|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurkurorr
Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 15:34, 07 Maj 2015 Temat postu: FMF Fatty Factory dyfuzor + FMF Titanium 2 EXC 250 2014 |
|
|
Cześć, od roku jeżdżę na KTM exc 250 2t i powoli zaczyna mnie denerwować moc na niskich obrotach dlatego zacząłem zastanawiać się nad dyfuzorem i wydechem z FMF. Ktoś miał z nimi styczność albo ma jakieś informacje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13842
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Czw 16:08, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
moc w sensie za mocna czy za słaba ?
regulowałes spręzynkami ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 16:34, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Do Exc na "dol" jest fmf gnarly. Fatty poprawia gorny zakres obrotow. Z tego co znajomy mial w Exc 300 (2010) to podobno duzo lepiej ciaglo z dolu. Ja osobiscie na tym nie jezdzilem. Tlumika nie wymieniaj (chyba ze chodzi Ci tez o dzwiek) - szkoda kasy.
W Sx mam pro circuit dyfuzor + koncowka shorty - moto jest bardziej nerwowe, dol jest slabszy niz na serii, gora mocniejsza. Chodzi glosno. Grucha ma taki ksztalt ze juz ja prostowalem kilka razy (mocno wystaje).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Fourier dnia Czw 16:39, 07 Maj 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
barek253
Dołączył: 18 Sie 2011
Posty: 2280
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 18:48, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
pobaw sie squishem bedzie taniej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Czw 19:38, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
henio12323 napisał: | moc w sensie za mocna czy za słaba ?
regulowałes spręzynkami ? |
Za słaba, regulowałem sprężynkami ale nie odczułem różnicy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Czw 19:54, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Do około 5500 obr/min regulacja zaworu wydechowego nic nie zmienia! Zawór jest cały czas zamknięty.
Aby poprawić nieco "dół" możesz założyć FMF Gnarly, zmniejszyć "squish" (możesz przy okazji zwiększyć stopień sprężania), założyć głowicę z SX-a lub wszystko na raz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Kurkurorr
Dołączył: 07 Maj 2015
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 20:57, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Dzięki za pomoc, założę w takim razie FMF Gnarly i dam znać jak chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fourier
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 1587
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Silesia
|
Wysłany: Czw 21:11, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Tak w ogóle to któryś z kolegów miał dokładnie opisane krok po kroku co zmieniał w swojej EXC 250 żeby silnik lepiej chodził i mniej palił (głowica, porting itp.).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
major000
Dołączył: 28 Gru 2008
Posty: 2308
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 40 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:18, 07 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
Fourier napisał: | Tak w ogóle to któryś z kolegów miał dokładnie opisane krok po kroku co zmieniał w swojej EXC 250 żeby silnik lepiej chodził i mniej palił (głowica, porting itp.). | grzegorzszw
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
te300
Dołączył: 02 Gru 2014
Posty: 949
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pią 9:29, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
w ostateczności można też z 250 zrobić 300 z głowicą sx - (są dostępne całe kity)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bostorn
Dołączył: 22 Mar 2013
Posty: 289
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok/Lublin
|
Wysłany: Pią 16:51, 08 Maj 2015 Temat postu: |
|
|
jeżeli chciał byś się coś dowiedzieć na temat fmfow daj znać, pracuje w firmie gdzie zajmujemy się na ogół fmfami i nie jedną maszynę fabrycznie nową przygotowywaliśmy do zawodów na grubo. W miare możliwości doradzę, albo mój kolega, opowie Ci o charakterystyce i możliwościach każdego z modeli fmfa oraz ich cenach adekwatnych do Twoich wymagań i możliwości z nimi idącymi .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|