|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 19:06, 29 Kwi 2020 Temat postu: |
|
|
ultradzwiekową
duzo zalezy od płynu, 60stopni to dosc duzo ja na 45 stopni nastawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Wto 23:16, 07 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
odgrzebie temat
Mój fcr ma oring mod ale taki sztwny tzn. wszystko jest spiete na sztywno trytytką. Tak zrobili i tak latam.
Jakies opinie na ten tamat? Zostawic czy dać tam oring ?
Moto idzie pełnym ogniem ale zastanawiam sie czy to nie powoduje zwiekszonego zuzycia paliwka wtedy kiedy nie trzeba bo rozumiem ze teraz nawet lekko odkrecajac rolgaz to pompka strzyka paliwkiem nie wspoinając o pięknym czarnym dymku ?!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 6:12, 08 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
obojetne czym zepniesz - aby był efekt
jak ci przeszkadza zuzycie paliwa to sprzedaj moto - wyjdzie taniej
generalnie oring mod to troche patent, da sie obejsc to, ale tez wszystko co trzeba zrobic, żeby fura jechała jak trzeba to własnei wzbogacanie mieszanki, jak juz u ciebie kopci to jest pewnie za bogaty, ale w tym przypadku lepiej jak jest odrobine przelany niz za ubogi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 8:57, 08 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
Raczej chodzi mi o zasięg. Teraz zrobię spokojnie 120Km na baku i troche paliwka jeszcze zostaje. Może szukam problemu tam gdzie go nie ma 😅
Co ciekawe ostatnio sprawdzałem swiece i dosłownie połowa elektrody jest biała a połowa czarna. Coś tam ma za ubogo na jałowym ale całkiem fajnie odpala. Gdzieś czytałem ze na ciepło mu lepiej ze zubożoną mieszanką. Chodzi o odpalanie głownie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 10:32, 08 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
120 km to niezły wynik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uki
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WG
|
Wysłany: Wto 14:05, 21 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
hej wszystkim, a odnośnie regulacji FCR39 ( chyba taki u mnie siedzi w EXC 520 2001) składu mieszanki na wolnych obrotach to może ktoś się podzieli ile obrotów ma wykręconą śrubę? Serwisówka wyjściową pozycję podaje 2,5 , np dla 520 SX jest 1 gdzię inna jest pozycja pierścienia na iglicy a poza tym dysze są identyczne) 2,5 obrotu to wydaje mi się że jest to sporo, bo czuć benzynę jak pracuje na wolnych obrotach i wogóle jest cięzko go odpalić, jak odpali to zaraz gaśnie - zalewa się. Śrubkę wkręciłem o 3/4 obrotu ( czyli wykręcona jest o 1,75) i dużo lepiej odpala. Podobno ta śrubka wpływa na skłąd miesznaki do 1/8 czy 1/4 otwarcia przepustnicy więc w czasie jazdy powinien mieć paliwa tyle ile trzeba ( reszta ustawień jest zgodnie z serwisówką) nie powinno się nic złego stać. Może ktoś się podzielić swoim doświadczeniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 14:40, 21 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
a jakie to ma znaczenie kto ile ma wykręcone ? nie ma to dla ciebie totalnie zadnego odniesienia. sruba składu kręci sie ustalajac odpowiedni sklad, robi sie to na "sluch" jak ktos zupelnie nie ma słuchu mozna załozyc obrotomierz dokładny i szukac miejsca gdzie obroty są najwyzsze/najrówniejsze. i teraz zaleznie od tego ile wykręcisz dobierasz dysze wolną, jak miesic sie odpowiednia praca miedzy 1-3 obroty to znacyz ze dysza wolna jest OK, i masz odpowiednio ustawiony skład. serwisówka musi cos podac, ale nawet dla nowych motocykli nie zawsze to jest 100% trafione.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
uki
Dołączył: 05 Cze 2017
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: WG
|
Wysłany: Śro 13:17, 22 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
no nie wiem, nie mam doświadczenia w regulacji gaźnika więc się pytam. Zdaję sobie sprawę że zalezy to od kondycji gaźnika, silnika, układu wydechowego, ale jeśli wyjściowo jest 2,5 to jeśli pozostałe elementy są seryjne, bez kombinacji to mimo zużycia śrubę trzeba będzie wkręcić lub wykręcić max o jeden obrót, tak mi się tylko wydaje, dlatego pytam jak u innych jest ustawione. W przypadku ustawienia wg serwisówki właśnie nie podoba mi się praca na wolnych obrotach a zadałem pytanie bo obawiam się czy aby nic się nie upali w przypadku zbyt ubogiej mieszanki , właśnie dla wolnych obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 14:11, 22 Wrz 2021 Temat postu: |
|
|
nie ma to niestety znaczenia, wystarczy ze masz nieorginalna/rozkalibrowana dysze wolną - i juz z 2,5 moze ci sie zrobic 5 albo 0 ;P wiec totalnie nie ma to znaczenia. na wolnych obrotach co najwyzej zagotujesz troche moto, nie uszkodzisz. zrób pełna regulacje tak jak napisałem wyzej - nie jest to proste, czasami warto zlecić - albo sie nauczyć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
starsky
Dołączył: 02 Gru 2019
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Pon 17:57, 24 Paź 2022 Temat postu: |
|
|
Odgrzeje kotleta
exc 450 2011r.
Generalnie kręcenie śrubą regulacji składu mieszanki nie przynosi żadnego efektu. Tj. gdy ją wkręcę na maxa to moto nie gaśnie ale w sumie jak wykręcam do samego końca to juz go chyba zalewa po przygasa. W zasadzie pracuje na bardzo bogatej mieszance(świeca czarna).
Oznaczało by to ze dysza wolnych obrotów jest za duża ale oryginalnie jest 40, zamontowałem 35 i jest ten sam efekt tj. kręcenie śrubą regulacji składu mieszanki nie przynosi efektu. Dysza 35 powinna być zdecydowanie za mała do tego modelu. Nie powinno to działać a jednak. Podejrzewam, że gdzieś łapie lewe paliwo?
Co ja bym tu mógł sprawdzić, wymienić?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez starsky dnia Pon 17:59, 24 Paź 2022, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|