|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Wto 21:41, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no ja niby wszystko rozumiem. tylko według tego co piszecie i co zauwazyłem to jedno wyklucza sie z drugim
dodaje paliwa na pompce - dławi, daje za mało - nie dławi ale jest za ubogo ;D wiec coś musi byc jeszcze do ogarnięcia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
grzegorzszw
Dołączył: 04 Sie 2012
Posty: 370
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubelskie/Kraków
|
Wysłany: Wto 22:46, 07 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Ktoś to już tu pisał - dysza i iglica. One w głównej mierze odpowiadają za skład mieszanki w prawie całym zakresie obrotów. Zmniejszysz wtrysk - przestanie dławić, założysz inną dyszę i iglicę - mieszanka będzie OK, a więc i moc większa, temperatura silnika spadnie, a i może zużycie paliwa też.
Zamiast kupować okleiny lepiej wydać na zestaw dysz.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 7:19, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
noo ja juz na okleiny 3 rok zbieram xd i nadal na golasie jeżdze
no i tu wlasnie dochodze do tego momentu, czemu z fabryki wyjechał motocykl który bez wymiany czesci w gaźniku nie pracuje poprawnie ;P
przy zakupie było ok, i sie dziwie co mogło byc przyczyną.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wójo
Dołączył: 12 Lut 2011
Posty: 1781
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 18 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 18:05, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
poziom paliwa ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:25, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no własnie ;D czy to ma wpływ na skład na wyzszych partiach obrotów ? dodam że węzyk od przelewu jest lekko podgięty i praktycznie cały czas troche paliwka mi tam stoi. czyli niby poziom wysoki ( chyba ? )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mariantofana
Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 383
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Śro 21:47, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
no to załóż nowy przewód od przelewu i sprawdź czy leci Ci tamtędy paliwo jak leci to wcale nie oznacza, że ustawiony jest za wysoki poziom. Może być walnięty zaworek iglicowy albo o-ring pod górną (mosiężną) częścią zaworka iglicowego.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mariantofana dnia Śro 21:48, 08 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Śro 20:48, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
Witam mam taki problem,że kopci mi motor i z tego co wywnioskowałem to ma za bogatą dawkę paliwa, skręcam wytrysk paliwa ale nie pogamaga to za bardzo czym moge jeszcze pokombinować??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Śro 21:02, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a na jaki kolor kopci ? jaki kolor swieca ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Śro 21:24, 15 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
525 exc 2006r swieca wlasnie czarna
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Fryzjerov80
Dołączył: 27 Lip 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Sanok
|
Wysłany: Pią 12:56, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
I kopci tez na czarno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pią 19:46, 17 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
rozbierz gaźnik z serwisówką w ręku i posprawdzaj co i jak. iglice, dysze cyz nie są jakies wieksze itp itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Nie 9:50, 19 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
czy kolor brązowy to kolor poprawny dla FCRa ? moto mi sie nadal troche grzeje, jak jade jest ok. ale troche trudniejszego terenu gdzies błądzenie w gęstym lesie i rzyga płynem. swieca własnie taki brązowy kolor ma, wczesniej było całkiem jasna kawa z mlekiem. wczesniej całe zycie miałem czarną pływak troche podgiałem i jest lepiej. pompka wyregulowana tak żeby nie dławił sie ale dawał jak najwiecej paliwa. chyba jeszcze iglice podniose
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pon 15:47, 16 Cze 2014 Temat postu: exc |
|
|
Panowie taki pytanie, a mianowicie mam starego fcr'a czyli tego 39 a nie mx, czyli tego do 02r.
Moto chodzi ładnie, wszytsko jest ok. Nie mam problemu z tym że przy dodaniu gazu, nawet gwałtownym moto się pprzymula, ale za to zdaje mi się że czas wtrysku paliwa przez pompkę jest zaduży bo wynosi z 3s i przez to myślę że moto mi za dużo pali? Dobrze myślę ?
I pytanie czy zrobienie eddie's moda coś pomoże? Chodzi mi że prucz zdrutowania tego kowadełka przy pompce spiłować także ten trzpień przy membranie pompki przyśpieszającej jak to ludzie w drz robbią?
Pozdro!
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13852
Przeczytał: 7 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 16:17, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
nie ma co kombinowac, skoro kolor swiecy jest dobry to nic nie kombinuj bo tylko mozesz pogorszyc. jak juz to mozesz spróbowac mniej inwazyjnie dac iglice zabek niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
exc
Gość
|
Wysłany: Pon 16:24, 16 Cze 2014 Temat postu: exc |
|
|
Świeca jest ostro czarna czyli ma zabogato, dysze seryjne. Spalanie spore, więc może jak by zasotsował mod, mniej paliwa by dostawał mniej by palił i było by lepiej?
Bo niby 3s pompka na asfalt ma być a przy wahlowaniu w terenie koło 1-1,5s.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|