Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Filtry oleju w EXC 520
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 20:28, 07 Sie 2011    Temat postu: Filtry oleju w EXC 520

Witam

Mam 2 pytania odnośnie filtrów oleju w exc 520 2001 r.
Pierwsze pytanie to ile ich tak wogóle jest? Dwa zwykłe zlokalizowałem bez problemu, ale mam wątpliwości ile jest tych 'innych' Razz i co do tego gdzie sie znajdują (sory za braki w terminologii).

Drugie pytanie natomiast dotyczy tego jakie filtry mam kupić żeby wymienić. Mógłby ktoś podać linki np. z allegro?

pozdrawiam,
Luku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13844
Przeczytał: 19 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 22:42, 07 Sie 2011    Temat postu:

4 filtry. 2 mikrofiltry nad zebatką zdawczą pod dekielkami.
i 2 siatkowe, jeden jest w okolicach 3/4 dzwigni zmiany biegów na kluczyk 13 - tylko nasadowym podejdziesz. a drugi jest od spodu, lekko po lewej stronie na TORXa. od spodu masz tylko spust - który w zasadzie od samego spodu nie jest. i ten torx.

co do filterków oznaczen nie pamietam. ale one miały jakies numerki. koniecznie sciągnij ksiązke serwisowa. i przejrzyj. sporo rzeczy mozesz sie dowiedziec. i tak jest opisane gdzie są filterki Razz i nawet które za co odpowiadają. byc moze znajdzie sie tez oznaczenie modelu filtra. w serwisie KTMa wysyłkowo mozesz kupic. hilfofiltro kosztuje koło 30 zł za oba


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Nie 22:56, 07 Sie 2011    Temat postu:

dzięki kolego za odpowiedź Wink
czyli wszystko wyglada tak jak myslalem tylko tego w 3/4 zmiany biegów wogóle nie moge odkrecic... próbowałem grzechotką i powiem szczerze, że prędzej śrube obrobie niż to odkręce, a szkoda by było... poprzedni właściciel prawdopodobnie wogóle tych filtrów siatkowych nie czyścił z tego co widze... musze to rozpracować Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Pon 15:07, 08 Sie 2011    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a co do mikrofiltrów - dobrze było by je wyczyścić, jak odkręcisz - czyść je później co każdą wymianę

pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pon 16:44, 08 Sie 2011    Temat postu:

kolego zaopatrz sie w serwisówke (co nie jest problemem) i tam masz nawet na obraskach pokazane co gdzie jest i jaki filtr gdzie idzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Luku




Dołączył: 07 Sie 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 18:37, 09 Sie 2011    Temat postu:

no dobra... tylko jeżeli chodzi o odkrecanie tych mikrofiltrów to dalej jestem na tym samym etapie co byłem... ten z boku nie puści a ten u dołu ma całowicie zdewastowaną śrube... nie dam sobie z tym rady sam także przy nastepnej wymianie je wyczyszcze. Mam nadzieje że nic sie nie stanie...?

pozdrawiam
Luku


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Wto 20:45, 09 Sie 2011    Temat postu:

z mikrofiltrzmi zawsze jest problem, i trzeba niraz mocno kombinowac, ja u siebie zawsze je bardzo lekko dokrecam a itak później mam problemy z odkreceniem ;/. Jak masz juz zdewastowane nakretki tych filtrów to nie pozostaje nic innego jak próbować wbijac nieco wiekszego torxa albo dwunastokata z nadzieja ze nie pusci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7
Gość






PostWysłany: Śro 7:35, 31 Sie 2011    Temat postu:

Często robicie wymiane oleju????
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Śro 8:42, 31 Sie 2011    Temat postu:

lukaszd7 napisał:
Często robicie wymiane oleju????

co 20mth


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 13:33, 31 Sie 2011    Temat postu: lukaszd7

A jaki olej najlepiej do ktm 525 exc przebieg mam 7000 km i około 240 mh kupiłem go za granicą wiec nie wiem jaki kto lał wiec co najepiej zalać??
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mentor




Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 830
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Iłowo-Osada

PostWysłany: Śro 15:37, 31 Sie 2011    Temat postu:

Olej do tego radzai motocykli to tylko Full Syntetyk. Możesz lać na jaki Cie stać. Olej nawet gorszy a często zmieniany dla amatora w zupełności spełni swoje zadanie. To co ja leje do swojego 520 to Motul 300V.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Śro 15:58, 07 Wrz 2011    Temat postu: wymiana śrubek od filterków

Jeśli masz zamiar je czyścić to do wykręcenia użyj pożądnych kluczy. Przed wykręceniem dokładnie wyczyść wnętrze śrubki pod spodem (może być na inbus lub torksa) Mówię te rzeczy z doświadczenia sam sobie tej od spodu nie domyłem imbus cały nie wszedł i... ciągne i jeb przeskoczył. wziąłęm klucz od wójka ta pod stopką kręce klucz się rusza i jeb...Sad Tą pod stopką jakoś później wykręciłem, ale ta od spodu mi krwi napsułą że hej... zawołałem fachowca i młoteczkiem i majzlem odkręcił. Kupiłem nowe w KTM 70 zł za śrubeczki + przesyłka 23 zł .Oczywiście bez filterków ponieważ są dobre. Ten pod stopką jest na wcisk, natomiast ten od spodu na takie zatrzaski i żeby go wyjąć ze śrubeczki trzeba się posiłować.
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 7:32, 08 Wrz 2011    Temat postu:

czyli lepiej przed wymianą dbać o te śrubki... ogolnie to jest na youtube pokazane co i jak to robic.. Bo szczerze to kupiłem niedawno jakis tydzien temu ktm 525 exc 06' i tak dlatego pytam.. tam do wymiany sa dwie śruby z siateczkami i jedna spustowa z tyłu oraz dwa filterki zgadza sie?? zebym czego z głupoty nie pominął bo szkoda oleju... własnie i z tym olejem to też niby serwisówka 1250 ml a ludzie pisza ze leją 1400 nawet jak sie to u was przekłada??? i jeszcze jedno bo nie wiem jaki tam wczesniej lali olej a kupiłem MOTOREX CROSS POWER 4T 10W 50 moze być taki???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
lukaszd7




Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 201
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 9:01, 08 Wrz 2011    Temat postu:

i jeszcze jedno bo teraz sie zakręciłem olej do skrzyni i silnika jest jeden prawda??? tylko modele 530 jakies 2009-2010 rok maja oddzielnie ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
KristofSX




Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 5677
Przeczytał: 12 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: D0 BRAAP

PostWysłany: Czw 9:32, 08 Wrz 2011    Temat postu:

lukaszd7 napisał:
i jeszcze jedno bo teraz sie zakręciłem olej do skrzyni i silnika jest jeden prawda??? tylko modele 530 jakies 2009-2010 rok maja oddzielnie ??


tak dokładnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin