Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna Forum miłośników motocykli KTM
KTM Ready to Race
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

gaźnik - poprawna regulacja FCR'a
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
henio12323
Moderator



Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów

Pomógł: 273 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Włodawa / Lublin

PostWysłany: Pon 18:07, 16 Cze 2014    Temat postu:

kombinuj Wink przy tych gaźnikach nie ma jednoznacznej odpowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
jero11




Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Samborowo

PostWysłany: Czw 0:51, 10 Lip 2014    Temat postu:

W jaki sposób działa śrubka od regulacji pompki zrywu? za co ona odpowiada?
ktoś się nią widać bawił i chcę ją odpowiednio ustawić, obecnie mam jeszcze zrobiony o-ring mod i ogranicznik czasu wtrysku na pompce.
W tabeli od regulacji gaźnika jest podane "Stop pump membrane - 858 / 2,15 mm" czego to jest wartość?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Pon 22:14, 18 Sie 2014    Temat postu:

Witam
Nie chciałem zakładać nowego temu(śmiecić) gdzie najlepiej zaopatrzyć się w dysze główne i iglice do FCR-MX 39 chcę trochę się pobawić,pompka przyśpieszacza opanowana Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 5:28, 19 Sie 2014    Temat postu:

iglice kupisz tylko w serwisie
ewentualnie ebay, keihin.de ale to się nie opłaca
jak już zamawiasz iglice w serwisie to dysze też można


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
szaman108




Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Warmia

PostWysłany: Śro 0:25, 20 Sie 2014    Temat postu:

Dzięki hacker
Oczywiście sprawdzałem na ktm sklep przed napisaniem tego postu i z tego co widzę muszę zrobić listę iglic i dysz do modeli 450 i 525 Confused


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 17:26, 02 Wrz 2014    Temat postu:



Witam,
Clip position - pozycja segera na iglicy
Needle taper - iglica
Main jet - dysza główna
Air-screw - śruba regulacji mieszanki

a co z resztą, co one znaczą?
-Straight dia.
-Throttle Valve cut away
-I.M.S

Co robić w przypadku gdy śruba regulacji mieszanki jest maksymalnie dokręcona, a mieszanka jest dalej zbyt bogata?
[/img]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 18:02, 02 Wrz 2014    Temat postu:

potrzeba mniejszą dyszą wolnych obrotów

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 18:02, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Wto 19:32, 02 Wrz 2014    Temat postu:

kzq napisał:

Co robić w przypadku gdy śruba regulacji mieszanki jest maksymalnie dokręcona, a mieszanka jest dalej zbyt bogata?
[/img]


W jakim zakresie obrotów?
Śrubka generalnie służy do ustalenia składu mieszanki na wolnych obrotach.
Średnie i wysokie obroty to zabawa dyszami Wink

I na jakiej podstawie stwierdzasz, że mieszanka jest zbyt bogata?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Wto 19:32, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 19:50, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Dysza wolnych obrotów jest najmniejsza jaka może być, bo jest 45 a są dedykowane przez ktm 45-52 (idle jet) do tego modelu, szukać mniejszej?

toivias napisał:

I na jakiej podstawie stwierdzasz, że mieszanka jest zbyt bogata?

Kręcąc śrubą od mieszanki przy wolnych obrotach silnika, najwyższe obroty są w miejscu gdzie się kończy regulacja, śruba maksymalnie wkręcona.


Chodzi mi o wolne obroty właśnie, bo średnie i wysokie obroty są super, chociaż jeszcze poeksperymentuje.

Taką sytuację zauważyłem gdy seger na iglicy przestawiłem na bogatszą mieszankę, znów sytuacja taka że silnik najlepiej chodzi, gdy seger jest na ostatnim miejscu iglicy czyli 6tym.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Wto 19:58, 02 Wrz 2014    Temat postu:

Na 6 czyli na najniższym rowku? Iglica podniesiona na maksa do góry?
A jaką masz iglicę - oznaczenie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Wto 20:11, 02 Wrz 2014    Temat postu:

hacker33 napisał:
Na 6 czyli na najniższym rowku? Iglica podniesiona na maksa do góry?
A jaką masz iglicę - oznaczenie?


OBEVP - standard, tak na maksa podniesiona do góry.
Main jet - rozmiar 160. (dysze i iglica sprawdzone przeze mnie osobiście)

Założyłem przelotowy tłumik i teraz reguluję pod niego gaźnik.



Jeżeli wkręcacie śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów to ile robicie obrotów do punktu oporu, bo ja robię 3 i wydaje mi się że to troszkę mało?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 20:22, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 5 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
toivias




Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kato

PostWysłany: Wto 21:22, 02 Wrz 2014    Temat postu:

sprawdź jeszcze dokładnie szczelność połączeń wydechu i oring śrubki regulacyjnej w gaźniku.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
kzq




Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Lubań

PostWysłany: Czw 17:44, 11 Wrz 2014    Temat postu:

Jak sprawdzić czy dysza główna (od wysokich obrotów) jest dobrze dobrana?

O ile sprawdzenie ustawienia śruby mixtury (wolne obroty) oraz iglicy (średnie obroty) nie nastarcza mi problemu, nie wiem jak się zabrać do dyszy wysokich obrotów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
hacker33




Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 79 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Poznań

PostWysłany: Czw 18:10, 11 Wrz 2014    Temat postu:

Po tym jak sprzęt jedzie na wysokich obrotach; czy się na nie wkręca czy nie.
I najlepiej po kolorze świecy, w tym celu musisz założyć nową świecę rozgrzać sprzęt i przeciągnąć go na wysokich obrotach po jakiejś długiej prostej najlepiej pod górkę.
Pod koniec prostej wciskasz sprzęgło i gasisz silnik - robisz to bardzo szybko.
Zatrzymujesz się, czekasz aż silnik ostygnie i wykręcasz świecę w celu sprawdzenia jej koloru.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
motoandrzey




Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Czw 21:50, 11 Wrz 2014    Temat postu:

Istnieje jeszcze możliwość, że jakiś specjalista rozwiercił dysze Laughing albo niepoprawnie liczysz obroty na śrubie składu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum miłośników motocykli KTM Strona Główna -> EXC Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 9, 10, 11  Następny
Strona 4 z 11

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin