|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Sob 14:50, 17 Sty 2015 Temat postu: gaznik ktm 520 exc 2002r |
|
|
witam! i kolejny problem po weryfikacju gaznika chodz chodzil SUPER!! to okazalo sie ze mam peknieta blaszke z przepustnicy koszt 700zl ( i tak sie zastanawiam z jakiego ktm moge dobrac gaznik 525 530 itp czy kupic nowy za 1300zl ?? na allegro widzialem pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Sob 14:59, 17 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Witam
Jaki masz gaxnik,według fiszki powinieneś mieć CR39 jeśli to maszyna z 2002 roku,przepustnica(blaszka) powinna mieć oznaczenie ,,L'' jak się nie mylę.Jak coś mam taką leżeć,kupiłem od kolegi z forum(jest to przepustnica dorabiana) popracowała w gaxniku może 5 godzin.Rozebrałem gaxnik i okazało się że blaszka nie potrzebnie wymieniona pęknięty był korpus,gaxnik z nową blaszką wylądował na półce a ja byłem zmuszony kupić używany gaxnik.Jak coś to pisz na pw to dogadamy sprawę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:14, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
bede szukal chyba calego gaznika chyba ze kupie ori taka blaszke w super stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Nie 16:42, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
kup sobie zamiennik za 300zł i będzie i dobrze i tanio
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 22:08, 18 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
no wlasnie jak to wypada z zamiennikiem? jak orginal ma wade fabryczna ze peka to wtym miejscu gdzie jest wyfrezowane wkolo (wyglada ze akurat tam sa najwieksze wibracje i przeciazenia) ze peka tyle dobrze ze mi to nie wpadlo do silnika bo bym miale juz pelny remont a silnik jest w bdb stanie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:27, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
jeszcze najwazniejsze z jakiego modelu podejdzie mi gaznik czyli 525 530 itp czyli bez przerobek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
krzysiek919
Dołączył: 14 Sty 2014
Posty: 368
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: okolice Dynowa
|
Wysłany: Pon 20:10, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
525
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 21:16, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
525 i 520 miały inne gaźniki teoretycznie, w 520 była inna flansza dolotowa ( chyba na stałe z gaźnikiem ) w 525 była odkręcana, z 530stki też gazior podejdzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 21:48, 19 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
własnie odwrotnie, 520 i 525 pasuja zamiennie bo maja identyczne króćce, jedynie rózna sie troche konstrukcją. Z 530 konstrukcyjnie jest taki sam jak w 525 z ta róznica ze kruciec dolotowy nie jest odkrecany i nie bedzie pasował do oryginalnego airboxa z 520/525.
Linki gazu tez sie róznia długoscia w 520/525.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 20:01, 20 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
czyli brac gaznik z 525 plus linki dziekie wielkie bede sie za tym rozgladac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
GPwariat
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:38, 26 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
mam drugi gaznik ale postanowilem przelozyc z niego blaszke z przepustnicy bo moj gaznik chodzil bdb a teraz pytanie niestety po fakcie zauwazylem ze jest tam reg na walku z przeputnic jak sie dokreca ta gruba srubke to sie podnosi a ta mala znow reg tak by sie nie podnosilo za duzo ustawilem to tak by sie nie podnosilo za duzo i nie wiem czy dobrze(tak by przepustnica byla domknieta).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez GPwariat dnia Pon 17:45, 26 Sty 2015, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|