|
Forum miłośników motocykli KTM KTM Ready to Race
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
henio12323
Moderator
Dołączył: 02 Lut 2011
Posty: 13841
Przeczytał: 21 tematów
Pomógł: 273 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Włodawa / Lublin
|
Wysłany: Pon 18:07, 16 Cze 2014 Temat postu: |
|
|
kombinuj przy tych gaźnikach nie ma jednoznacznej odpowiedzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jero11
Dołączył: 27 Mar 2014
Posty: 120
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Samborowo
|
Wysłany: Czw 0:51, 10 Lip 2014 Temat postu: |
|
|
W jaki sposób działa śrubka od regulacji pompki zrywu? za co ona odpowiada?
ktoś się nią widać bawił i chcę ją odpowiednio ustawić, obecnie mam jeszcze zrobiony o-ring mod i ogranicznik czasu wtrysku na pompce.
W tabeli od regulacji gaźnika jest podane "Stop pump membrane - 858 / 2,15 mm" czego to jest wartość?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Pon 22:14, 18 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Witam
Nie chciałem zakładać nowego temu(śmiecić) gdzie najlepiej zaopatrzyć się w dysze główne i iglice do FCR-MX 39 chcę trochę się pobawić,pompka przyśpieszacza opanowana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 5:28, 19 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
iglice kupisz tylko w serwisie
ewentualnie ebay, keihin.de ale to się nie opłaca
jak już zamawiasz iglice w serwisie to dysze też można
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
szaman108
Dołączył: 13 Paź 2013
Posty: 931
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warmia
|
Wysłany: Śro 0:25, 20 Sie 2014 Temat postu: |
|
|
Dzięki hacker
Oczywiście sprawdzałem na ktm sklep przed napisaniem tego postu i z tego co widzę muszę zrobić listę iglic i dysz do modeli 450 i 525
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 17:26, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Witam,
Clip position - pozycja segera na iglicy
Needle taper - iglica
Main jet - dysza główna
Air-screw - śruba regulacji mieszanki
a co z resztą, co one znaczą?
-Straight dia.
-Throttle Valve cut away
-I.M.S
Co robić w przypadku gdy śruba regulacji mieszanki jest maksymalnie dokręcona, a mieszanka jest dalej zbyt bogata?
[/img]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 18:02, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
potrzeba mniejszą dyszą wolnych obrotów
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hacker33 dnia Wto 18:02, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Wto 19:32, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
kzq napisał: |
Co robić w przypadku gdy śruba regulacji mieszanki jest maksymalnie dokręcona, a mieszanka jest dalej zbyt bogata?
[/img] |
W jakim zakresie obrotów?
Śrubka generalnie służy do ustalenia składu mieszanki na wolnych obrotach.
Średnie i wysokie obroty to zabawa dyszami
I na jakiej podstawie stwierdzasz, że mieszanka jest zbyt bogata?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez toivias dnia Wto 19:32, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 19:50, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Dysza wolnych obrotów jest najmniejsza jaka może być, bo jest 45 a są dedykowane przez ktm 45-52 (idle jet) do tego modelu, szukać mniejszej?
toivias napisał: |
I na jakiej podstawie stwierdzasz, że mieszanka jest zbyt bogata? |
Kręcąc śrubą od mieszanki przy wolnych obrotach silnika, najwyższe obroty są w miejscu gdzie się kończy regulacja, śruba maksymalnie wkręcona.
Chodzi mi o wolne obroty właśnie, bo średnie i wysokie obroty są super, chociaż jeszcze poeksperymentuje.
Taką sytuację zauważyłem gdy seger na iglicy przestawiłem na bogatszą mieszankę, znów sytuacja taka że silnik najlepiej chodzi, gdy seger jest na ostatnim miejscu iglicy czyli 6tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Wto 19:58, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Na 6 czyli na najniższym rowku? Iglica podniesiona na maksa do góry?
A jaką masz iglicę - oznaczenie?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Wto 20:11, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
hacker33 napisał: | Na 6 czyli na najniższym rowku? Iglica podniesiona na maksa do góry?
A jaką masz iglicę - oznaczenie? |
OBEVP - standard, tak na maksa podniesiona do góry.
Main jet - rozmiar 160. (dysze i iglica sprawdzone przeze mnie osobiście)
Założyłem przelotowy tłumik i teraz reguluję pod niego gaźnik.
Jeżeli wkręcacie śrubę regulacji mieszanki wolnych obrotów to ile robicie obrotów do punktu oporu, bo ja robię 3 i wydaje mi się że to troszkę mało?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kzq dnia Wto 20:22, 02 Wrz 2014, w całości zmieniany 5 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
toivias
Dołączył: 17 Paź 2013
Posty: 415
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kato
|
Wysłany: Wto 21:22, 02 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
sprawdź jeszcze dokładnie szczelność połączeń wydechu i oring śrubki regulacyjnej w gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kzq
Dołączył: 20 Cze 2012
Posty: 391
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Lubań
|
Wysłany: Czw 17:44, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Jak sprawdzić czy dysza główna (od wysokich obrotów) jest dobrze dobrana?
O ile sprawdzenie ustawienia śruby mixtury (wolne obroty) oraz iglicy (średnie obroty) nie nastarcza mi problemu, nie wiem jak się zabrać do dyszy wysokich obrotów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hacker33
Dołączył: 13 Wrz 2011
Posty: 3759
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 79 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Czw 18:10, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Po tym jak sprzęt jedzie na wysokich obrotach; czy się na nie wkręca czy nie.
I najlepiej po kolorze świecy, w tym celu musisz założyć nową świecę rozgrzać sprzęt i przeciągnąć go na wysokich obrotach po jakiejś długiej prostej najlepiej pod górkę.
Pod koniec prostej wciskasz sprzęgło i gasisz silnik - robisz to bardzo szybko.
Zatrzymujesz się, czekasz aż silnik ostygnie i wykręcasz świecę w celu sprawdzenia jej koloru.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
motoandrzey
Dołączył: 24 Wrz 2013
Posty: 121
Przeczytał: 8 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Czw 21:50, 11 Wrz 2014 Temat postu: |
|
|
Istnieje jeszcze możliwość, że jakiś specjalista rozwiercił dysze albo niepoprawnie liczysz obroty na śrubie składu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|