|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Sob 12:29, 14 Lip 2018 Temat postu: Fajka zapłonowa NGK VF05EGK |
|
|
Cześć,
Moja fajka zapłonowa jest na wykończeniu, oryginalnie była fajka o numerze NGK VF05EGK i kosztowała w serwisie 40zł. Przestali je produkować i zastąpili SPARK PLUG CONNECT. AP-TRS1908 78039090000 - cena 140zł.
Może ma ktoś numer NGK z fajki 78039090000 ( powinien być na niej napisany )
występuje w ktm exc400/450/530 od 09 do 2012.
Chyba że wie ktoś gdzie można kupić fajkę w normalnych pieniądzach do mojego exc530, 140zł za kawałek ebonitu to już chyba ktoś na głowę upadł...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Sob 12:30, 14 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Tonny
Dołączył: 18 Paź 2016
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:24, 26 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
a czemu tak usilnie chcesz trzymac sie oryginalnego modelu i jego zastepnika, dobierasz fajke z rezystancja 5kOhm i jesli nie idzie inaczej poprowadzic o kacie 120 stopni tak jak w oryginale, do tego wlasciwy rozmiar do swiecy jaka uzywasz np. 14mm i tyle, na stronie NGK znajdziesz rozpiske jak dekodowac numeracje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 21:29, 26 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
mozna tez obwiazac drutem swiece
oryginał pasuje najlepiej - warto sie tego trzyamc nie ma problemu z zawilgoceniem przykładowo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 21:36, 26 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Tonny napisał: | a czemu tak usilnie chcesz trzymac sie oryginalnego modelu i jego zastepnika, dobierasz fajke z rezystancja 5kOhm i jesli nie idzie inaczej poprowadzic o kacie 120 stopni tak jak w oryginale, do tego wlasciwy rozmiar do swiecy jaka uzywasz np. 14mm i tyle, na stronie NGK znajdziesz rozpiske jak dekodowac numeracje. |
już kupiłem oryginał. Niestety lipa, dalej nie ma iskry.
Dałem całą instalację do digitech z Będzina. Gość powiedział że moduł padł, cewka statora ta w ebonicie ma sprawność 80% i fajka do wymiany.
Kupiłem używany moduł ( mój naprawiają, może będzie za 3 tygodnie ), fajkę nową w ktm, i dałem do przewinięcia tą cewkę dla świętego spokoju. Dzisiaj to poskładałem i lipa, nie ma iskry. Podejrzewam moduł że jest z innego modelu albo jest po prostu padnięty.
Niestety na module był nie kompletny nr, tzn kolega z forum zarzekał się że to z 530 ale coś mi te pozostałości nr modułu nie pasują.
Czy wtyczka która idzie do modułu w 530 pasuje do innych modułów ? innymi słowy czy jest szansa że wtyczka pasuje a moduł jest od jakiegoś innego modelu KTM ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Czw 21:38, 26 Lip 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Pią 6:46, 27 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Moduły mają te same wtyczki, różnica to mapa(y), które siedzą w środku i np. dla 4t momenty odcięcia zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 9:26, 30 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Nawet jakby był moduł od innego modelu to iskra być powinna.
Najwyżej w innym momencie.
Najlepiej sprawdzić wszystkie połączenia elektryczne, wszystkie styki, wyłącznik zapłonu, masy...przyda się też miernik aby sprawdzić przejścia.
Czasami jest tak, że konektor nie trzyma i jak wpychasz wtyczkę albo jakiś moduł to konektor się w tym momencie wysuwa.
Nie znam się na 530 ale nie ma tam jakiegoś zabezpieczenia w postaci wciśniętej klamki sprzęgła? Czujnika luzu? Czujnika przechyłowego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 18:19, 31 Lip 2018 Temat postu: |
|
|
Jeśli moduł ten używany który kupiłem jest uwalony to iskra tak czy siak powinna być ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
l.e.s.t.e.r
Dołączył: 29 Sie 2016
Posty: 211
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Czw 18:05, 09 Sie 2018 Temat postu: |
|
|
Moduł pasuje, jest i winowajca.
Niestety teraz trzeba będzie się szarpać z firmą digitech z Będzina ponieważ poleciała do nich cała instalacja. Chłop stwierdził że padł moduł a cewka statora ma 80% więc też ją kazałem przewinąć.
O ile cewkę statora mogę im podarować o tyle rozgrzebali mi dobry moduł, jutro piszę do nich pisemną reklamację.
Mieli całą instalację u siebie łącznie z tą wiązką w której przerwał się przewód
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez l.e.s.t.e.r dnia Czw 18:06, 09 Sie 2018, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|