Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik - poprawna regulacja FCR'a
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Wto 21:41, 07 Maj 2013    Temat postu:

no ja niby wszystko rozumiem. tylko według tego co piszecie i co zauwazyłem to jedno wyklucza sie z drugim

dodaje paliwa na pompce - dławi, daje za mało - nie dławi ale jest za ubogo ;D wiec coś musi byc jeszcze do ogarnięcia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
grzegorzszw




Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubelskie/Kraków

PostWysłany: Wto 22:46, 07 Maj 2013    Temat postu:

Ktoś to już tu pisał - dysza i iglica. One w głównej mierze odpowiadają za skład mieszanki w prawie całym zakresie obrotów. Zmniejszysz wtrysk - przestanie dławić, założysz inną dyszę i iglicę - mieszanka będzie OK, a więc i moc większa, temperatura silnika spadnie, a i może zużycie paliwa też.
Zamiast kupować okleiny lepiej wydać na zestaw dysz.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 7:19, 08 Maj 2013    Temat postu:

noo ja juz na okleiny 3 rok zbieram xd i nadal na golasie jeżdze Razz

no i tu wlasnie dochodze do tego momentu, czemu z fabryki wyjechał motocykl który bez wymiany czesci w gaźniku nie pracuje poprawnie ;P

przy zakupie było ok, i sie dziwie co mogło byc przyczyną.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wójo




Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 18 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 18:05, 08 Maj 2013    Temat postu:

poziom paliwa ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:25, 08 Maj 2013    Temat postu:

no własnie ;D czy to ma wpływ na skład na wyzszych partiach obrotów ? dodam że węzyk od przelewu jest lekko podgięty i praktycznie cały czas troche paliwka mi tam stoi. czyli niby poziom wysoki ( chyba ? )

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mariantofana




Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Śro 21:47, 08 Maj 2013    Temat postu:

no to załóż nowy przewód od przelewu i sprawdź czy leci Ci tamtędy paliwo jak leci to wcale nie oznacza, że ustawiony jest za wysoki poziom. Może być walnięty zaworek iglicowy albo o-ring pod górną (mosiężną) częścią zaworka iglicowego.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 21:48, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Śro 20:48, 15 Maj 2013    Temat postu:

Witam mam taki problem,że kopci mi motor i z tego co wywnioskowałem to ma za bogatą dawkę paliwa, skręcam wytrysk paliwa ale nie pogamaga to za bardzo czym moge jeszcze pokombinować??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Śro 21:02, 15 Maj 2013    Temat postu:

a na jaki kolor kopci ? jaki kolor swieca ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Śro 21:24, 15 Maj 2013    Temat postu:

525 exc 2006r swieca wlasnie czarna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Fryzjerov80




Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Sanok

PostWysłany: Pią 12:56, 17 Maj 2013    Temat postu:

I kopci tez na czarno

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pią 19:46, 17 Maj 2013    Temat postu:

rozbierz gaźnik z serwisówką w ręku i posprawdzaj co i jak. iglice, dysze cyz nie są jakies wieksze itp itd.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Nie 9:50, 19 Maj 2013    Temat postu:

czy kolor brązowy to kolor poprawny dla FCRa ? moto mi sie nadal troche grzeje, jak jade jest ok. ale troche trudniejszego terenu gdzies błądzenie w gęstym lesie i rzyga płynem. swieca własnie taki brązowy kolor ma, wczesniej było całkiem jasna kawa z mlekiem. wczesniej całe zycie miałem czarną Very Happy pływak troche podgiałem i jest lepiej. pompka wyregulowana tak żeby nie dławił sie ale dawał jak najwiecej paliwa. chyba jeszcze iglice podniose

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pon 15:47, 16 Cze 2014    Temat postu: exc

Panowie taki pytanie, a mianowicie mam starego fcr'a czyli tego 39 a nie mx, czyli tego do 02r.
Moto chodzi ładnie, wszytsko jest ok. Nie mam problemu z tym że przy dodaniu gazu, nawet gwałtownym moto się pprzymula, ale za to zdaje mi się że czas wtrysku paliwa przez pompkę jest zaduży bo wynosi z 3s i przez to myślę że moto mi za dużo pali? Dobrze myślę ?
I pytanie czy zrobienie eddie's moda coś pomoże? Chodzi mi że prucz zdrutowania tego kowadełka przy pompce spiłować także ten trzpień przy membranie pompki przyśpieszającej jak to ludzie w drz robbią?
Pozdro!
Powrót do góry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 16:17, 16 Cze 2014    Temat postu:

nie ma co kombinowac, skoro kolor swiecy jest dobry to nic nie kombinuj bo tylko mozesz pogorszyc. jak juz to mozesz spróbowac mniej inwazyjnie dac iglice zabek niżej.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
exc
Gość






PostWysłany: Pon 16:24, 16 Cze 2014    Temat postu: exc

Świeca jest ostro czarna czyli ma zabogato, dysze seryjne. Spalanie spore, więc może jak by zasotsował mod, mniej paliwa by dostawał mniej by palił i było by lepiej?
Bo niby 3s pompka na asfalt ma być a przy wahlowaniu w terenie koło 1-1,5s.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 3 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin