katalogu power parts


Tylko przy tych osłonach założenie plastików z przodu chłodnic zajmuje chwile dłużej niż przy rurkach.



Racetech robi bardzo dobre osłony, tylko że do wersji z wentylatorem są inne i trudniej to dostać.




Są jeszcze takie, nie polecam, słyszałem że motocykl sie bardziej grzeje





Smile Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawel dnia Nie 10:17, 18 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
czlowiekwidmo




Dołączył: 23 Sty 2013
Posty: 469
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 19:49, 25 Sty 2016    Temat postu:

w modelu sx 2016 poszli w lagi air z powietrzem chyba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5678
Przeczytał: 3 tematy

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 19:53, 25 Sty 2016    Temat postu:

czlowiekwidmo napisał:
w modelu sx 2016 poszli w lagi air z powietrzem chyba

w wersji EU i US Factory Edition jest WP AER, w 'zwykłej' wersji SXF USA jest 4CS


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin