Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

exe 525 03r.
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 21:45, 08 Maj 2012    Temat postu: exe 525 03r.

Mam problem motor gaśnie gdy wrzucę na luz chwilkę pochodzi i obroty się zmniejszają po czym gaśnie, przyczyna zapchany gaznik ? jak myślicie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:46, 08 Maj 2012    Temat postu:

noo ja bym wyczyscił gaźnik przede wszystkim

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 22:05, 08 Maj 2012    Temat postu:

jestem troche zielony macie może jakieś wzory na to czy to jest po prostu zdjąć go i tyle i powyczyszczać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Wto 22:16, 08 Maj 2012    Temat postu:

hej, jak wyjmiesz - odkręć dół (komora pływaka) wykręć i wyczyść dysze , wykręc i wyczyść śrubę regulacji mixtury, ustaw mieszankę i wyreguluj obroty,
podaj na pw maila to podeślę Ci manuala

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 18 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:19, 09 Maj 2012    Temat postu:

jak juz czyscic to wszystko Razz od góry też wypadało by przejrzeć gaźnik, w necie jest mase poradników jak czyscic ;P wpisz sobie w google i poszukaj model gaźnika to keihin FCR

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 15:04, 09 Maj 2012    Temat postu:

U mnie silnik nie chce chodzić stabilnie jak go rozgrzeje na maxa nie gaśnie bo tak ustawiłem ale kilka stopni mniej i już wyższe obroty łapie. Wszystko czyściutkie i nie wiem czy to już norma że tak się dzieje czy nie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 18:58, 09 Maj 2012    Temat postu:

ja bym powiedział że poszedł Ci oring na śrubie regulującej mixturę- daje to mniej więcej takie objawy jak opisujesz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Asteros2012




Dołączył: 28 Cze 2011
Posty: 1372
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Śro 21:43, 09 Maj 2012    Temat postu:

o ile pamiętam to nie było tam żadnego bądź po wykręceniu śruby został w środku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:27, 10 Maj 2012    Temat postu:

Na razie zrobiłem tak że zwiększyłem leciutko obroty i jest gitara ale za jakiś czas trza będzie to zrobić mam jeszcze kilka prostych pytań jeśli chcecie to odpowiedzcie:
1) Gdzie jest czujnik prędkościomierza i jaki przewód tam idzie ? przypomnę exc 525 2003r.
2) Co ile jazd wymieniać olej, zazwyczaj jak jeżdże to ze 6,7 godzin czyli po ilu dniach jazdy wymieniać?
3) Jak jest z tym napięciem łańcucha znajomy mówił że jak siądę to ma być 1,5 cm luzu od tylnego ,,plastika,, do ramy ???
4) Gdy jadę z górki i jest wyższy bieg (niskie obroty) i hamuje(tylko przy hamowaniu tylnym hamulcem i wcale nie tak ostro) to mocno wali po wale???, po prostu coś w silniku niezle napierd... pomocy ...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Czw 19:32, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 4 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:40, 10 Maj 2012    Temat postu:

ad1 - manual
ad2 - licz 1 bak= motogodzina, wymiana co 10-15motogodzin, często wymienaj filtr powietrza - co ok.5mth (przy extremalnych warunkach - max kurz czy błoto/wilgoć - nawet co wyjazd),
ad3 - manual
ad4 - przy bardzo niskich obrotach (poniżej 900rpm) załącza się autodekompresator i silnik dosyc klekocze,może być to,

podaj maila to prześlę manuala,

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:43, 10 Maj 2012    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych] tylko mam pytanko bo ja mam manuala tylko że po angielsku jeśli masz po PL to prosiłbym, a co do filtra powietrza to nie wymieniam tylko go po prostu myje co myślicie

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Szymi07 dnia Czw 19:44, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 19:45, 10 Maj 2012    Temat postu:

poszło, jest tyljko w eng, ale instrukcje są intuicyjne, z fotkami, to będziesz wiedzał o co chodzi
pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Szymi07




Dołączył: 14 Kwi 2012
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 19:47, 10 Maj 2012    Temat postu:

Dzięki wielkie a jeszcze chciałbym wrócić do tego bicia silnika słuchaj to niejest leciutkie bicie tylko na prawdę napierd... no też bez przesady ale ja to słyszę to mnie przeraża może ktoś coś w tym temacie doradzić

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Czepek




Dołączył: 30 Lip 2011
Posty: 870
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sosnowiec

PostWysłany: Czw 20:26, 10 Maj 2012    Temat postu:

Asteros2012 napisał:
U mnie silnik nie chce chodzić stabilnie jak go rozgrzeje na maxa nie gaśnie bo tak ustawiłem ale kilka stopni mniej i już wyższe obroty łapie. Wszystko czyściutkie i nie wiem czy to już norma że tak się dzieje czy nie.

2t jest bardzo wrażliwe na temperatury.
a filtr pierz co jazdę, wymień jak będzie już rozklejony, podziurawiony, na to nie ma określonych regułek,ajk go będziesz często serwisował czyt. co jazde to pożyje dużo dłużej niż taki prany raz na miesiąc, no i ... filtr to płuca motocykla, zawsze musi być czysty i nasączony porzadnie Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Czepek dnia Czw 20:28, 10 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 10 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 20:42, 10 Maj 2012    Temat postu:

Szymi07 napisał:
Dzięki wielkie a jeszcze chciałbym wrócić do tego bicia silnika słuchaj to niejest leciutkie bicie tylko na prawdę napierd... no też bez przesady ale ja to słyszę to mnie przeraża może ktoś coś w tym temacie doradzić

a jak odpalasz, na wolnych obrotach to chodzi dobrze? na wysokich nie dzwoni? jak możesz to nagraj i wrzuc na youtuba,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin